Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2015, 08:09   #1
9100_GroteMarkt_1
Vreemdeling

Standaard CGKR behandelt al eeuwen geen politieke discriminatie!

Naar aanleiding van wat hier bij "Uiteindelijk heeft ambtenarij beloofd" staat onder #1 & 3 heeft @DiversityBel op twitter [want zo heet CGKR(...) aldaar] mij geblokkeerd van hun sity!
Voor één eigenlijk de officiele dienst onder bevoegdheid van Charles Michel kan deze daad van agressie tellen.
Ik moet hier voorlopig sluiten want dit gebeurt via een sociale PC.
Tot later.
Oud 7 april 2015, 08:16   #2
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 9100_GroteMarkt_1 Bekijk bericht
Naar aanleiding van wat hier bij "Uiteindelijk heeft ambtenarij beloofd" staat onder #1 & 3 heeft @DiversityBel op twitter [want zo heet CGKR(...) aldaar] mij geblokkeerd van hun sity!
Voor één eigenlijk de officiele dienst onder bevoegdheid van Charles Michel kan deze daad van agressie tellen.
Tot later.
Ja, tot later.
Ondertussen blijven wij hier de boel in het oog houden!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2015, 10:36   #3
9100_GroteMarkt_1
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Tot later.
Analoog betekent dit dat ik niet in het stadhuis, OCMW, enz... binnen mag terwijl elke andere burger wel!
De GRATIS aantekeningen van mij aan CGKR via twitter zijn aldoor onmogelijk alhoewel bewijsbaarheid, openheid, inspraak enz... juist door twitter(zeker ook jullie) als grootste democratisch &=kansen recht worden gehanteerd.
Oud 7 april 2015, 17:04   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Analoog betekent dit dat ik niet in het stadhuis, OCMW, enz... binnen mag terwijl elke andere burger wel!
De GRATIS aantekeningen van mij aan CGKR via twitter zijn aldoor onmogelijk alhoewel bewijsbaarheid, openheid, inspraak enz... juist door twitter(zeker ook jullie) als grootste democratisch &=kansen recht worden gehanteerd.
Je raaskalt... zou het niet aangewezen zijn om hulp te zoeken ? Medisch, psychisch, maar doe iets.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2015, 18:36   #5
9100_GroteMarkt_1
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je raaskalt... zou het niet aangewezen zijn om hulp te zoeken ? Medisch, psychisch, maar doe iets.
Het gaat om één figuurlijke vergelijking alhoewel ik in stad sint-niklaas geen enkel bewijs krijg van gelijk welke klacht-neerlegging. Hoogstens een oningevulde & onondertekende datumstempel zoals al jaren ook bij de (plaatselijke) arb's enz..!
Een peperdure aantekening met antwoordkaart via de Bpost brengt soms soelaas. Maar het gerecht zeker in sint-niklaas is zodanig politiek georganiseerd of onderbemand dat er lang geen sprake kan zijn van enige rechtspraak binnen heel vele afdelingen.
Oud 7 april 2015, 19:00   #6
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat om één figuurlijke vergelijking alhoewel ik in stad sint-niklaas geen enkel bewijs krijg van gelijk welke klacht-neerlegging. Hoogstens een oningevulde & onondertekende datumstempel zoals al jaren ook bij de (plaatselijke) arb's enz..!
Een peperdure aantekening met antwoordkaart via de Bpost brengt soms soelaas. Maar het gerecht zeker in sint-niklaas is zodanig politiek georganiseerd of onderbemand dat er lang geen sprake kan zijn van enige rechtspraak binnen heel vele afdelingen.
In elke stad zitten mensen als u.
Troost u, die zeggen allemaal hetzelfde over hun respectievelijke stad/gemeente...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2015, 09:22   #7
9100_GroteMarkt_1
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In elke stad zitten mensen als u.
Troost u, die zeggen allemaal hetzelfde over hun respectievelijke stad/gemeente...
Ik leg mij daar nooit bij neer. Zelfs niet dood.
Verzet u met mij.
Oud 8 april 2015, 09:27   #8
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik leg mij daar nooit bij neer. Zelfs niet dood.
Verzet u met mij.
Ik weet niet of Jack nog zin heeft om zich te verzetten tegen iets.
Hij heeft ook al het verzet opgegeven tegen de stelling dat ons onderwijs geen kansen biedt en vol racisten zit die er op los discrimineren.
Oud 8 april 2015, 12:16   #9
9100_GroteMarkt_1
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ik weet niet of Jack nog zin heeft om zich te verzetten tegen iets.
Hij heeft ook al het verzet opgegeven tegen de stelling dat ons onderwijs geen kansen biedt en vol racisten zit die er op los discrimineren.
U verzetten kan al door recht te staan, iemand te volgen op ... & ... !

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be