![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Help me een beetje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reeds 13 minuten diep gepeins ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BTW, aan uw gewenste strategie te zien heb je precies niet veel overgehouden aan uw zakenkantoor. Zelf gestopt of ging het allemaal vanzelf? ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 25 juli 2015 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien kan het helpen om 'plan V' er nog eens op na te lezen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee, ik zeur tegen diegenen die voor de verkiezingen de grootste mond opzetten over de kracht van verandering. Ik zal niet de enige zijn die hen daarop zal afrekenen, denk ik. Zowel op sociaal-economisch vlak als op communautair vlak zal de teleurstelling bij hun kiezers enorm groot zijn.
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 25 juli 2015 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval genoeg om zonder zotte toeren verder te leven. Ik moet zelfs aan het kapitaal niet komen want mijn vrouw werkt. Reizen en dure auto's hebben me nooit geïnteresseerd. Je moet je geen zorgen maken want ik kost de maatschappij O euro en O eurocent, ik stempel niet , ik trek geen invaliditijdsuitkering enz... Ik bekijk de zaken wat vanop afstand en soms lach ik er eens deftig mee. Zoals nu met de N-VA en haar verkiezingsbeloftes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
De NVA is voor het eerst in de geschiedenis de grootste partij. Veranderingen gaan niet snel en toch het zaad is gezaaid en het oogsten komt ook nog wel. https://www.youtube.com/watch?v=0h9o...ature=youtu.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht het wel.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Kan jij daar op antwoorden? En ja, Xeno zijn ironische kijk op bepaalde zaken weet ik wel te waarderen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. eentje om het af te leren .. ![]() ![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 juli 2015 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nu eenmaal mensen die al j�*�*ren hun stem weggooien. Maar toegegeven, dat is hun recht.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2015 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA heeft tenminste haar verantwoordelijkheid genomen. En dat siert hen. Uw partij liep altijd weg. Of zei altijd 'njet' op alles. Daarom hoort uw verschrompeld partijtje ook in lilliputtersland thuis. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 juli 2015 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA beloofde over het confederalisme te zwijgen en Belgique weer op poten te helpen. Die belofte houdt de N-VA, maar daar lijkt alleen de premier gelukkig mee te zijn.
De N-VA beloofde eveneens verandering, en ook die belofte houdt ze. Als ze het beleid van Di Rupo onveranderd had verdergezet zouden de linkie winkies immers niet steen en been klagen? Hoe zit het eigenlijk met die ammoniakfabriek van De Wever? ![]()
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet snel, maar er is licht aan het einde van de tunnel. 2 van de 3 zitten al in het donker, na zelf jaren geoogst te hebben. Hopelijk volgt de 3de snel hun voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je "vergeet" voor het gemak dat de PS niet alleen deel uitmaakte van al die regeringen, maar dat ze zowel Martens als Dehaene als Verhofstadt naar h�*�*r hand zette.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Is dat hetzelfde als nu met Michel zijn MR, die BDW met de N-VA naar zijn hand zet? |
|
![]() |
![]() |