Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2015, 18:29   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard Hoe sterk is de grip van de linkse kerk ?

Nu er meer weerstand komt van "goede huis-vaders of moeders " is het misschien eens tijd om de macht van de linkiwinki's te onderzoeken .
Niemand is verbaasd als ik zeg dat er in de voorbije 20 jaar gelijkgezinde pionnen zijn uitgezet in bijna alle facetten van de overheid .
Van rechters tot politieagenten , van rectors tot kantine-personeel , van schooldirecteur tot klusjesman .
Van redacteur tot hournalist .
Volgens mij is ook de vrije meningsuiting aan banden gelegd .

Als ik nu rondkijk zie ik bange mensen . Eerst bang om slachtoffer te worden , en ten tweede bang om de waarheid te zeggen .

Dat is geen "fobie" de beide angsten zijn reeel .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:34   #2
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik nu rondkijk zie ik bange mensen .
Sint-Amadeus? Broeders Alexianen?

Laatst gewijzigd door dalibor : 5 oktober 2015 om 18:35.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 18:39   #3
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Nu er meer weerstand komt van "goede huis-vaders of moeders " is het misschien eens tijd om de macht van de linkiwinki's te onderzoeken .
Niemand is verbaasd als ik zeg dat er in de voorbije 20 jaar gelijkgezinde pionnen zijn uitgezet in bijna alle facetten van de overheid .
Van rechters tot politieagenten , van rectors tot kantine-personeel , van schooldirecteur tot klusjesman .

Als ik nu rondkijk zie ik bange mensen . Eerst bang om slachtoffer te worden , en ten tweede bang om de waarheid te zeggen .

Je beseft toch dat er hier in Belgie een aanzienlijk aantal mensen rondlopen met linkse ideeën? Daaronder ook rechters, politieagenten, rectors, kantine-personeel, schooldirecteurs, klusjesmannen, redacteurs, journalisten.

Maar jij bent stoer, hé, jij zegt de waarheid!
Oud 5 oktober 2015, 18:47   #4
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:

Bange mensen, die extreem bang worden gemaakt door rechtse partijen.
Als je de campagnes analyseert die BDW dagelijks onderhoudt, dan zie je dat de rode draad er doorheen het verkopen van angst is, wat niet verwondelijk is; angst verkoopt vandaag de dag beter dan seks.

2 leuke artikels over het onderwerp hier:

http://www.schrijvenvoorinternet.nl/...-niets-bij-je/

http://www.leadersbeacon.com/fear-sells-so-sell-fear/

Laatst gewijzigd door lupus : 5 oktober 2015 om 18:50.
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 19:18   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Als je de campagnes analyseert die BDW dagelijks onderhoudt, dan zie je dat de rode draad er doorheen het verkopen van angst is, wat niet verwondelijk is; angst verkoopt vandaag de dag beter dan seks.

De linkse kerk heeft het vandaag de dag vooral over 'geruststellen van de mensen...' Wat ze daarmee bedoelen is dat de mensen een rad voor de ogen gedraaid moet worden zodat ze in slaap sukkelen terwijl zij uitverkoop houden.

En inderdaad, de waarheid vertellen boezemt veel mensen angst in, logisch na 30 jaar wanbeheer en 'geruststellen' door de linkse kerk.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 19:23   #6
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Eerder de broeders van liefde, daar zit de kern van conservatief tsjevendom dat mentaal in de 19e eeuw is blijven steken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 19:31   #7
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De linkse kerk heeft het vandaag de dag vooral over 'geruststellen van de mensen...' Wat ze daarmee bedoelen is dat de mensen een rad voor de ogen gedraaid moet worden zodat ze in slaap sukkelen terwijl zij uitverkoop houden.

En inderdaad, de waarheid vertellen boezemt veel mensen angst in, logisch na 30 jaar wanbeheer en 'geruststellen' door de linkse kerk.
De sossen, de geruststellertjes ? Deze had ik nog niet gehoord. Bekt niet zo geweldig goed.
Niemand houdt jullie rechtsen tegen om alle centen die jullie van de sossen de afgelopen 30 jaar hebben gekregen, zoals gratis elektriciteit etc..., terug te storten aan vadertjestaat. Vadertjestaat bedankt je morgen met wat pijn.

Laatst gewijzigd door lupus : 5 oktober 2015 om 19:32.
Oud 5 oktober 2015, 19:56   #8
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De sossen, de geruststellertjes ? Deze had ik nog niet gehoord. Bekt niet zo geweldig goed.
Niemand houdt jullie rechtsen tegen om alle centen die jullie van de sossen de afgelopen 30 jaar hebben gekregen, zoals gratis elektriciteit etc..., terug te storten aan vadertjestaat. Vadertjestaat bedankt je morgen met wat pijn.
Huh? Die gratis elektriciteit, zit nu wel in de staatsschuld. Ik denk dat jullie beter, het verschil van de hoge intresten op staatsschuld aan ons terugstorten, afkomstig van dit gratis lolly beleid. Plus het overconsumptie saldo van te hoog gebruik van elektriciteit, resulterend uit dit groen wanbeleid.
We zwijgen dan nog over het uitzonderlijk sterk geklungel van Freya Vandenbosche haar zonnepanelen en de kosten voor iedereen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 5 oktober 2015 om 19:57.
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 20:04   #9
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Huh? Die gratis elektriciteit, zit nu wel in de staatsschuld. Ik denk dat jullie beter, het verschil van de hoge intresten op staatsschuld aan ons terugstorten, afkomstig van dit gratis lolly beleid. Plus het overconsumptie saldo van te hoog gebruik van elektriciteit, resulterend uit dit groen wanbeleid.
We zwijgen dan nog over het uitzonderlijk sterk geklungel van Freya Vandenbosche haar zonnepanelen en de kosten voor iedereen.
Het is net daarom dat je met plezier terugstort. Dat is toch wat rechts doet; putten vullen.
De grootste hap van de winst van zonnepanelen is niet voor particulieren.
De cijfers zijn al een keertje hier ergens in een draad opgedoken...was het 90% ?

Laatst gewijzigd door lupus : 5 oktober 2015 om 20:07.
Oud 5 oktober 2015, 20:10   #10
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
T 'is net daarom dat je met plezier terugstort.Dat is toch net wat rechts doet; putten vullen.
De cijfers zijn al een keertje hier ergens in een draad opgedoken...was het 90% ?
Je bedoelt, dat particulieren de rekening hebben betaald, ipv van bedrijven. Ik ben zo'n particulier, dus stort maar terug zou ik zeggen. Ga het desnoods maar halen bij je vriendjes sp.a, voor wie deze regeling was ingevoerd, en die hier dik aan verdiend hebben. Om te zwijgen over al die bedrijven, die hier zijn gaan lopen. Een zeer grote rekening.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 5 oktober 2015 om 20:10.
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 20:25   #11
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is net daarom dat je met plezier terugstort. Dat is toch wat rechts doet; putten vullen.
Ja, de sossen die altijd claimen dat ze opkomen voor de armen hebben grote cadeaus gegeven aan de bedrijven en nu verwijten ze de huidige regering hetzelfde... Hypocriet tot in de kist.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 20:38   #12
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Je denkt toch niet dat de keizer van Oostende voor een appel en een ei de hele boel gecorrumpeerd heeft???
En stinkend rijk dat hij zichzelf ermee gemaakt heeft, maar ja hij telt zichzelf nog altijd bij de linksen, en de linksen geven alleen maar uit en betalen zeker niet terug...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 oktober 2015 om 20:39.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 20:53   #13
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Blanke huiseigenaar in Molenbeek , Borgerhout of Anderlecht .
Oud 5 oktober 2015, 21:01   #14
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je beseft toch dat er hier in Belgie een aanzienlijk aantal mensen rondlopen met linkse ideeën? Daaronder ook rechters, politieagenten, rectors, kantine-personeel, schooldirecteurs, klusjesmannen, redacteurs, journalisten.

Maar jij bent stoer, hé, jij zegt de waarheid!
Volgens de verkiezingen een minderheid . Natuurlijk zijn de hulpbehoevenden links . Minder dan de hulpbehoevenden bij een verkiezing is dus afgaan .
Hoeveel percent haalde de sp bij de laatste verkiezing ?
Oud 5 oktober 2015, 21:45   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zoals de kaloten-kerk quasi gedecimeerd is,
zo is ook de linkse kerk bijna op sterven na dood.

Er is nog één probleemke: de vuile boel die ze achterlaten, opkuisen.
Vuile boel: staatsschuld
Vuile boel: economie, jobs ... terug doen bloeien
Vuile boel: 20.000 mensen die hier nu zijn aangekomen, managen
Vuile boel: zoals in femme de la rue: onze gewoontes (cultuur, verworvenheden ...) trachten te behouden
en nog zoveel andere zaken, zoals in vele draden besproken op dit forum.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 07:00   #16
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:

In een draad over links gaat het al in #4 over BDW. Ze kunnen zich echt niet verdedigen met argumenten. Arm links.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 07:01   #17
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de verkiezingen een minderheid . Natuurlijk zijn de hulpbehoevenden links . Minder dan de hulpbehoevenden bij een verkiezing is dus afgaan .
Hoeveel percent haalde de sp bij de laatste verkiezing ?
Blijkbaar was rechts onvoldoende in de meerderheid, hé...
Oud 6 oktober 2015, 07:05   #18
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
De uitvinder van de nefaste subsidies van zonnepanelen was die domme trien van Vandenbossche die dacht dat ze de groene hoofdvogel ermee afgeschoten had. Gevolg: een reusachtig gat in de Vlaamse begroting en een aardige bijverdienste voor hen die zonnepanelen konden betalen terwijl de sukkelaars tweemaal gekl**t werden. Dankjewel, Freya vierkantswortel 25.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 08:05   #19
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Als de linkse kerk ervoor kan zorgen dat er zonder veel tegenspraak miljoenen vreemdelingen naar Europa kunnen komen zou ik zeggen: heel sterk.

Laatst gewijzigd door Snerror : 6 oktober 2015 om 08:05.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2015, 08:43   #20
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tja, dat is de nva:

mensen bang maken omdat ze zelf bang zijn.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be