![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Tom Van Grieken: “Eerst moest gans Vlaanderen investeren in M/V-toiletten en nu moeten er plots weer aparte geslachtsneutrale -transgender - wc’s komen. Het lijkt wel een late 1 april-grap. Ik begrijp dat de N-VA een nieuw kiespubliek wil aanboren nu de partij haar Vlaams-nationaal programma in grote mate overboord heeft gegooid, maar in deze budgettair krappe tijden, waarin de bevolking wordt geconfronteerd met alsmaar nieuwe besparingen en verkapte belastingverhogingen, is het onverantwoord dat belastinggeld wordt weggesmeten aan aparte toiletten voor een uiterst kleine bevolkingsgroep.” http://vlaamsbelang.org/persberichten/2463 Ja jongens ja, laten we vooral meegaan in het spel der zotten en in plaats van hen een goede psychiatrische therapie voor te schrijven, gaan we ons toiletten ombouwen. Jezus Christus, kom snel terug aub... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja, n-VA was toch die holebifobe partij. Even vragen aan correct links of ze al van mening veranderd zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een holebifiele partij. "Mevrouw" Domkelinckx noemt de federale regering dan door de NVA een rechts conservatieve regering, wat een beleding voor rechts en het conservatisme. Laatst gewijzigd door Drukazz : 10 juli 2015 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind conservatisme een zeer mooie en lovenswaardige visie. Bijgevolg beschouw ik die verklaring van rooie hysterica Onckelinx als een compliment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een aparte WC voor iedere mens apart !!
Als ik naar't WC moet , en de mannen-WC is bezet , dan ga ik bij de gillende vrouwen Ooit commentaar op gekregen , ik antwoordde daarop: "Sorry , moet ik dan misschien in mijn broek doen ??" Sommige gaan zelfs om te neuken naar't WC , M&V !! Sommige mensen hebben zelfs nog steeds geen eigen WC/toilet !!!! http://www.demorgen.be/buitenland/ee...oilet-a2382114
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jesus geeft antwoord aan tom van grieken :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Gaat nogal moeilijk, jongen. Mocht hij al geleefd hebben is hij intussen ruim 2.000 jaar dood en begraven en zijn vlees vergaan.
Trouwens, wat is er mis met transgender wc's? Ik zie het probleem niet. Wat heeft u bij uw thuis misschien? Ook aparte toiletten voor mannen en vrouwen?
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 10 juli 2015 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quercus maakte hier wel een terechte opmerking.
Zo'n transgenderwc hoe ziet dat er uit en wat zijn de verschillen met een gewone WC ? Is er iets wat het een "transgender" onmogelijk maakt te pissen en te kakken op een gewoon WC ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juli 2015 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jesus is heeel boos als hij dit ziet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |