![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Theo Francken komt hier over als een radicale seculiere extremistische atheïstfundamentalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Drukazz komt hier over als een radicale extremistische godsdienstfundamentalist.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: het gaat er niet om dat ze geen recht hebben op een mening, het gaat er wel om dat ze onze democratie niet mogen misbruiken om ze achteraf af te schaffen. Dat is hun uiteindelijke doel, maar ze beginnen met ogenschijnlijke kleinere eisen zoals dragen van kopvodden, burkini, onverdoofd slachten, afschaffen kerstbomen, kruisbeelden , etc.. Vandaar die intentieverklaring. Dat ze thuis doen wat ze willen, zolang ze geen criminele feiten stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ik ZAG in de 7de dag hoe een soort medewerkster van het inburgeringstraject een Iraakse vrouw begeleidde. De medewerkster droeg een kopvod. Een goed signaal aan een nieuwkomer met het oog op inburgering moet ik zeggen...
Laatst gewijzigd door Mindset : 25 oktober 2015 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind Chomsky overigens een verwerpelijke man, maar heeft overschat van gelijk met deze uitspraak. De vrijheid van meningsuiting moet absoluut zijn en mag niet beperkt worden door een papiertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt zo een papierke nu uit, snel tekenen en ze zijn binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is natuurlijk of je ook verplicht bent om bijstand te geven aan iemand die ongevraagd komt smeken om hulp maar tegelijk van plan is om jou tot tweederangsburger of seksslaaf te degraderen zodra hij er de kans toe krijgt.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen kruisbeelden in de rechtbank maar als een moslima in de rechtbank moet zijn voor een of ander reden dan mag ze haar hoofddoek ophouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
btw: ALLE vormen geloofsgeloofuitingen horen niet op school of andere openbare gebouwen , deze behoren neutraal over te komen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals u ze wil tonen , dus wie heeft er gelijk ?? Maar ok , in privéscholen , ze doen maar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel Vlamingen houden zich aan een 'engagementsverklaring'. En dan nog...
BTW: Wie is hier verliefd? Een engagement houdt een bindende afspraak tussen twee partijen in. Wie is wie en wat is wat in deze situatie? Laatst gewijzigd door zonbron : 25 oktober 2015 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dan als burger in dit land een document onder ogen gekregen dat me in een bepaalde denkrichting duwt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt hem slechts een half uurtje 'denktijd' gegeven, ruim onvoldoende blijkt. Denk eerder enkel weken, en probeer opnieuw.
Laatst gewijzigd door zonbron : 26 oktober 2015 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n engagement zal op het eerste zicht weinig uitmaken, ze tekenen dat gewoon. We moeten in de eerste plaats onze sociale zekerheid afschermen, dit had al twintig jaar geleden moeten gebeuren, dan hadden we de toestanden van vandaag niet.
Maar als ze dan toch een poging tot verplichte integratie willen doen dan doen ze dat best op volgende manier: nieuwkomers moeten een proefperiode van minstens vijf jaar doorlopen. In die vijf jaar mogen ze na drie inbreuken opkrassen. |
![]() |
![]() |