Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2015, 18:55   #1
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard Uber koopt evtl 500.000 zelfrijdende Tesla´s in 2020

https://chargedevs.com/newswire/uber...uy-all-500000/

Ook niet slecht, met zo´n extra omzetdoel voor ogen zullen de $ en € wel "gemakkelijker" rollen.

Tesla´s als ideale zelfrijdende taxi´s, uiteraard vergt dat deftige weginfra...

Zoals geweten bestaan 167 normale Tesla-taxi´s (met chauffeur) al in Schiphol:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuw...laats-schiphol

edit: of gaat de voorkeur verder voor onze fijnstoftaxi´s en -bussen# ?

# http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...selbussen-voor

er is hoop...:
Citaat:
http://www.express.be/sectors/nl/aut...sel/208566.htm

Elektrische taxi Chinese groep Byd operationeel in Brussel
16 OKT 2014
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2015 om 19:04.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2015, 21:39   #2
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

En onlangs lachten een paar individuen mij uit, op een ander forum, wanneer ik verkondigde dat het openbaar vervoer zoals we dat nu kennen (met bussen en treinen en treinsporen) op uitsterven is en vervangen zou worden door zelfrijdende auto's.....
(en dat we dus ook in de weg moeten investeren en niet in het openbaar vervoer)
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 11:36   #3
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Uber is toch niet wettelijk. Uber is in heel Europa niet wettelijk maar hier in België tracht men Uber toch wettelijk te maken.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 12:32   #4
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Uber is toch niet wettelijk. Uber is in heel Europa niet wettelijk maar hier in België tracht men Uber toch wettelijk te maken.
Is het bedrijf Uber niet wettelijk?
Of is de werkmethode van de Uber-chauffeurs niet wettelijk?

Het is het tweede: de chauffeurs verdienen geld door taxi te spelen, terwijl ze niet moeten voldoen aan alle vergunningen waaraan 'echte' taxi-chauffeurs moeten voldoen.


Deze hindernis betekent echter niet dat Uber geen goed concept is.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 12:40   #5
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
En onlangs lachten een paar individuen mij uit, op een ander forum, wanneer ik verkondigde dat het openbaar vervoer zoals we dat nu kennen (met bussen en treinen en treinsporen) op uitsterven is en vervangen zou worden door zelfrijdende auto's.....
(en dat we dus ook in de weg moeten investeren en niet in het openbaar vervoer)
U zou best wel eens serieus gelijk kunnen hebben in deze.

Vraagje: mag men met een glaasje op in een zelfrijdende taxi stappen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 juli 2015 om 12:48.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 12:46   #6
SanderK
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vraagje: mag met met een glaasje op in een zelfrijdende taxi stappen?

Is de man met een glaasje op enkel en alleen een passagier, of wordt er verwacht dat hij nog kan ingrijpen bij een noodgeval of technisch defect?
Het zal dus voornamelijk afhangen van wat de zelfrijdende taxi werkelijk gaat zijn, denk ik.
SanderK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 13:28   #7
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Kijk maar naar Duitsland, daar is Uber niet wettelijk en word zelf verboden.
Kijk ook maar wat er in Frankrijk gebeurd is.

Laatst gewijzigd door Patrick M. : 5 juli 2015 om 13:29.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 16:16   #8
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
Is het bedrijf Uber niet wettelijk?
Of is de werkmethode van de Uber-chauffeurs niet wettelijk?

Het is het tweede: de chauffeurs verdienen geld door taxi te spelen, terwijl ze niet moeten voldoen aan alle vergunningen waaraan 'echte' taxi-chauffeurs moeten voldoen.


Deze hindernis betekent echter niet dat Uber geen goed concept is.
Als het om de niet-wettelijkheid van de taxi chauffeur gaat... wat natuurlijk vervalt als de zelfrijdende auto geen taxichauffeur nodig heeft.
(daarenboven kan er één persoon meer meegnomen worden)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 16:58   #9
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Uber is toch niet wettelijk. Uber is in heel Europa niet wettelijk maar hier in België tracht men Uber toch wettelijk te maken.
Héél Europa al zeker niet, in meer als de helft van de EU-landen is het toegelaten.
of volgens wikipedia:

Stand Januari 2015
https://de.wikipedia.org/wiki/Uber_(Unternehmen)

Volgens Uber, steden wereldwijd incl Europa:
https://www.uber.com/cities

En wat niet wettelijk is kan het nog worden (onder bepaalde -afwijkende- voorwaarden)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 5 juli 2015 om 17:07.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 09:12   #10
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SanderK Bekijk bericht
En onlangs lachten een paar individuen mij uit, op een ander forum, wanneer ik verkondigde dat het openbaar vervoer zoals we dat nu kennen (met bussen en treinen en treinsporen) op uitsterven is en vervangen zou worden door zelfrijdende auto's.....
(en dat we dus ook in de weg moeten investeren en niet in het openbaar vervoer)
Alleen zijn die zelfrijzende autos er nog niet. En in 2020 zullen die er ook nog niet zijn.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 09:25   #11
Bartjeuh
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 juni 2010
Locatie: Aan de kust
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Alleen zijn die zelfrijzende autos er nog niet. En in 2020 zullen die er ook nog niet zijn.
Nee, inderdaad, ook in 2020 zullen er nog geen zelfrijzende auto's zijn. Stel je immers voor: je parkeert je zelfrijzende auto 's avonds in je garage, en tegen 's morgens is hij zo erg gerezen dat je hem er niet meer uitkrijgt!

Dat zou geen zicht zijn, hee...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 17:56   #12
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Nee, inderdaad, ook in 2020 zullen er nog geen zelfrijzende auto's zijn. Stel je immers voor: je parkeert je zelfrijzende auto 's avonds in je garage, en tegen 's morgens is hij zo erg gerezen dat je hem er niet meer uitkrijgt!
Verdomde ipad autocorrect. Daar hoorde natuurlijk "zelfrijdend" te staan.

Ik zie zelfrijdende auto's not niet zo gauw in het dagelijkse verkeer verschijnen. Op dit moment mogen de autonome auto's van Google nog steeds niet harder dan 30 kph, en raken ze nog steeds voortdurend in de war van voetgangers.

Ik bedoel maar, hoe leer je een computer de lichaamstaal van een kleuter te herkennen zodat je weet dat die wil oversteken...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 18:40   #13
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.764
Standaard

500000 tesla's: 50.000.000.000 (50 miljard) euro. Wauw, Uber moet nogal een omzet hebben voor een taxibedrijf om zo'n investering te kunnen doen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 6 juli 2015 om 18:42.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 18:50   #14
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Verdomde ipad autocorrect. Daar hoorde natuurlijk "zelfrijdend" te staan.

Ik zie zelfrijdende auto's not niet zo gauw in het dagelijkse verkeer verschijnen. Op dit moment mogen de autonome auto's van Google nog steeds niet harder dan 30 kph, en raken ze nog steeds voortdurend in de war van voetgangers.

Ik bedoel maar, hoe leer je een computer de lichaamstaal van een kleuter te herkennen zodat je weet dat die wil oversteken...
Echt ? Bron ?
Waarom zou een camera een voetganger niet zien oversteken en waardoor een google-car-systeem onmiddellijk kan remmen integendeel tot een mens ?

Of ik zou op de voorruit van die zelfrijdende auto een goed zichtbaar signaal aan brengen "STOPT niet voor voorrangsnegerende voetgangers" of "deze auto is een TRAM" of zoiets (de fysica laat dit nooit toe onmiddellijk stil te staan...).
Ik bedoel maar , trams en bepaalde voertuigen kunnen ook niet rechttijdig stoppen voor overstekende "kleuters", en dat met aanwezige tram- of voertuigbestuurder, denk je echt een punt te hebben met "lichaamstaal", het verkeersreglement blijft de basis toch ? En die zal men toch moeten aanpassen.

Uiteraard kan men de infrastruktuur navenant aanpassen en meer verplichte oversteekplaatsen voorzien (die zijn er nu al). (onder andere ook lichten aan zebrapaden). Desnoods legt men slagbomen aan, maar ook die houden voetgangers en andere niet tegen zelfdoding te plegen (op het spoor).

Of denk je dat voetgangers het verkeersreglement niet hoeven te respecteren ?
Neen als je dat utopische wil zullen er nooit zelfrijdende auto´s komen, of ze moeten de gedachten kunnen lezen van de zelfdoders. En dat zie ik nog niet voor morgen. Wat ik wel weet is dan bestuurders een reactietijd hebben (tot 1 sec als ze opletten en dan pas remmen), computers in verbinding met camera´s letten altijd op en hebben een verwaarloosbare reactietijd. Camera´s kunnen ook in het donker zien enz...

Citaat:
Op dit moment mogen de autonome auto's van Google nog steeds niet harder dan 30 kph, en raken ze nog steeds voortdurend in de war van voetgangers.
En wat is hun max-snelheid op wegen waar er geen voetgangers zijn of überhaupt ander langzaam verkeer mag rijden ?

Ik weet niet 100 % zeker maar volgens internetartikels is de zelfrijdende auto wslk enkele jaren geleden al veiliger als een menselijke bestuurder:
http://deutsche-wirtschafts-nachrich...en-autofahrer/

toch maar eens volledig lezen.

Citaat:
Google ist nicht das einzige Unternehmen, das an führerlosen Fahrzeugen arbeitet. Der Elektroauto-Hersteller Tesla kündigte an, bis zum Jahr 2016 die ersten autonomen Fahrzeuge zu produzieren, wie die Daily Mail berichtet. Auch BMW, Mercedes, Nissan und General Motors forschen intensiv an der Technologie, wie der MIT Technology Review berichtet.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 6 juli 2015 om 19:18.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:07   #15
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Ik geloof er in,5 jaar is een eeuwigheid op technisch gebied,duizenden auto's zonder chauffeur die op vloeibare batterijen rijden.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:26   #16
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Echt ? Bron ?
Waarom zou een camera een voetganger niet zien oversteken en waardoor een google-car-systeem onmiddellijk kan remmen integendeel tot een mens ?
vervolg... hallo @Zwitser ?
Citaat:
A pedestrian gets Googled

https://www.youtube.com/watch?v=a93xjkQFDyM
Dus helemaal niet in de war van een overstekende voetganger.

Denken sommige nu echt dat men dit alles niet tot in den treure gaat uittesten vooraleer de produktie vrij te geven zonder bestuurder -die bij defect kan overnemen - ?
vorige link spreekt van 1,2 miljoen ongevalvrije kilometers als redelijk bewijs:
Citaat:
Um die Sicherheit der autonomen Fahrzeuge unter Beweis zu stellen, müssten die Google Autos mindestens 1,2 Millionen Kilometer unfallfrei im Straßenverkehr zurücklegen. Zu diesem Schluss kommt Bryan Walker Smith vom Center of Internet and Society in seiner Analyse. Erst dann könnte mit Sicherheit gesagt werden, dass die autonomen Fahrzeuge sicherer fahren als konventionelle Autofahrer. Das Unternehmen gab im August 2012 an bereits knapp die Hälfte dieser Strecke unfallfrei zurückgelegt zu haben.
Meer op YT, selfdriving cars 2015 :
https://www.youtube.com/watch?v=9CoyKEttxNk
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 6 juli 2015 om 19:34.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:29   #17
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Echt ? Bron ?
Waarom zou een camera een voetganger niet zien oversteken en waardoor een google-car-systeem onmiddellijk kan remmen integendeel tot een mens ?
Het gaat om het herkennen van een bijvoorbeeld een voetganger die aanstalten maakt om over te steken. Hoe leer je een autonome auto het verschil tussen een voetganger die op het punt staat om over te steken, en een voetganger die doet also ie op het punt staat om over te steken om dat het zo grappig is om die google auto een noodstop te zien maken.

Citaat:
Of denk je dat voetgangers het verkeersreglement niet hoeven te respecteren ?
Het verkeersreglement geeft voetgangers absolute voorrang in bepaalde gebieden. Als een autonome auto daar niet mee kan omgaan dan komt hij niet in aanmerking om taxis te gaan vervangen. Want een taxi die je afzet aan de dichtstbijzijnde autosnelwegafrit, daar heb je niks aan.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:39   #18
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
vervolg... hallo @Zwitser ?
http://www.technologyreview.com/news...-driving-cars/


Het blijkt genoeg te zijn dat er ergens een verkeersbord bijgekomen is, en de auto is al in de war...
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:41   #19
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Het gaat om het herkennen van een bijvoorbeeld een voetganger die aanstalten maakt om over te steken.
Mag hij/zij oversteken ? Op een zebrapad... en een kijkende voetganger (gezicht) dat zal herkenbaar zijn voor een google car en een wachtende voetganger die aanstalten maakt aan een zebrapad ook.

Citaat:
Hoe leer je een autonome auto het verschil tussen een voetganger die op het punt staat om over te steken, en een voetganger die doet also ie op het punt staat om over te steken om dat het zo grappig is om die google auto een noodstop te zien maken.
Ah je wilt het wat belachelijk maken. Tja. Een kamera kan een draaiend hoofd of het gezicht van een mens wel onderscheiden van het achterhoofd hoor, ook aan het lichaam kan een camera dat met de nodige herkenningssoftware.

Citaat:
Het verkeersreglement geeft voetgangers absolute voorrang in bepaalde gebieden.
Die verkeersborden zal een google car identificeren en zal dan steeds stoppen voor elke voetganger die aanstalten maakt over te steken, ik neem dan wel aan dat de voetganger dan niet met zijn rug naar het verkeer plots over de weg loopt.

Citaat:
Als een autonome auto daar niet mee kan omgaan dan komt hij niet in aanmerking om taxis te gaan vervangen. Want een taxi die je afzet aan de dichtstbijzijnde autosnelwegafrit, daar heb je niks aan.
Toch maar wat YT bekijken, google cars rijden heus ook wel in de steden hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=9CoyKEttxNk

Een computerauto zal altijd sneller reageren als een mens daar zul je toch wel geen probleem mee hebben ?

Citaat:
Het blijkt genoeg te zijn dat er ergens een verkeersbord bijgekomen is, en de auto is al in de war...
Dat vind ik positief, ook eindelijk gedaan met ongeplande willekeurige verkeersborden.

Wat denk je hoeveel bestuurders er "in de war zijn" door absurde verkeersborden en wegmarkeringen ?

@Zwitser je kunt denken wat je wilt, men is bezig.
Google denkt tegen 2018 klaar te zijn, constructeurs zullen volgen (2020 ?)
http://www.rp-online.de/digitales/in...-aid-1.4205805 gewoon eens lezen.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 6 juli 2015 om 19:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:55   #20
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 17 oktober 2007
Locatie: Helvetica
Berichten: 10.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ah je wilt het wat belachelijk maken. Tja. Een kamera kan een draaiend hoofd of het gezicht van een mens wel onderscheiden van het achterhoofd hoor, ook aan het lichaam kan een camera dat met de nodige herkenningssoftware.
De google auto kan dit alleszins op dit moment nog niet. Met als gevolg dat hij bij afslagmanouevres inderdaad soms blijft steken, omdat hij de intenties van een voetganger niet kan interpreteren.

Citaat:
Die verkeersborden zal een google car identificeren en zal dan steeds stoppen voor elke voetganger die aanstalten maakt over te steken, ik neem dan wel aan dat de voetganger dan niet met zijn rug naar het verkeer plots over de weg loopt.
Mijn punt is dat ook hij ook moet stoppen voor een voetganger die met zijn rug naar het verkeer plots de weg oversteekt. Doet hij dat niet kan hij immers niet claimen veiliger te zijn dan een menselijke chauffeur.

Citaat:
Toch maar wat YT bekijken, google cars rijden heus ook wel in de steden hoor.

https://www.youtube.com/watch?v=9CoyKEttxNk
En in die steden rijden ze a) traag, en b) enkel op wegen die speciaal in kaart gebracht zijn. Ze mogen nog lang niet overal rijden. De route die ze rijden wordt op voorhand in geprogrammeerd.

Citaat:
Een computerauto zal altijd sneller reageren als een mens daar zul je toch wel geen probleem mee hebben ?
Het gaat niet om snel reageren, het gaat om correct interpreteren. Want anders gaan een dergelijk auto bij het eerste het beste woonerf gewoon blijven steken.
__________________
step 1: Blame capitalism
step 2: Adopt some policies to "fix things".
step 3: When those policies make things worse, return to step 1.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be