![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() As ge zo na een jaar of vier nog eens ne pasfoto moet late maken beseft ge pas wat een lelijke smoel ge eigenlijk hebt he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de foto in de avatar? komt me bekend voor.
Snor is wel mottig. En lachen is de mondhoekjes de andere kant op.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 11 september 2015 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de spiegel zie je ook de verhoudingen minder. Nu zie ik op een foto pas dat mijn wenkbrauwen niet symmetrisch zijn en mijn haarlijn te ver naar achter. Foto's liegen niet, spiegels wel. Laatst gewijzigd door Lance : 11 september 2015 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het staat hoogstens slordig. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het beeld dat ik van mezelf heb in de spiegel strookt niet met de realiteit. Hoogst merkwaardig fenomeen!
Heeft iemand hier nog last van? Laatst gewijzigd door Lance : 11 september 2015 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Loop er van weg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mottiger dan ?
![]() of ![]() Toch niet ![]()
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Snorreke afscheren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiterlijk is dan ook zo belangrijk niet, maar dat wist U duidelijk reeds. Het is natuurlijk wel meegenomen, maar laat daar de vrouwen maar over oordelen. Fashion is OK voor vrouwen, dat metrosexueel gedoe is over the top. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 september 2015 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Deze week heb ik me een nieuwe bril aangeschaft, want het was écht nodig. Op de autostrade kon ik de grootste letters op de borden niet meer lezen, go figure.
Eigenlijk had ik m'n ogen laten checken ergens in december bij de arts, maar ik ben het kopen van een bril blijven uitstellen. Eerst en vooral is zo'n ding enorm ontsierend en je wordt daarmee een pak minder au sérieux genomen door zowel het eigen als het andere geslacht. Toen ik de wereld voor het eerst terug normaal zag na jaren aankloten en pieren, kwam dat aan als een mokerslag. Echt overal is het precies stinkend vuil en slordig wanneer ik buitenkom. In de spiegel durf ik al helemaal niet meer met dat ding aan te kijken, want ik vrees voor een totale inzinking. Heb ook deze week pasfotootjes laten maken en ik moet zeggen dat die wel mooi gelukt waren, verrassend goed eigenlijk ... maar blijkbaar toch niet zo representatief zullen zijn voor hetgeen ik nu zo ontwaar. Mensen zegden dan altijd dat er helemaal niets aan me mankeert, dat ik me aanstel, misplaatst bescheiden ben of dat ik gewoon nul komma nul zelfvertrouwen heb. Het zijn dan ofwel stuk voor stuk grove leugenaars die echt geen bal met me inzitten en zelfs de moeite niet doen om me de waarheid te vertellen, ofwel moeten ze zichzelf eens dringend een brilletje gaan aanschaffen. |
![]() |
![]() |