![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Wat in andere belgische gemeenten niet is toegestaan, tenzij op aanvraag tijdens de karnavalsdagen, blijkt nu in Etterbeek gewoon aanvaard te zijn:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tterbeek.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() *knip*
Sprem'te se sprem'te četnici ! Laatst gewijzigd door The Quibbler : 1 februari 2011 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Weinig respons precies.
Kan weer allemaal geen kwaad? Of wordt er enkel gereageerd als ze met een witte niqaab met puntmuts gaan rondhossen? In Cordoba doen ze het zo: ![]() zal dus in Etterbeek ook wel mogen zeker? Brave mensen die penitenten hoor, zeer vroom enzo. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() *knip*
Men zou wel eens mogen onderzoeken of die rechter niet onderhevig geweest is aan enige druk, of een enveloppe smeergeld in zijn binnenzak gestoken heeft...Want dit lijkt mij nogal straf ! Laatst gewijzigd door The Quibbler : 1 februari 2011 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in strijd met de wet, want gemaskerd over straat lopen mag niet buiten carnavalsperiode, die dame moet die boetes betalen, desnoods er iedere dag eentje geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je hen ook verbieden hen zo te kleden? Ga je een actiegroep starten? Zonee, waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Mij stoort het persoonlijk op zich niet als vrouwen gesluierd lopen. Los van het feit of ze ertoe gedwongen worden of niet. Ik heb eigelijk nooit goed begrepen waarom de mannen als ze al de macht hebben om te beslissen hoe hun vrouwen zich moeten kleden waarom ze ze dan niet verplichten om in bikini rond te lopen. Dat is toch voor iedereen veel aangenamer. Nu heb je hele naties waar de mannen in de zomer niet op terras naar de vrouwen kunnen kijken maar bon los daarvan dus.
Tot natuurlijk de eerste bankoverval in nikab gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor jou informatie; ookal loopt een vrouw naakt over straat, dat geeft niemand het recht te denken dat ze een hoer is en haar zo te behandelen( en al zeker geen goedkope ![]() Laatst gewijzigd door alice : 29 januari 2011 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe gaat dokter cetnik dit tot uitvoering brengen ? ... Mss kan je nu eens vertellen hoe je deze mensen gaat deporteren ? Vrouwen , kinderen en mannen samen of gescheiden ? Ga je bvb geweld gebruiken als ze niet vrijwillig meegaan ? En naar welk land ? ... Daar er heel wat van uw 'vijanden' hier geboren zijn vraag ik me ook af naar welk land je deze vrouwen , kinderen en mannen gaat sturen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is voor jou dan het onderdrukken van vrouwen? Waarom mogen zij niet evengoed als mannen herkenbaar zijn, hebben zij minder rechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd erg debiel om met zo een ding rond te lopen, maar het is even debiel om op te roepen om oa deze mensen te deporteren. Ik denk dat men om te beginnen de discussie met deze mensen zelf moet aangaan...., en niet de strijd. Als er een strijd moet zijn tegen soortgelijk rechts islamitisch juk dan moeten we de mensen die de strijd aangaan steunen . Dit is bvb een heel juiste mening over dit alles . Citaat:
bron http://www.m-hekmat.com/en/2070en.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In die post zei ik ook "los van het feit of ze ertoe gedwongen worden of niet". Dat dit niet juist is is nogal een evidentie. Maar ja er zijn ook vrouwen heb ik me laten vertellen die er zelf voor kiezen om zo rond te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het over. Naakt rondlopen is verboden btw, wat evengoed absurd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ongetwijfeld vrouwen die er voor kiezen er zo bij te lopen, maar dat is steeds het gevolg van een omgeving die hen voorhield zo een " betere" moslima te zijn of pure provocatie om hun minachting voor Westerse waarden duidelijk te maken.Het blijft hoe dan ook in strijd met de wet waar die dames niet boven staan, ongeacht hun motivatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Ah niqab en boerka is niet hetzelfde ofwa. Wat is het verschil?
Laatst gewijzigd door geert1002 : 29 januari 2011 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zijn toch de overspeligen, de onzedigen en zo die hun schaamte moeten bedekken voor de maatschappij ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is niet of die dames zich onderdrukt voelen , wel dat ze dit zijn wanneer je mensenrechten en gelijkheid man en vrouw zoals dit hier wettelijk is vastgelegd als uitgangspunt neemt, en bij mijn weten gelden die zaken hier, niet het geneuzel van een warlord uit de zevende eeuw waar blijkbaar de inspiratie vandaan komt om vrouwen zo te onderdrukken, duidelijk voor u? |
|
![]() |
![]() |