![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog duizenden veeboeren en -handelaars hebben geld tegoed uit het zogenaamde Sanitair Fonds. Hoewel de staat al meerdere keren is veroordeeld tot terugbetaling, ook in beroep, blijven de raadslieden van de Staat zich telkens weer met verweren met een ware procedureslag. Het gaat om tientallen miljoenen euro, schrijft Het Belang van Limburg vandaag.
Maar als het andersom is en jij moet de staat nog geld dan heb je tot een bepaalde tijd om te betalen of er komen boetes bij en intresten. Als de staat dit wilt moet ze ook maar betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Daarmee zijn de "uitgestelde" lonen betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Droge of natte zomers, vogelpest of ander e besmettelijke ziekten zijn risico's van het vak' ik vind dat de staat daar geen subsidies moet voor betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen subsidies, daar gaat het niet over. De boeren hebben recht op dat geld en het is toegekend maar de staat weigert van het uit te betalen. Zelf nadat de staat ongelijk heeft gekregen van het gerecht weigert het van de boeren te betalen.
Maar als ik de staat geld moet en weigert dan zal de staat wel zorgen dat ik betaal, en nog met intrest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat krijg je aan de ambtenaren vd N-VA nooit uitgelegd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat erover dat de staat door het gerecht veroordeeld is omdat de staat weigert van de boeren te geven waar de boeren recht op hebben.
Neem nu als voorbeeld dit: ik moet de staat nog belastingen bij betalen maar ik weiger dit? Wat dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn compleet verschillende gevallen. In het geval van landbouwers gaat het om geld dat in de eerste plaats al niet van hun was, een echte claim hebben ze er sowieso niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Toch wel, zij werden verplicht om geld in een fonds te steken maar dat fonds werd door EU verboden en de Staat moet de boeren hun geld terug geven maarkan dat niet want dat is al opgesoupeerd aan de uitgestelde lonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan de landbouwers dan ook de subsidies terug geven die ze ontvangen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Het zijn subsidies. Die zijn altijd onterecht.
![]() |