![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat? Hebben moslims dat gemaakt??? Die mannen zijn compleet ontspoord en moeten dringend astaghfar doen.
Wat een potje vetzakkerij en perversie, zeg. Ik wist wel dat het origineel door een niet-moslim moest zijn geschreven. Want ik weet nog een ding zeker: miss Black zou zich in realiteit tot de islam moeten bekeren voor ze bij mama Marwan binnen mag. Gelukkig komen weldra The Revenant en Bajirao Mastani uit. Oef, toch nog goeie vooruitzichten die mijn dag maken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb jij nog andere persoonlijkheidstrekken of dingen waarmee je je identificeert behalve gewoon "moslim"? Jij bent nog meer ééndimensinaal dan een Twilight-personage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heeft ze 't eigenlijk over?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Moslimsmurf heeft het maar over één ding.
Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 november 2015 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets relevant of belangrijk dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Volgens mij heeft ze het over een of andere nieuwe film uit Hollyjood/Jewlywood, doorspekt van de nieuwste social engineering hype om de goyim (het vee = wij) mee te manipuleren en te laten degenereren.
Het schizofrene sektarische gebral van haar terzijde, zit ze wel in de goede richting en zal het iets in de trant van die sadomaso film zijn ... Dinges Grey ... en nu iets met black. Denk ik ... Ik ga het alvast niet opzoeken en zal het mijden als de pest, want ik word depressief van zulke zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt4008758/ Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 november 2015 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die film interesseert mij geen ruk !!
Wie die gemaakt heeft , interesseert me nog minder !! Waar die over gaat , kan mij wa' schelen !! Wie kijken wil , prima !! Wie niet kijken wil , prima !! Wie die film kostelijk vindt , prima !! Wie die film kotselijk vindt , prima !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 november 2015 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een Belgische film. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Zwangerschapshormonen?
![]() Proficiat Guinevere. Had je nog niet gefeliciteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is die film die ze weren in bepaalde filmzalen uit vrees voor rellen. Als ik Guinevere haar reactie zie begin ik te begrijpen waarom. De Moslimcensuur begint al om zich heen te grijpen in onze contreien, zelfs al is de film in kwestie gemaakt door geloofsgenoten. Het frappante van de zaak is dat de Moslims zelfs al niet meer expliciet moeten vragen om dat te doen. Alleen de vrees voor wraakacties is al genoeg om Westerse bedrijven overstag te doen gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 november 2015 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeggen dat het ook over moslims gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de reclame, guinevere. Nu weet ik zeker dat ik moet gaan kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() 2.
Negeer christoffel, hij is nl. gewoon op kruistocht en moet zich wat manifesteren hier. Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 november 2015 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek misschien eerst op wat een anarchist is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |