![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bron
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is zo'n erfopvolging in deze tijden, voor gans de familie een onmenselijke opdracht.
Ze verdienen geld gelijk slijk, ze leven koninklijk en prinselijk, maar tegenwoordig niet meer menswaardig. Afschaffen ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Als jullie het zo oneerlijk vinden dat bloedbanden het lot van een mens bepalen moeten jullie consequent zijn en ook pleiten voor het afschaffen van erfenisrechten. Het doorgeven van geld en prestige is heus geen monopolie van de Koninklijke Familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stasi was wel heel erg fout!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat Marc Coucke x miljoen euro verdient, dat zijn kinderen, kleinkinderen... later op kosten van de belastingbetaler ook recht zouden hebben op x miljoen euro per jaar. Dat Marc Coucke met zijn geld doet wat hij wil (bijvoorbeeld laten vererven via zijn nalatenschap), is zijn zaak. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 april 2015 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet zowat de grootste nietsnut zijn die er in West-Europa rondloopt.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nakomelingen erven mijn job niet. Met mijn centen en bezittingen doe ik wat ik wil. De staat pakt na mijn dood wel een percentje, ok tot daartoe. Maar dan liefst voor iedereen gelijk. En met zo weinig mogelijk gefoefel. Sos Di Rupo gaf het al aan: er zijn ethische imperatieven voor dotatie-trekkers. Democratie, redelijk simpel in theorie; ietwat moeilijker in de praktijk in dit onland, in dit tweeland ... En verder nog meer ruzie in 't kot van Laeken. Ook PHphphphphphphillip krijgt van de lat. En daarmee denk ik dat zijn lot beschoren is. En tegelijk zal zijn zuske haar dotatie ook in rook zien opgaan. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150409_01622392 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |