![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() As ik het goed begrijp is die mens dus afgewezen omdat die zijn eigen mening heeft gezegd. En dan vind Pietje dat goed ?????
Iedereen heeft recht op een eigen mening Pietje. gij en ik en ook dien Italiaan. En die mag zijn mening uiten. en als die door het uiten van zijn mening zijn job wordt afgenomen dan zeg ik : Berufsverbot. Dat is mijn woord ervoor. Vrijheid van mening en ZEKER ook de vrijheid om die mening te uiten ! Gisteren nam ik her hier op voor indymedia wiens computers in londen waren aangeslagen, vandaag neem ik het hier op voor dien Italiaan met dezelfde woorden : Vrijheid van mening en vrijheid van meningsuiting !
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zitten er in de Europese Commissie nog mensen met gezond vertand die deze reactionnaire snul niet in hun midden willen. Gelijk hebben ze!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Het enige wat die man heeft gezegd is dat hij persoonlijk homosexualiteit een zonde vindt. Dat wil absoluut niet zeggen dat hij homo-hater is. Je kunt menen dat sex voor het huwelijk een zonde is, dat wil nog niet zeggen dat je alle vrouwen/mannen die sex hebben voor het huwelijk haat.
Dit stinkt eerder naar de dictatuur van de politieke correctheid.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Je mag toch nog denken dat homosexualiteit immoreel is?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg voor hem heeft de commissie die hem moest doorlichten (of wat ze ook moesten doen) ook haar mening geuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Die mens heeft dat schijnbaar gezegd onder invloed van zijn ' streng katholieke overtuiging '. Dat 'm zijn overtuigingen maar voor zichzelf houdt. Juist gelijk dat stuk paus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Indymedia is in beslag genomen zonder onderzoek, zonder formele klacht, zonder tekst en uitleg. Tevens biedt Indymedia een webruimte aan waar allehande organisaties en individuen hun ei kunnen leggen. Dat deze meningen vaak botsen, tegenstrijdig zijn en zelfs diametraal tegenover elkaar staan moet jou wel aanstaan. Nu, indy heeft op zich geen mogelijkheid om die meningen in de praktijk uit te voeren. Anders ligt het met de (afgewezen) commissaris. hij zat in een positie waarin zijn mening zeer drastische gevolgen kon hebben voor mensen. En als het niet bij woorden blijft, maar tot daden kan komen kan je je grenzen best wat strenger stellen. Meer nog: het is de taak van het parlement om de kandidaatcommissarissen te ondervragen en vervolgens te stemmen over hun kandidatuur. Wiens meningvrijheid staat volgens jou het hoogst? Dat van de commissaris of dat van het verkozen parlement? Je mag het recht op vrije meningsuiting zeer luid verdedigen, maar je kan er niet omheen dat hij is weggestemd. driewerf
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik doelde echter gewoon op het feit dat sommigen hier al meteen begonnen zagen over vrije meningsuiting, terwijl de man in kwestie wel degelijke zijn zegje mocht mag doen maar daar dan ook op afgerekend wordt, wat niet meer dan logisch is. De commissie die hem doorlichtte heeft namelijk ook een mening die ze vrij en vrank mag uiten. En in dit geval was dat een weigering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 12 oktober 2004 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indymedia is een website vergelijkbaar met die van Hamas. Steeds oproepen tot geweld tegen andersdenkenden en het forum verlenen aan gewapende rode extremistische groepen als de Turkse D.H.K.P.C. of het Peruviaanse Lichtend Pad. Alles behalve onafhankelijk!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 13 oktober 2004 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |