Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2015, 13:43   #1
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard Straks ook asielzoekers in sporthal.

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) kijkt nu zelfs naar sport*centra en jeugd*herbergen om de aanhoudende stroom asielzoekers op te vangen. Die piste heeft hij opgeworpen tijdens de ministerraad. "Je kan geen enkele mogelijkheid meer uitsluiten", klinkt het bij het Rode Kruis.

"Het is vijf voor twaalf", luidt in de Wetstraat de bezorgdheid over de opvang van de niet te stuiten stroom vluchtelingen. Afgelopen *oktober klokten we af op 4.760 nieuwe asielzoekers. 752 minder dan in september. "Maar het blijft op recordhoogte", gaf staats*secretaris voor Asiel en Migratie Theo *Francken (N-VA) aan in 'VTM Nieuws'. In regeringskringen gaat men er niet van uit dat er deze winter een fikse daling komt: er wordt rekening gehouden met een aan*houdend tempo van 5.000 �* 5.500 aanvragen per maand. Ook vluchtelingenorganisatie UNCHR ziet het aantal niet dalen zodra het kouder wordt, ook al omdat mensen*smokkelaars 'winterkortingen' aanbieden tot bijna de helft van hun tarief.

Met dank aan HLN.

En wat gaat er dan gebeuren als je gaat sporten in zo een sporthal waarvoor je lidgeld betaald hebt?
En wat met de dames kleedkamers?
Iemand daar al aan gedacht.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 14:32   #2
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) kijkt nu zelfs naar sport*centra en jeugd*herbergen om de aanhoudende stroom asielzoekers op te vangen. Die piste heeft hij opgeworpen tijdens de ministerraad. "Je kan geen enkele mogelijkheid meer uitsluiten", klinkt het bij het Rode Kruis.

"Het is vijf voor twaalf", luidt in de Wetstraat de bezorgdheid over de opvang van de niet te stuiten stroom vluchtelingen. Afgelopen *oktober klokten we af op 4.760 nieuwe asielzoekers. 752 minder dan in september. "Maar het blijft op recordhoogte", gaf staats*secretaris voor Asiel en Migratie Theo *Francken (N-VA) aan in 'VTM Nieuws'. In regeringskringen gaat men er niet van uit dat er deze winter een fikse daling komt: er wordt rekening gehouden met een aan*houdend tempo van 5.000 �* 5.500 aanvragen per maand. Ook vluchtelingenorganisatie UNCHR ziet het aantal niet dalen zodra het kouder wordt, ook al omdat mensen*smokkelaars 'winterkortingen' aanbieden tot bijna de helft van hun tarief.

Met dank aan HLN.

En wat gaat er dan gebeuren als je gaat sporten in zo een sporthal waarvoor je lidgeld betaald hebt?
Francken moet gewoon zeggen, Vlaanderen zit vol, er kan geen kat meer bij.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 14:51   #3
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Gooi die politici bij de volgende stembusgang in de vuilnisbak. Vlaanderen behoeft ander en beter!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 18:14   #4
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Jullie weten toch op welke partij jullie de volgende verkiezingen moeten stemmen?
Ik weet het al heel lang.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 18:24   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Stel ik mij de vraag: Is er nog wel 1 partij die het lef heeft om daar iets aan te veranderen want dan blijf ik tijdens de volgende kiezingen weer liever in mijn bed liggen al dan niet in goed gezelschap verkerende.
Oud 3 november 2015, 18:33   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Theo schafft das!

(op uw kosten...)
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 19:00   #7
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Francken moet gewoon zeggen, Vlaanderen zit vol, er kan geen kat meer bij.
Of zoals haar partijgenoot reeds in 2012 in het parlement uitschreeuwde:

Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 19:12   #8
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Gooi die politici bij de volgende stembusgang in de vuilnisbak. Vlaanderen behoeft ander en beter!
Juist , ja!
En welke politiekers had je in gedachten om ze te vervangen? De sossen die altijd zo voorstanders waren om het land vol te laten lopen met vreemdelingen als kiesvee?
Neen, de NVA breekt geen potten maar we mogen niet denken aan wat andere partijen zouden doen in de omstandigheden die er nu zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 19:12   #9
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Juist , ja!
En welke politiekers had je in gedachten om ze te vervangen? De sossen die altijd zo voorstanders waren om het land vol te laten lopen met vreemdelingen als kiesvee?
Neen, de NVA breekt geen potten maar we mogen niet denken aan wat andere partijen zouden doen in de omstandigheden die er nu zijn!
Oud 3 november 2015, 19:15   #10
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jullie weten toch op welke partij jullie de volgende verkiezingen moeten stemmen?
Ik weet het al heel lang.
Die vraag stel ik nu al een hele tijd!
Asjeblief ! Geef me nu eindelijk een antwoord...
Oud 3 november 2015, 19:23   #11
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Of zoals haar partijgenoot reeds in 2012 in het parlement uitschreeuwde:

Volgens N-VA-kamerlid Sarah Smeyers is de nieuwe opvangcrisis het gevolg van een gebrek aan structurele maatregelen inzake asiel en migratie. "Alle emmers zijn vol, maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", verklaarde ze tijdens het Kamerdebat vandaag.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
En dat de Théo niet meer doet dan hij doet ligt niet aan "Europa" die anders meteen dwangsommen en whatever komt aandraven?
Dat is het probleem van het VB: ze beweren ook dat het anders kan en moet... maar niet hoe zij iets meer zouden doen!
België is maar een speelbal in het onaanvaardbare Europagedoe! Daar moet er iets gebeuren, maar eerst moet er zich een menselijke ramp voordoen zodat ze echt niet anders meer zullen kunnen dan ingrijpen ipv blokkeren!
Oud 4 november 2015, 02:38   #12
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
maar heeft iemand er al eens aan gedacht de kraan dicht te draaien?", http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
Dat is de enige nog zinvolle oplossing wil conflicten voorkomen !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 02:40   #13
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Stel ik mij de vraag: Is er nog wel 1 partij die het lef heeft om daar iets aan te veranderen want dan blijf ik tijdens de volgende kiezingen weer liever in mijn bed liggen al dan niet in goed gezelschap verkerende.
Geen enkele dus !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 02:55   #14
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daar mogen ze ongestraft jonge meisjes filmen die zich omkleden.

Twee asielzoekers filmen 15-jarig meisje in kleedkamer van zwembad, zonder gevolg........
http://nageltjes.be/wp/?p=19299#comments
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2015, 11:27   #15
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:

Met dank aan HLN.

Laat denken aan onze "leiders" over, die denken dat ze het weten.
Wij worden enkel geacht het te ondergaan, hen en al de rest te betalen.
De volgende milieutaks is er een die afweegt hoeveel je in het toilet deponeert.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be