![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Leuvense politierechter Kathleen Stinckens, bekend van het VIER-programma ‘De Rechtbank’, heeft voor een statement gezorgd. De dame nam haar 18-jarige dochter mee naar het werk om administratieve taken uit te voeren: ‘Er is gewoon te weinig personeel.’
‘Een statement wil ik het niet noemen, dat is het helemaal niet. Al toont het natuurlijk wel aan dat we moeten roeien met de riemen die we hebben. Maar er waren veel afwezigen, en het toont natuurlijk wel aan dat we moeten roeien met de riemen die we hebben. De praktische problemen begonnen zich op te stapelen. Alle ouders nemen hun zoon of dochter toch wel eens mee naar het werk? Ik vroeg mijn dochter of ze een dagje de handen uit de mouwen wou steken en dat vond ze geen probleem. Ze werd niet betaald voor haar werk. Het was ook maar voor één dagje, want vanaf volgende week begint mijn dochter al cursussen voor school te volgen’, aldus Stinckens in Het Laatste Nieuws. Met dank aan HLN. Misschien zijn er bij de asielzoekers mensen die kunnen helpen want de regering wilt de asielzoekers toch na 4 maanden aan het werk. Oh ja vergeten, eerst moeten ze nog de taal leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vorder werkloze kleuterleidsters en orthopedagogen op en je probleem is opgelost.
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 6 september 2015 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Toevallig heb ik zo eentje in de familie. Grote onderscheiding maar ze werkt nu als simpel administratief bediende. Er is daar geen werk in te vinden, voor iedere functie bij justitie of de politie is er een massa kandidaten. Allemaal met het geschikte diploma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ze dan ook gaan doppen omdat ze niet meteen werk vindt naar diploma? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dochter werkte niet in een familiaal bedrijf.
Dus is het... Het speelt geen rol of er wel of geen vergoeding was.
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Charlie don't surf, dat is een goed idee.
Dan zijn mijn dochter en schoondochter in één keer ambtenaren met een dikke pree en een dik pensioen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets waar jij je vaak aan bezondigt. Maargoed, het is u niet te doen om de discussie, maar vooral om te provoceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af welke competenties men moet hebben om politierechter te zijn/worden? Een groot gehalte sadisme wel. Dat is zeker! Inlevingsvermogen:0. Empathie:0 Realiteitszin:0. Sarcasme: 100%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Afrika noemen ze zoiets "herverdeling van de rijkdom." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zeggen ze: "Wie zijn billen brandt..." maar ik deel Coro's standpunt over politierechters (dat zonder meer ook van toepassing is op vrederechters).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Verhaal kregen de meesten toch niet, en de verkeerswet wordt daar minitieus toegepast. Dus wat voor zin heeft dat dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk wel, want iedereen neemt toch zijn/haar kinderen mee naar het werk... In welke wereld leven die mensen eigenlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |