![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerste weekendje aan zee , lag ik met mijn bruingebronsde vrouw van een ijsje te smullen , lekker , komt daar een papzak voorbijzwellen , dat smaakte naar niets meer .
Waarom geen reservaat inrichten voor die vetzakken zoals in Bredene voor de nudisten .
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opletten wel voor andere rond knallende zotten
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een hekel aan op het strand liggen (en alzeker de belgisch kust), dus laat ze allemaal maar naar daar gaan. Dan kom ik ze niet tegen.
Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 mei 2015 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weg met vetrolletjes .
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omschrijf uzelf eens , aub ??
Citaat:
Men begint te selecteren op politieke voorkeur , daarna sorteert men weer , bv , ALLE blonde bijeen , dan op lichaamslengte , gewicht , ogen , lengte van penis , borsten , vagina , man & vrouw scheiden , daarna .... vegetarisch , karnivoor , omnivoor , (niet-)halal , zelfs dus ook op geloofsovertuiging , huidskleur , en dan .... Resultaat: iedereen moet een apart strand voor zichzelf !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt dringend behoefte aan een knuffel.
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vetzakken zijn een last voor de samenleving ook fysiek , ze kampen met duizenden kwaaltjes tot en met kapotte knieen , dat kost geld geld geld . Steek ze in reservaten en laat ze zichzelf bedruipen , dan kunnen normale mensen ook eens buitenkomen zonder bang te moeten zijn .
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb afgelopen weekend ongevraagd een knuffel gekregen van een zatte vetgans .
Laat maar zitten .
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen genade voor dikke mensen!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ooit eens een papzak zien omvervallen van 120 kg , ze trokken hem met 4 recht wat hem bijna een hartaanval opleverde .
Ik heb mij een halve dag niet kunnen concentreren op mijn werk . Dat doen lelijkaards , ze ondermijnen de samenleving psychisch en economisch .
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was een griezel .
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stel je een wereld voor waarin we op het strand ons zelfmeegebrachte boterhammekes met ei kunnen oppeuzelen zonder braakneigingen te krijgen van een passerende buffel .
Stel je een wereld voor waarin we niet bang moeten zijn dat ons kinderen verpletterd worden door een kantelende zeeolifant .
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Kunnen we die niet verplicht doen afvallen ?
In een sauna zitten tot als ze vermagerd zijn bvb, of in de machinekamer van de cargo's doen werken als wiper ... Laatst gewijzigd door griezel : 4 mei 2015 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze begon handtastelijk te doen , ik zei , ho ho , ik heb al iemand . Dan zei ze , maar ik krijg toch een kus hé . Ik dacht allei , om er vanaf te zijn . Een tong schoot binnen . Eén van mijn favoriete gerechten is steeds rundstong in de madeirasaus geweest . Nooit meer .
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je had direct moeten beginnen kloppen. Die voelt daar toch niet veel van, met al dat vet. Juist voor het haar duidelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |