![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mannen en vrouwen, laat julle eens gaan !
Stort hier uw hart uit over jullie vreselijke echtgenoten / echtgenotes. Ook homos mogen hun beklag doen, wij zien hier tolerant over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik het ZO zielig vind voor jou Griezeltje dat er niemand antwoordt op je vraag
![]() ![]() ![]() Ik ben totnutoe en al héél lang gelukkig getrouwd met mijnen Albert. ![]() Ben je nu blij dat je 1 reactie kreeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb een echt sprookjeshuwelijk,als er 1 minpuntje is,ik ben getrouwd met de heks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 36 jaar gehuwd en 39 j samen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schoof is destijds getrouwd in 't lang. Twee keer in 't lang zelfs.
Zij in een lang kleed, ik met een lang gezicht. De Schoof heeft een wolk van een vrouw. Als ze weg is, schijnt de zon. We hebben zelfs nog altijd bijna zeven keer seks per week. Bijna de maandag, bijna de dinsdag, bijna ..... de zondag. Allemaal zever: 't zit nog altijd snor tussen ons. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn toekomstige schoonmoeder moet nog geboren worden
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef uw madam een gilletteke voor kerstmis.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het spijt me, als den Albert dat niet zelf zegt, geloof ik daar niet veel van... In elk geval, ik denk dat IK diep ongelukkig zou zijn met u... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een huwelijk hetzelfde is als een gevangenis ,
dan is er maar EEN oplossing , nl. (gelukkig) echtscheiden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die (al) 40 jaar bromt , dat zal niet voor niks zijn !! eigen schuld dikke bult , tenzij die onterecht zit !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of aan partnerruil doen , is misschien iets opfleurend ??
Tja , als je het beu bent , het gras , groen , overkant ?? Waarom is men het beu (geworden) ??
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie trouwt er nu nog? Als alles goed gaat dan is dat toch het domste wat je kan doen. Ik ken er maar weinig die langer dan 5 a 10 jaar echt gelukkig getrouwd zijn als het al zo lang duurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |