Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2015, 10:06   #1
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard Vlaamse regering wil transgenderwc’s: een late 1 april grap?

Bs'd

Tom Van Grieken: “Eerst moest gans Vlaanderen investeren in M/V-toiletten en nu moeten er plots weer aparte geslachtsneutrale -transgender - wc’s komen. Het lijkt wel een late 1 april-grap. Ik begrijp dat de N-VA een nieuw kiespubliek wil aanboren nu de partij haar Vlaams-nationaal programma in grote mate overboord heeft gegooid, maar in deze budgettair krappe tijden, waarin de bevolking wordt geconfronteerd met alsmaar nieuwe besparingen en verkapte belastingverhogingen, is het onverantwoord dat belastinggeld wordt weggesmeten aan aparte toiletten voor een uiterst kleine bevolkingsgroep.”

http://vlaamsbelang.org/persberichten/2463

Ja jongens ja, laten we vooral meegaan in het spel der zotten en in plaats van hen een goede psychiatrische therapie voor te schrijven, gaan we ons toiletten ombouwen. Jezus Christus, kom snel terug aub...
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:11   #2
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Tom Van Grieken: “Eerst moest gans Vlaanderen investeren in M/V-toiletten en nu moeten er plots weer aparte geslachtsneutrale -transgender - wc’s komen. Het lijkt wel een late 1 april-grap. Ik begrijp dat de N-VA een nieuw kiespubliek wil aanboren nu de partij haar Vlaams-nationaal programma in grote mate overboord heeft gegooid, maar in deze budgettair krappe tijden, waarin de bevolking wordt geconfronteerd met alsmaar nieuwe besparingen en verkapte belastingverhogingen, is het onverantwoord dat belastinggeld wordt weggesmeten aan aparte toiletten voor een uiterst kleine bevolkingsgroep.”

Ja jongens ja, laten we vooral meegaan in het spel der zotten en in plaats van hen een goede psychiatrische therapie voor te schrijven, gaan we ons toiletten ombouwen. Jezus Christus, kom snel terug aub...
NVA is wat dat betreft echt gek geworden. In alle Vlaamse gemeenteraden hebben zij moties laten stemmen over het holibi-isme, inclusief over het uithangen van een homo vlag aan de gevels van de gemeentehuizen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:14   #3
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
NVA is wat dat betreft echt gek geworden. In alle Vlaamse gemeenteraden hebben zij moties laten stemmen over het holibi-isme, inclusief over het uithangen van een homo vlag aan de gevels van de gemeentehuizen.
Bs'd

Ziekelijke partij des duivels.
Oud 10 juli 2015, 10:21   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Kijk, ik vrees dat ik op dit vlak wel wat achterop loop. Wat zou het verschil zijn tussen een gewone wc en een "transgender wc"? Kan een of andere progressief-politiek-correct denkende forummer mij dat uitleggen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:21   #5
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:31   #6
Spitting Image
Banneling

Standaard

Ja, n-VA was toch die holebifobe partij. Even vragen aan correct links of ze al van mening veranderd zijn.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:33   #7
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Ja, n-VA was toch die holebifobe partij. Even vragen aan correct links of ze al van mening veranderd zijn.
Bs'd

Het is een holebifiele partij.

"Mevrouw" Domkelinckx noemt de federale regering dan door de NVA een rechts conservatieve regering, wat een beleding voor rechts en het conservatisme.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 10 juli 2015 om 10:34.
Oud 10 juli 2015, 10:36   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Het is een holebifiele partij.

"Mevrouw" Domkelinckx noemt de federale regering dan een rechts conservatieve regering, wat een beleding voor rechts en het conservatisme.
Ik vind conservatisme een zeer mooie en lovenswaardige visie. Bijgevolg beschouw ik die verklaring van rooie hysterica Onckelinx als een compliment.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 10:38   #9
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...... Jezus Christus, kom snel terug aub...
Oud 10 juli 2015, 10:45   #10
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik vind conservatisme een zeer mooie en lovenswaardige visie. Bijgevolg beschouw ik die verklaring van rooie hysterica Onckelinx als een compliment.
Bs'd

Ik als een beleding. Ik KAN mij als rechts-conservatief niet genoeg distantiëren van de NVA.
Oud 10 juli 2015, 11:17   #11
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂
▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 11:40   #12
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Een aparte WC voor iedere mens apart !!

Als ik naar't WC moet , en de mannen-WC is bezet ,
dan ga ik bij de gillende vrouwen
Ooit commentaar op gekregen , ik antwoordde daarop:
"Sorry , moet ik dan misschien in mijn broek doen ??"

Sommige gaan zelfs om te neuken naar't WC , M&V !!

Sommige mensen hebben zelfs nog steeds geen eigen WC/toilet !!!!
http://www.demorgen.be/buitenland/ee...oilet-a2382114

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 11:49   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd
Jezus Christus, kom snel terug aub...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 11:55   #14
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jesus geeft antwoord aan tom van grieken :

Oud 10 juli 2015, 11:58   #15
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jezus Christus, kom snel terug aub...
Gaat nogal moeilijk, jongen. Mocht hij al geleefd hebben is hij intussen ruim 2.000 jaar dood en begraven en zijn vlees vergaan.

Trouwens, wat is er mis met transgender wc's? Ik zie het probleem niet. Wat heeft u bij uw thuis misschien? Ook aparte toiletten voor mannen en vrouwen?

