![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op VTM is den Bompa bezig, en daarvoor was het Schampers.
Komaan zeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() 't Is een circus. Een circus zeg ik u!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Bruti!
Waar heb je weer zolang gezeten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb terug een band, ik steek daar al mijn tijd in. Binnenkort hopelijk eens iets opnemen of terug op een podium kruipen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht heel even dat deze draad over het kapsel van Fabiola ging gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Het leek me wel wat, gitaar spelen met een groep is plezant. Totdat ik weer aan de andere zever begon te denken die erbij komt kijken. Zoals die zanger die over een lied in La in Si begon te zingen. Die draaide zich om en zei: jullie spelen vals. Dien drummer die week na week niet opdaagt, omdat zijn moeder een nief lief heeft ofzoiets en hij moet die gaan wegdoen. - echt meegemaakt! - Week erachter reed hij dan schijttezat onder een bus, dat stopte gewoonweg niet. Je plugt je gitaar in je Marchall en je sound klinkt gelijk anders. Ohja, zegt de andere gitarist dan, je sound was niet goed, ik heb je Marshall even geregeld... ^^ Je schrijft wat riffs en je speelt ze even voor aan de andere gitarist. Je speelt dat niet juist, zegt die dan, je moet dat zo enzo spelen, waarop die dan iets helemaal anders begint te spelen... Nieuw nummer inoefenen, gaat goed. De andere gitarist zijn solo is daar en scheurt bangelijk. Je geeft complimenten, de hele groep trouwens, goeie solo. Volgende repetitie brengt die het er af van iets helemaal anders te spelen, rommel. Hela! Waarom speel je de solo van vorige keer niet? Die was bangelijk. Je weet niet meer hoe die ging? Of ik nog weet hoe die ging?!? Ja, ongeveer wel - zal ik anders je solo's spelen? Wat nummers opnemen, altijd een goed idee. De gitaarpartijen - uiteraard, worden op zijn minst gedubbeld, alles analoog, viertrack. Tweede poging, derde poging. Kan je nu niet gewoon twee keer hetzelfde spelen? Precies niet. Moet ik anders je gitaarpartijen spelen? ^^ Dat was ik alles zo'n beetje moe toen ik stopte met in groepen te spelen. ![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 2 februari 2009 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Deze draad is wel ernstig he Zwarte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op JIM TV optreden ?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ernstige draad in K&K? Mag dat wel?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 2 februari 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het hoogtepunt van de ierse en vlaamse emigratie naar de USA.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik heb de toestemming gekregen van verschillende moderators geloof ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way, ik heb voor dit probleem al lang een oplossing gevonden: de TV uit laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Computers die staan dag en nacht aan. TV vanaf ik wakker wordt totdat ik ga slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb zo'n beetje de basisregels gevolgd: zoek een jazz drummer en een gitarist die klassiek geschoold is, die kunt ge programmeren. Na jaren met drumcomputers te hebben zitten lullen is dat wreed handig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Sangriaaa!!!!
Merde, ik vind nergens geen Youtube filmpjes met HT&D... ![]() Daar zouden ze heruitzendingen moeten van tonen, die moppen zijn zo belegen dat het op een eeuw of twee niet steekt qua houdbaarheid. Da's zoals kaas en wijn, dat wordt enkel beter met de jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |