![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ruik je héél graag.
Welke geuren vind je walgelijk om in je neusgaten te krijgen? Mijn persoonlijke hemelse aroma's:
Mijn helse aroma's
Dat is voorlopig mijn lijstje
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hemels
Napalm 's ochtends hels boterzuur
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels;
Uitlaatgassen van een tweetakt-crossmotor Tijm Een eigen scheet Hels; Natte hond Komijn Iemand anders' scheet
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels:- geur van lavendel
- geur van propere mannen - vanillegeur - geur van vers gemaaid gras Hels: - geur van stinkende mannen - geur van benzine - geur van zweet - geur van koffie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Hemels:
Citroenen en limoenen De geur van asfalt na een zomerse regenbui Hels: Hondenstront en kattenpis De vismarkt ergens in Noord-Afrika Vers gedrukte dollars |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels:
Vers zweet van een vrouw die je helemaal betovert. Hels: Rotte prei.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het heel opvallend dat de mannelijke forummers houden van "walgelijke" geuren. Allez zeg........benzine, zweet, asfalt, uitlaatgassen enz. Bweihhhhhh. Blij dat ik een "vroowtje" ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Tja, jij drengt je kleren in nevel van zoete koppijnparfum en je rotte mossel kan weer de baan op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemelse aroma's
Vers gebakken brood Vers gebakken (cheese)cake Vers gezette koffie Vanillesuiker CK-One op mijn pas gewassen huidje Een frisse pas gedweilde ruimte Helse aroma's Hondenpoep Natte hond Rottende vis/vlees Een super slechte adem Een vies openbaar toilet Een clochard die zich al tijden niet gewassen heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij drenkt je kop in nevel van stinkende koppijn-klerenparfum. En je rotte aanhangseltje geraakt zelfs de baan niet meer op. Net een tikkeltje erger lijkt me!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geur van de seizoenen, die mis ik wel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woon je waar er maar één seizoen is?
De geur van een seizoen is fantastisch, en verandert zelfs naargelang het vordert. Ook in een stad is hij meer dan voldoende waarneembaar. Ik ben er dol op, maar word er tegelijkertijd steeds een beetje droef van: omdat het zo voorbijgaand is, en je weet nooit of je nog eens hetzelfde seizoen zal mogen ruiken... Hemels: vele kruiden en bloemen
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het failliet van Pfizer!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar enkel puur de stokjes of in in desserts.
Niet in hartig eten. Liever niet in parfums want na een tijdje steekt het tegen.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hemels
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Hemels;
Gemaaid gras Koffie Dettol Vers gebakken brood Pijpajuin ... Hels; Uitlaatgassen Cannabis Zweet Pek Adem van een dronkaard ...