![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150614_01729932
Sommige Navo-lidstaten vrezen dat de Amerikaanse operatie tot een Russische reactie zou kunnen leiden. Putin zal niet content zijn, anderzijds is het gevaarlijk individu tot alles in staat. Ik vind het wel grappig dat Obama de nobelprijs van vrede heeft gekregen. Waar is de tijd van de idolatrie van de naïef linksen toen de zwarte Obama werd verkozen. Begrijp me niet verkeerd, er is waarschijnlijk geen andere keuze om het Putin imperialisme tegen te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En Poetin is de vijand van Europa, want Poetin is blank en verdedigt de christelijke/Europese cultuur. Dat weet iedere trouwe kijker van de MSM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat in elk van die "positioneringen" om Amerikaanse land strijdkrachten kleiner dan een bataljon,en bovendien,geheel openbaar,en nog te onderwerpen aan de goedkeuring van de Amerikaanse volksvertegenwoordiging.
We moeten dus niet overdrijven,en het garandeert,speciaal aan de 3 Baltische naties,(met hun noodgedwongen minimale strijdkrachten),dat "grote broer" zich positioneert om hen te beschermen. Suggesties alsof het plaatsen van Amerikaanse troepen in NATO gebied als "imperialisme" moeten gezien worden zijn ronduit bespottelijk..... ![]() Moesten serieuze blokkeringsacties ,te land en ter zee,genomen worden tegen Kaliningrad,dan zou Moskou zich kunnen gaan zorgen maken,maar zover zijn we nog lang niet.Het is nochtans wel Moskou dat beslist heeft daar nucleaire land-raketten te plaatsen.(kijk maar eens op de kaart waar dat "absces" Kaliningrad ligt) Laatst gewijzigd door kelt : 14 juni 2015 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Europa stelt niets voor zonder de VS, dit is daar het zoveelste bewijs van. De VS moet uit Noord-Amerika komen om de Europees-Russische grenzen te versterken. Ahahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent geen(volks) nationalist, toch?
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 juni 2015 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een buurland binnenvallen en gedeeltelijk annexeren? Zich terugtrekken uit wapenverdragen? ICBM's plaatsen nabij de grenzen? Bommenwerpers zonder transponder laten vliegen over de Noordzee en de atlantische oceaan tot voor de kust van Portugal? Of iets nieuws? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het ging je vooral om de ironie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Welja, dat is het net. Je weet dat rechts intellectueel failliet is als ze zich aan zulke figuren moeten gaan optrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou een rechts-intellectuele partij eruit zien? wat zouden hun standpunten zijn omtrent bijvoorbeeld het populaire onderwerp: immigratie, vluchtelingen? Ik zou het echt niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als Europeaan worden mijn belangen beter verdedigd door Vladimir Poetin dan door die krapuleuze EU-bende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan natuurlijk niet spreken voor 'rechts' in het algemeen, maar ik heb alvast niks met 'intellectualisme' en ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Wat ik doe komt neer op het accepteren en respecteren van bepaalde fundamentele natuurwetten en principes. Daarin verschil ik uiteraard van domlinkse intellectuelen. Die geloven dat alles 'maakbaar' is en dat daarom de natuurwetten niet meer gelden voor de mens. Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 juni 2015 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |