![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een illustratie is nog geen bewijs.
Maar de zoveelste in de rij ... als het kwaakt als een eend, zwemt als een eend, er uit ziet als een eend ... En dat is momenteel nog altijd een van de topfiguren van die partij. titel: Freya Van den Bossche zoekt babysit via Twitter http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...c6f4ccefb6c051 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad bijzonder wereldvreemd. Dom zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder wat aandachtzoekend zou ik het noemen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Goede planning .+1
Hoge eisen i.v.m. kinderen .+1 Waarom laten de vaders van de kinderen dit gebeuren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Die is onhandig genoeg om die kleine mee te nemen op zijn boot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 30 maart 2015 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Babysit , in't zwart ??
![]() Ze wil stemmen winnen , euh .... ronselen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 april 2015 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gezegd, het illustreert een probleem he. Hoe combineer je prive leven en publiek leven ? Hoe zoek je een babysitter op internet als je een politicus bent ? Met een pseudo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Babysit zoeken en internet .... je kan evengoed een advertentie plaatsen in het clubblaadje van de VZW De Vrolijke Pedofielen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als er zo'n jonge gast uit hun milieu komt, met een camera in de zakken van zijn trui met kap ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt trouwens veel over haar dat ze via sociale media een babysitter zoekt: aandachtsgeil en onbekwaam als ouder noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Het kind trekt toch heel goed op hem?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zoeken altijd onze babysitters via internet. Maar nadien is er natuurlijk een interview of twee en zo. Maar dat is een bijzonder efficiente manier om mensen te bereiken. We hebben het ooit eens via de Franse dienst voor tewerkstelling geprobeerd. Amaai. Het verhaal was gewoon te gek. Eerst krijgen we een lijst van mogelijke kandidaten, waarvan de meeste aan de andere kant van Frankrijk woonden. Nadien kregen we uiteindelijk een "bruikbare" lijst, waarvan, na uitnodiging, 90% niet is komen opdagen en de paar die toch kwamen, helemaal niet bekwaam waren. Ondertussen hadden we iemand via internet gevonden. Nadien kregen we een hoop ambras omdat we iemand ANDERS dan van hun lijsten hadden aangenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het in sneltempo-succes verhaal van kamers verhuren via internet is gelijkaardig. De "officiele", "vergunde" verhuurders, die een nest kosten worden opgesolferd door Staat, zien dat uiteraard met lede ogen aan, en lobbyen bij Staat om dat ook lastiger (lees: kosten) te maken, met als gevolg dat staatspersoneel nu al de zoekertjessites afschuimt naar zulke aanbiedingen, en gegevens van her en der combineert om de aanbieders te identificeren, om hen dan een officiele dreigbrief te sturen inzake brandveiligheid, zowat het enige excuus dat ze momenteel vonden om ze "aan te pakken". Dito die taxidienst Uber. Ik zie al die initiatieven graag. In essentie fietsen ze vrolijk rond Rotstaat, die zo steeds meer genoopt wordt tot openlijke "repressie".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het Kitir was geweest zou ik eerst een taske koffie met haar gaan drinken zijn.
Doch, met een heroinejunkie associeer ik mij niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |