![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() - De mooie Ardennen, prachtig !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks. Ik ben Vlaamse.
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik trots op de Ardennen moeten zijn?
De Ardennen heb ik niet zelf gemaakt en ik ben ook de eigenaar niet van de Ardennen ![]() Welk voordeel zou ik als "Belg" in de Belgische Ardennen hebben ,tegenover de Franse Ardennen of de Luxemburgse Ardennen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat we steeds een voortrekkersrol hebben gespeeld in ethische dossiers zoals abortus, euthanasie en homohuwelijk.
Dat we zowat het beste sociale zekerheidssysteem ter wereld hebben en tegelijkertijd ook zowat het hoogste mediaan gezinsvermogen
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan ernaar toe rijden en ervan genieten zonder dat een ander land jou de toegang ertoe zou kunnen ontzeggen. Dat komt dan weer omdat je voorouders enge rechts extremisten waren die hun grondgebied verdedigden zodat jij nu een land hebt dat je het jouwe kan noemen. Ja, de moderne beta moet je �*lles opnieuw leren. Vanaf het begin. Er zit niets anders op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 mei 2015 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze havens. Anders was België een ontwikkelingsland......
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen enkel buurland zal mij de toegang tot zijn grondgebied ontzeggen . Er is zelfs geen grenscontrole meer met de ons omringende landen. Erger nog , in Nederland ,Frankrijk en Duitsland mag ik overal op straat met een Vlaamse Vlag rondlopen . In Brussel vlieg je in de bak als je met een Vlaamse Vlag durft rond te lopen en in Wallonië wordt Uw elektriciteit afgesloten als je als kampeerder een Vlaamse Vlag durft te laten wapperen . België land ,om als Vlaming, zeker niet trots op te zijn . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 mei 2015 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Als Nederlandstalige die de betekenis van het woord respect in al zijn consequenties verstaat, kan je niet trots zijn Belg te worden genoemd.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er noch trots op om Vlaming, Belg, Europeaan, aardbewoner of weetikveel te zijn. Het is wel aangenaam om in deze regio geboren en getogen te zijn (West-Europa), want hoe je het ook draait of keert, het is hier héél goed leven, en er is enorm veel interessants te zien of te beleven.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() De moderne Europeaan is er erg trots op dat hij nergens trots op is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben modern, Europeaan en trots. Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 mei 2015 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat we in een land met verschillende talen en culturen leven.
Het feit dat de meesten in dit land geen enkel probleem met hun land hebben en dat ze België accepteren. Als Franstalig voel ik me evenwel in mijn land in Franstalig België als in Vlaanderen. Ik werk trouwens in Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |