![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan zo raden waar ze het geleerd hebben:
wegblokkade oprichten, voertuigen en mensen controleren, en zie je iemand van een ander gedacht: breng schade toe of klop er op. Goed van die Turken dat ze zich niet lieten doen. En welke commentaar van de flikken ? Dat die nalieten om die Club-supporters aan te houden wegens hun acties als private militie ?? titel: Turkse supporters rijden in op 'controlepost' Bruggefans http://www.standaard.be/cnt/dmf20150313_01577386 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verkeerde draad......moet staan in Demper's anti-West-Vlamingen-draad
![]() P.S. er waren pertanks wreed veel flikken, maar niet genoeg blijkbaar..... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 maart 2015 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Bewust inrijden op mensen is moord met voorbedachte rade en hoe rechtvaardig het u ook mag over komen een crimineel feit waarin je enkel bewijst geen moer in te zitten met mensenlevens.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 13 maart 2015 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als ze mijn auto aan frut aan het meppen zijn dan geef ik ook gas hoor, en daar is niks doodslag of moord aan. Dat is zelfverdediging met toevallig uw wagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw wagen is een materieel bezit en heeft niks met uw leven te maken (met uw wezen). Het is dan ook enkel op dat moment een wapen. Maar ik begrijp het hoor; mensen hebben al vaker eens moeite met juiste verbanden, definities of morele waarden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dat moment zo snel mogelijk weg wil zijn, en de logische reactie is dan gaspedaal. En wat voor kromme redeneringen trekt gij trouwens. De agressor is hier wel degelijk de brugge fan die checkpost charlie meent te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter een debiel spelletje waar systematisch iedere week altijd en overal overlast agressie vechtpartijen gewonden tot zelfs doden bij vallen kan leuk verdergaan...Ik hoor nooit geen enkele burgemeester verkondigen dat hij de veiligheid bij deze niet zal kunnen garanderen.Integendeel deze laffe mensen gooien nog liever wat olie op het vuur ...raar toch terwijl op zowat alle sociale media op voorhand wordt aangekondigd dat er gaat geknokt worden tot bloedens toe ?? ....Maar wat wil je ..voor de regering is een vredelievende oude hippie die een joint rookt een groter gevaar voor de samenleving dan een dronken hooligan die de boel kort en klein slaagt. Wat een stel laffe hypocrieten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2015 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij het type dat als je gsm gepikt wordt, je gaat redeneren dat je beter maar niet met dat ding moet rondlopen want het kan de ogen uitsteken van die arme jongens ? Als ge checkpoints organiseert en autos in frut trapt, kan het voorkomen dat ge platgereden wordt. Einde van het verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is goed zei Maya, dan moet ik er niet meer mee sleuren. Als je zoiets hoort dan denk je, dat kan niet waar zijn, maar het is bittere ernst, je moet toch al wel serieus een fanatieke zot zijn om zo te reageren. Heel die hun leven, elke gedachte dat door dat hoofd gaat, één grote leugen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 maart 2015 om 15:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze keer moet ik die Turken dus gelijk geven.
Daarbij "ze reden niet in op die criminelen met hun wegblokkades die auto's aan het molesteren waren". O neen. De chauffeur zag wat er ging gebeuren, en verkrampte van de schrik. En zijn rechterbeen verkrampte toch wel 't meeste zeker .... heel per ongeluk. Criminelen zijn criminelen. Criminele hooligans of criminele Turken, maakt niet uit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet in Brugge en niet in Brussel ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, idd. Ik zou ook uitstappen en met een vermanend vingerken melden dat ik het niet leuk vind. En blijven zitten en wachten op de politie, en terwijl nog wat puzzle Bobbie op de GSM spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |