![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet nu, niet in 2019
Grote vraag blijft dan, treken ze in 2019 alweer met de boodschap van confederalisme naar de kiezer? Indien ja, de kiezer zal het niet nog een keer slikken dat de NVA zijn verkiezingsvoorstellen intrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als wij nooit een partner zouden kunnen strikken, dan zullen wij eeuwig blijven proberen.
Daar maak ik me niet de minste zorgen om. Gij wel ? Dan moogt ge afkomen met realistische alternatieven, in welke richting (terug centralisme, status quo of toch separatisme) ook. Vanzelfsprekend ben ik heel wat optimistischer. Er is een grote bondgenoot in de opmaak. Een aan de overkant van de toekomstige zuidelijke staatsgrens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La Belgique est failliete en erin blijven betekent alleen maar meer miserie voor Vlaanderen. Als de NVa bovendien bewijst dat ze geen roekeloze spelletjes speelt maar probeert te veranderen daar waar mogelijk en ondanks de halstarrige tegenwerking van de andere Vlaamse partijen dan zal dat de NVa, ondanks alle vermeende bedriegerij door de andere partijen opgeworpen, geen windeieren leggen en zal die tegenwerking van de klassieke partijen deze laatste alleen maar verder de dieperik indrukken. Laatst gewijzigd door marie daenen : 23 april 2015 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Nen belgicist die de invloed van Parijs ontkent. Hoe perfide en ongeloofwaardig kun je zijn? Het waren Hollande en Di Rupo die elkaar bij de verkiezingen nog volop een hart onder de riem kwamen en gingen steken, maar Frankrijk zich moeien in zijn meest nabije kolonie? Neuhhhhh
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 23 april 2015 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek je het niet te dicht ? Bedoelde ik misschien niet iemand uit Catalonië ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, dat zijn maar peanuts, maar BDW die zijn mond open doet dat wordt een staatszaak tot voor het parlement. Nooit heeft la Belgique en zijn Vlaamse overlopers duidelijker het failliet van onze democratie aangetoond dan door die schijnvertoning die toen werd opgevoerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De PS wordt de partner voor confederalisme/splitsing ![]() Niet in 2019, maar ik denk dat het wel kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat zou Wallonië te winnen hebben bij een splitsing? Niets.
|
![]() |
![]() |