|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  10 juni 2015, 22:25 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 mei 2015 Locatie: Vlaams-Brabant 
				 |  Zou 'Binnenland' niet beter afgeschaft worden. En bij uitbreiding alle andere rubrieken in 'Algemeen'. Die kunnen voor 99% bij Themaforum komen. En ik heb (als nieuwkomer) de indruk dat iedereen gewoon maar zit te posten en lezen op 'algemeen'. | 
|   |   | 
|  10 juni 2015, 22:49 | #2 | 
| Parlementslid Geregistreerd:  5 december 2013 
				 |   Ja, inderdaad. Heb me ook al die bedenking gemaakt. | 
|   |   | 
|  10 juni 2015, 23:22 | #3 | |
				 |   Citaat: 
 Daar wordt alleen maar gezeverd en die blijft in 'Binnenland'. In deze die eigenlijk over hetzelfde gaat, maar waar (meestal) toch wat zinnigs gezegd wordt, die wordt verplaatst naar het ghetto. Misschien (suggestie): maak van die 'Algemeen' de 'Troll' draad | |
|   |   | 
|  11 juni 2015, 08:46 | #4 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  7 juni 2014 Locatie: 't Steen 
				 |   Citaat: 
 - voor letterlijk elk onderwerp menen er bedenkelijke monetaire/economische theorieen te moeten bijsleuren. - achter alles een mondiale doofpotoperatie vermoeden. - lijden aan responditis: op alles moet geantwoord worden, liefst naast de kwestie, of niet terzake doende. | |
|   |   | 
|  11 juni 2015, 09:12 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |   Ieder item van de Vlaamse binnenlandse politiek kan vanuit minstens drie vier ooghoeken bekeken worden. Afhankelijk van wat de draadopstarter belangrijk vindt, kiest hij of zij een subforum. Als je geen moeite doet om de aanzet van discussie van de draadopstarter te kennen, dan zit drie kwart van de draden in een verkeerd subforum. Verder mag een discussie natuurlijk wel levendig verlopen. En ja, dan kan het ook al wel eens ontaarden in gezwam naast de kwestie. Zou daar ooit al iemand van gestorven zijn ? Of honger door geleden hebben ? . 
				__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | 
|   |   | 
|  11 juni 2015, 11:36 | #6 | |
| Banneling Geregistreerd:  4 juni 2004 Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom 
				 |   Citaat: 
 Van off topic is nog niemand dood gegaan, maar de discussie in ettelijke draden wel. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2015 om 11:42. | |
|   |   | 
|  12 juni 2015, 16:45 | #7 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  14 juni 2015, 22:29 | #8 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Verder herinner ik even aan deze post van Pontifex: Citaat: 

__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | ||
|   |   | 
|  15 juni 2015, 13:20 | #9 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Mechelen - Oostende 
				 |  Zou 'Binnenland' niet beter afgeschaft worden. Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  15 juni 2015, 23:11 | #10 | ||
				 |   Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | ||
|   |   | 
|  16 juni 2015, 20:39 | #11 | |
				 |   Citaat: 
 Ik hou mij dus afzijdig hiervan. Gelieve mijn post als niet bestaand te beschouwen. | |
|   |   | 
|  16 juni 2015, 20:44 | #12 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Mechelen - Oostende 
				 |   Te laat. Meningen zijn welkom. Ook van nieuwkomers, waarvoor alle begrip. | 
|   |   | 
|  17 juni 2015, 04:56 | #13 | |
				 |   Citaat: 
  Sinds die waarschuwing van Pontifex denk ik dat hij draden die verkeerdelijk in Binnenland staan zonder al te veel herrie kan verplaatsen. Het gebeurt in alle geval weer. En maar goed ook want het wordt anders een zootje. En dat niet alleen. De draden die wél in Binnenland thuishoren worden (zonder de nodige verplaatsingen) sneller weggedrukt door draden waar elders ruimte voor werd voorzien. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 juni 2015 om 04:58. | |
|   |   | 
|  5 juli 2015, 17:01 | #14 | |
				 |   Citaat: 
 Dadeemelee; Ben je ondertussen niet dood ? | |
|   |   | 
|  5 juli 2015, 17:32 | #15 | 
				 |   Er is geen reden om de rubriek "binnenland" af te schaffen. Het is inherent aan het forum 'politics'. | 
|   |   |