Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2015, 18:34   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Oh wat hebben die sukkelaars honger en dorst.

Zie hoe de sukkelaars last hebben van dorst en honger.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Ex...ita+autoritati

Allemaal vastbinden in die trein en terug naar waar ze van komen en daar terug hun bootjes op richting thuisland. En beter gisteren dan morgen.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 september 2015 om 18:36.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 18:48   #2
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zie hoe de sukkelaars last hebben van dorst en honger.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Ex...ita+autoritati

Allemaal vastbinden in die trein en terug naar waar ze van komen en daar terug hun bootjes op richting thuisland. En beter gisteren dan morgen.
Dat water was wel niet halal eh, ge moet dat begrijpen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:13   #3
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ohoh Panda clown Bekijk bericht
Met wat racistisch gelul gaat er zeker niets opgelost geraken. Maar ja, als men mensen met vliegen op een bumper gaat vergelijken... dan kan men er los op meppen.
En hoe gaat u dat crapuul aanpakken?
Oud 5 september 2015, 19:14   #4
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met wat racistisch gelul gaat er zeker niets opgelost geraken. Maar ja, als men mensen met vliegen op een bumper gaat vergelijken... dan kan met er los op meppen.
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die vluchtelingen vooral veel willen maar niet graag ietsje moeten.
Ik ben toch al op veel plaatsten in de wereld geweest voor langere periodes en ik kan enkel beamen dat ik daar vooral niet veel had te willen en al zeker geen grote mond moest opzetten.....Zelfs een glas water zonder betalen heb ik nooit gekregen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2015 om 19:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:22   #5
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Met wat racistisch gelul gaat er zeker niets opgelost geraken. Maar ja, als men mensen met vliegen op een bumper gaat vergelijken... dan kan met er los op meppen.
Oplossingen? Denk je dat er dan andere zijn? Denk je dat je die halve wilden wiens lottoticketje al klaar licht ooit nog met ook maar 1 humane handeling richting Stalingrad-aan-de-Zandbak krijgt?

Ze maken al van hun apenkloten terwijl ze nog geen halve voet in West-Europa hebben gezet! Wat denk je dat dat hier gaat zijn?

Denk je nu echt dat 1 van ons met z'n Westerse waarden en normen de ruggengraat heeft om dat uitschot navenant te behandelen? Ga je ervan uit dat politici zullen toegeven dat ze gigantische fouten hebben gemaakt, eigenlijk de vazallen zijn van Saudi-Ziomerika en bovendien ook nog eens de chaos die ze hebben aangericht gaan rechttrekken?

Er zullen dus harde maatregelen moeten worden getroffen. Degenen die zich uit eigen beweging fatsoenlijk gedragen bij hun uitwijzing, krijgen meteen ook de meest humane behandeling. Degenen die voor problemen zorgen (�* la: ik leg me hier eens op de treinsporen en begin mijn makakkencinéma voor de camera) moeten gewoon duidelijk gemaakt worden met repressieve middelen dat ze zich maar beter gedragen of dat ze het voor zichzelf anders heel lastig zullen maken.

Als het van mij persoonlijk afhing, dan ging men wel heel anders te werk. Dit was nog mijn humanere oplossing. De kans dat die er ooit komt, is vele malen kleiner dat de totale ondergang van de West-Europese samenleving.

En Saudi-Ziomerika zag dat het goed was.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:23   #6
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Al die mensen zijn dus crapuul? Kan zijn, maar wat als een paal boven water staat dat is dat jij crapuul bent.
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:23   #7
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die vluchtelingen vooral veel willen maar niet graag ietsje moeten.
Ik ben toch al op veel plaatsten in de wereld geweest voor langere periodes en ik kan enkel beamen dat ik daar vooral niet veel had te willen en al zeker geen grote mond moest opzetten.....Zelfs een glas water zonder betalen heb ik nooit gekregen.
Gij had iets te verliezen en gedroeg u ernaar, vanaf het moment dat je niks meer te verliezen hebt....
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:25   #8
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Oplossingen? Denk je dat er dan andere zijn? Denk je dat je die halve wilden wiens lottoticketje al klaar licht ooit nog met ook maar 1 humane handeling richting Stalingrad-aan-de-Zandbak krijgt?

Ze maken al van hun apenkloten terwijl ze nog geen halve voet in West-Europa hebben gezet! Wat denk je dat dat hier gaat zijn?

Denk je nu echt dat 1 van ons met z'n Westerse waarden en normen de ruggengraat heeft om dat uitschot navenant te behandelen? Ga je ervan uit dat politici zullen toegeven dat ze gigantische fouten hebben gemaakt, eigenlijk de vazallen zijn van Saudi-Ziomerika en bovendien ook nog eens de chaos die ze hebben aangericht gaan rechttrekken?

Er zullen dus harde maatregelen moeten worden getroffen. Degenen die zich uit eigen beweging fatsoenlijk gedragen bij hun uitwijzing, krijgen meteen ook de meest humane behandeling. Degenen die voor problemen zorgen (�* la: ik leg me hier eens op de treinsporen en begin mijn makakkencinéma voor de camera) moeten gewoon duidelijk gemaakt worden met repressieve middelen dat ze zich maar beter gedragen of dat ze het voor zichzelf anders heel lastig zullen maken.

Als het van mij persoonlijk afhing, dan ging men wel heel anders te werk. Dit was nog mijn humanere oplossing. De kans dat die er ooit komt, is vele malen kleiner dat de totale ondergang van de West-Europese samenleving.

En Saudi-Ziomerika zag dat het goed was.
Groot anoniem bakkes op een forum hebben kan iedereen en voor de rest ga je ook knikken en zwijgen en als ge u niet verslaapt om de 4 jaar een bolleke kleuren.

Dat is uw persoonlijke inzet.

Laatst gewijzigd door dpg : 5 september 2015 om 19:25.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:29   #9
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Groot anoniem bakkes op een forum hebben kan iedereen en voor de rest ga je ook knikken en zwijgen en als ge u niet verslaapt om de 4 jaar een bolleke kleuren.

Kijk, met die kinderen heb ik medelijden. Met die macho's en johnny's helemaal niet. Die kunnen we missen als de pest. Ik zou zeggen. Die johnny's eruit filteren, want die doen onrecht aan de echte sukkelaars aan en ze met ee trein terug de andere richting uitsturen, desnoods geboeid.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:35   #10
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen gaat je vandaag niet goed af, he filosoof?
Blijkbaar beter dan jij, want ik ben niet de enige die je racisme opgemerkt heeft pandalul. Je bent blijkbaar akkoord met mensen vastbinden/vastzetten in treinen en er een mep op geven....waar heb ik dat nog gehoord in de geschiedenislessen ?

Laatst gewijzigd door non-conformist : 5 september 2015 om 19:37.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:37   #11
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als oorlogsvluchteling?
Heeft dat er iets mee te maken ? Trouwens zijn al deze mensen al effectief erkend als oorlogsvluchteling ? Het valt me dan toch ook op dat het vooral mannen zijn die daar vluchten voor het geweld.....Vrouwen en kinderen eerst is blijkbaar hun motto dan toch niet ? Mag je als oorlogsvluchteling dan meer willen ? Ik zou in dat geval eigenlijk nog iets braver zijn ?
Oud 5 september 2015, 19:40   #12
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij had iets te verliezen en gedroeg u ernaar, vanaf het moment dat je niks meer te verliezen hebt....
Neen ik wist vooral dat er iets zou zwaaien als ik me niet gedroeg......En vooral dat mijn vrijheid wel eens voor lang zou kunnen gedaan zijn......Ik weet niet maar ik zou me in hun geval toch ietsje nederiger gedragen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2015 om 19:44.
Oud 5 september 2015, 19:42   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Graag 'n paar miljoen meer van dat soort, en liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de goedmensen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:43   #14
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Graag 'n paar miljoen meer van dat soort, en liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de goedmensen!
We zullen een bordje zetten met pijlen naar uw huis en de mededeling : 'Dienst vreemdelingenzaken'
Oud 5 september 2015, 19:45   #15
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Al die mensen zijn dus crapuul? Kan zijn, maar wat als een paal boven water staat dat is dat jij crapuul bent.
Vindt u dat geen crapuleus gedrag van die "vluchtelingen"? Waarom ben ik crapuul? Omdat ik kritiek geef op wansmakelijk gedrag, terwijl hen hulp wordt aangeboden? Die onnozelaars genieten er gewoonweg van. Waar zijn ze hier in godsnaam mee bezig. Die verdienen geen hulp.
Oud 5 september 2015, 19:46   #16
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:

Is die van u dan enigszins anders? Anders dan uw bloedeigen volk een mes in de rug te pleuren gelijk de eerste beste kazakkendraaier? Mijn woorden zijn al verzet op zich, veel meer dan wat anderen ooit in de mond zouden durven nemen uit angst voor onderdrukking.

Er zijn voldoende mensen die klaar zullen staan om offers te brengen; offers die ANDEREN vanop hun "moral high ground" uit gepatenteerde lafheid en jaloezie brutaal zullen ontkennen en afstraffen zoals dat steevast gebeurde en gebeurt.

Stank voor dank zal hun deel wezen, maar dat zal er hen niet van weerhouden om het enige ware en juiste na te streven. Als goede huisvaders en -moeders moeten zij taken voor hun rekening nemen waarvoor anderen de neus ophalen en, laat ons wel wezen, nooit de ballen hebben gehad.

De oorlog is bij voorbaat verloren, maar dat betekent niet dat we ons vel voor een prikje zullen verkopen. Over mijn lijk. Mijn land, mijn volk, mijn toekomst ... en dat zal niet 50 shades of brown met de sharia zijn!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:52   #17
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Is die van u dan enigszins anders? Anders dan uw bloedeigen volk een mes in de rug te pleuren gelijk de eerste beste kazakkendraaier? Mijn woorden zijn al verzet op zich, veel meer dan wat anderen ooit in de mond zouden durven nemen uit angst voor onderdrukking.

Er zijn voldoende mensen die klaar zullen staan om offers te brengen; offers die ANDEREN vanop hun "moral high ground" uit gepatenteerde lafheid en jaloezie brutaal zullen ontkennen en afstraffen zoals dat steevast gebeurde en gebeurt.

Stank voor dank zal hun deel wezen, maar dat zal er hen niet van weerhouden om het enige ware en juiste na te streven. Als goede huisvaders en -moeders moeten zij taken voor hun rekening nemen waarvoor anderen de neus ophalen en, laat ons wel wezen, nooit de ballen hebben gehad.

De oorlog is bij voorbaat verloren, maar dat betekent niet dat we ons vel voor een prikje zullen verkopen. Over mijn lijk. Mijn land, mijn volk, mijn toekomst ... en dat zal niet 50 shades of brown met de sharia zijn!
Groot gelijk. Ik hoop van harte dat de linkse rakkers als laatsten de keel worden overgesneden. Kunnen ze wat langer 'genieten' van hun multicultuur.
Oud 5 september 2015, 19:54   #18
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Eerst voedsel weigeren omdat het niet halal is, dan hun vinger afdrukken niet laten nemen wat nochtans verplicht was. Nu water weigeren en nog weggooien.
Dan wil je geen hulp.
En in Calais voedseltransporten bestelen en de pakketten doorverkopen.
In Brussel voedselhulp wegnemen en dan rap in de auto steken en dat waren géén asielzoekers.
Dat waren vreemden die al in België wonen.
ik hoor alleen, ik wil...ik wil...ik wil
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:56   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
We zullen een bordje zetten met pijlen naar uw huis en de mededeling : 'Dienst vreemdelingenzaken'
Ik ben geen zelfverklaarde wereldverbeteraar.

Ik deel mijn koek enkel met degenen die me lief zijn, niet met 't afval v.d. hele wereld.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 19:57   #20
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben geen zelfverklaarde wereldverbeteraar.

Ik deel mijn koek enkel met degenen die me lief zijn, niet met 't afval v.d. hele wereld.
Ik heb een voorstel : ga vechten in Syrië of Irak tegen IS.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be