Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2015, 11:56   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Ritje naar de kust ...

Lekker weertje dus ritje naar de kust is geen overdreven optie in de vakantieperiode.

Opgemerkt zo rond een 10u45' ter hoogte baan Jabbeke/Veurne een 8 �* 9 tal mannen 'vluchtelingtype' die met de rugzak in de hand op de pechstrook richting Veurne of Calais misschien wandelden.

Zullen geen vrachtwagen gevonden hebben waar ze konden inkruipen denk ik.

Als ik dat al zie vraag ik mij af waarom zien anderen (ordediensten) dat niet daar staan toch redelijk wat camera's vanboven op de palen of vergis ik mij?

Ok, ok in het land van de blinden is éénoog koning.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 november 2015 om 11:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2015, 15:00   #2
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Lekker weertje dus ritje naar de kust is geen overdreven optie in de vakantieperiode.

Opgemerkt zo rond een 10u45' ter hoogte baan Jabbeke/Veurne een 8 �* 9 tal mannen 'vluchtelingtype' die met de rugzak in de hand op de pechstrook richting Veurne of Calais misschien wandelden.

Als ik dat al zie vraag ik mij af waarom zien anderen (ordediensten) dat niet daar staan toch redelijk wat camera's vanboven op de palen of vergis ik mij?

Ik woon aan de kust en dat is dagelijkse kost.
In Calais zitten 6000 illegalen, wie doet er wat aan?
De rekening krijgen we nog wel en ze zal niet mals zijn maar kom niet aan de lonen of pensioenen van diezelfde overheid.
Oud 1 november 2015, 16:52   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Dat ze op de pechstrook wandelden, is natuurlijk problematisch voor hun eigen veiligheid en voor de veiligheid van de andere snelweggebruikers.

Maar voor de rest: ze gehoorzamen aan het papiertje dat hen werd overhandigd, volgens de wet (die de andere partijen onvoldoende wensen aan te passen,) namelijk:
zij verlaten het grondgebied ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2015, 17:31   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat ze op de pechstrook wandelden, is natuurlijk problematisch voor hun eigen veiligheid en voor de veiligheid van de andere snelweggebruikers.

Maar voor de rest: ze gehoorzamen aan het papiertje dat hen werd overhandigd, volgens de wet (die de andere partijen onvoldoende wensen aan te passen,) namelijk:
zij verlaten het grondgebied ....
De schoofzak mijn beste, daar heb ik totaal geen weet van of ze hun tocht naar Calais voortgezet hebben of ze ergens in 'rook' opgaan zijn in dat grote West-Vlaanderen daar ik aan het rijden was.

Ik kon moeilijk halt houden en gaan vragen: Yo! de manne, naar waar trekt ge??

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 november 2015 om 17:33.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2015, 21:00   #5
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Dan zie je geen politie of iemand van de overheid maar pas op als je te hard rijd, dan sta je er wel op.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2015, 08:44   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Dan zie je geen politie of iemand van de overheid maar pas op als je te hard rijd, dan sta je er wel op.
Ja inderdaad, spijtig genoeg wel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be