Laatst gewijzigd door Schelfie : 10 juli 2015 om 11:59.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 12:02   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jesus geeft antwoord aan tom van grieken :

Quercus maakte hier wel een terechte opmerking.
Zo'n transgenderwc hoe ziet dat er uit en wat zijn de verschillen met een gewone WC ?
Is er iets wat het een "transgender" onmogelijk maakt te pissen en te kakken op een gewoon WC ?

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juli 2015 om 12:02.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 12:08   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Gaat nogal moeilijk, jongen. Mocht hij al geleefd hebben is hij intussen ruim 2.000 jaar dood en begraven en zijn vlees vergaan.
Volgens Uncyclopedia.wiki is er wetenschappelijk bewijs dat Jesus Raptor wel degelijk leefde.

Citaat:
“He went extinct for your sins to save you from Satanasaurus Rex”
~ Cretaceous 3:27

“Beware the VelociRapture and the second coming of Raptor Jesus...”
~ Crazy Religious Drunk

“The Corinthians' third letter to Raptor Jesus came back slashed and stained with blood.”
~ The DiploPope

Raptor Jesus roamed the Earth back when God Himself was still only a teenager. His execution is thought to be the cause of the extinction of the dinosaurs, as God was mad at the Romans for aiding in His son's death twice. Raptor Jesus attended Michigan State University where he double majored Philosophy and Human Sexuality. Raptor Jesus went on to earn his PhD in aerospace engineering at University of Florida. Later, Raptor Jesus got bored, so he went on to receive his CPA certification in the state of New Jersey. His academic career was constantly challenged by his ladysmanship. He did become the manager at Hooters. He has retired to El Paso, Texas, where he is considering opening a crochet supply boutique with an elderly prostitute.
Contents[show]

During the Mesozoic era, God went through an experimental Scales phase, similar to Picasso's Blue period. Rather than making beings in his own image, he populated the Earth with giant lumbering reptiles. Other scriptures such as the Dead Primordial Sea scrolls suggest that God was actually a dinosaur during his teens, and was the true inspiration for Godzilla.

While known to themselves as "Giant Awesomes", dinosaurs kept no written records, so scientists did not learn their real name until modern technology made it possible to read their fossilized minds. At first, the dinosaurs rampaged at will, eating each other, stepping on houses, and generally causing major property damage. God was forced to intervene when His mother found out about the world He had created, and ordered Him to "clean up this mess before your father gets home."

Unwilling to enter His world, God created Raptor Jesus. Raptor Jesus's primary role on Earth was to convert the dinosaurs from the paganistic theory of Evolution by fostering a new belief in Intelligent Design. Opponents of his theory, primarily the Romans, viciously attacked Him and His followers, condemning them to extinction via PBS and really bad singing.

God had originally intended Raptor Jesus to simply preach to his fellow dinosaurs, however his early doctrine consisted mostly of low production value skits and rewrites of Metallica songs. In order to impress the dinosaur brethren in higher numbers, God's Secretary of Divine Intervention, Triceratops Goldbaum granted Raptor Jesus the ability to perform miracles with a temporary license, based on his fantastically low credit score and W-2.
Raptorjesuscuwn

The following year, Raptor Jesus overnight built an entire town of self sustaining low income subsidized housing for his followers. He was hailed a saint by Dinosaur Greenpeace, and that night held a feast of 1,000 souls. During the feast, Raptor Jesus raped an amputee with the sole purpose of having her spawn new limbs. However, although she did gain new limbs, she remained paralyzed in all of them, after all he was just one raptor. Raptor Jesus has also been credited with the ability to turn water into factory fresh Diet Fresca™. Further miracles are still attributed to Raptor Jesus to this day. It has been proven that people suffering from cancer who call of Raptor Jesus experience momentary feelings of health. Chuck Norris calls on Raptor Jesus to give him his strength in every roundhouse kick he performs.

Could the failure of an Xbox anti-gravity drive system caused by God have resulted in the extinction of Raptor Jesus in 65 million BHC?

By his early twenties, God grew bored of reptiles. Raptor Jesus' good intentions, kindness to his fellow reptiles, and impressive water walking skills had converted the entire dinosaur population.
Lizardonwater

Raptor Jesus in the Freestyle Swim Event, Dino Olympics, 65 Billion BHC.
God felt that His game had gotten so effing lame that He wiped out the dinosaurs by smashing the earth with a giant asteroid Xbox (though some, primarily Raptor Gnostics, claim it was a Wii) and started over. Some have argued that it was a PS3 that was actually involved in the impact, scientists claim this has been proven false since something as lame as a playstation is incapable of anything.

Other scholars attribute the extinction to Raptor Jesus's environmentally friendly certification, which had low standards on the Paleozoic.
bron : http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Raptor_Jesus
Oud 10 juli 2015, 12:13   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jesus is heeel boos als hij dit ziet...

Oud 10 juli 2015, 12:14   #19
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zal voor de realisatie van het plan een enorme verbouwing moeten plaatsvinden? Volgens de Vlaamse diversiteitsambtenaar Alona Lyubayeva is dat niet nodig. De huidige invalidentoiletten in kantoren zullen worden gebruikt als genderneutraal toilet.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2015, 12:14   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jesus is heeel boos als hij dit ziet...

Het is precies Goedele, zo langs achter bekeken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be