![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wielrenner Keisse is wellicht definitief werkonbekwaam door de agressie van een man "die al gekend was door het gerecht".
Die agressieveling zal nu wellicht zijn leven lang onder de dreiging moeten leven dat alles wat hij bezit, maar niet strikt nodig heeft, in beslag genomen zal kunnen worden. Volgens De Standaard was de agressieveling gekend voor oplichting, wapenvertoon en opzettelijke slagen en *verwondingen. Wel, mijn stelling is dat als die man strenger aangepakt was, zeker voor het wapenvertoon en de slagen, er een betere kans was dat hij zich geen volgende keer meer zou laten vangen. Te laat nu. Voor de wielrenner in de eerste plaats en voor de agressieveling in de derde plaats. Want in de tweede plaats komt de Vlaamse samenleving. titel: Keisse na verkeersagressie: ‘Mogelijk blijvend arbeidsongeschikt’ http://www.standaard.be/cnt/dmf20150625_01747813 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al zeker van zo'n arrogant piaske die denkt dat hij koning van Belgie is omdat hij wat met de fiets rijdt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in hoeverre zou een straf dit incident vermeden hebben? En welke straf zou dit vermeden hebben? Voor het overige hoop ik dat Keisse zijn -schitterende- carrière kan verderzetten en wens ik hem het allerbeste toe.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een coureur wordt afgemot, Vlaamsch Vlaanderen staat op zijn kop !
Fait divers. Erg voor die man, maar gebeurt dagelijks in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent precies in de leer geweest bij Freddie Thielemans. Eens zien of je het nog zo een fait divers zou vinden moesten ze u voor de rest van uw leven werkonbekwaam kloppen. Altijd uw mond vol van solidariteit en empathie. Weinig van te merken moet ik zeggen. Het is geen fait divers, het is een symptoom van de straffeloosheid die in ons land heerst op het vlak van geweldsdelicten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |