Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2015, 04:28   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Franse luchtmacht bombardeert ‘IS-hoofdstad’ Raqqa

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Franse vliegtuigen zijn zondag met een massaal bombardement begonnen van Raqqa, de Syrische stad die geldt als het belangrijkste bolwerk van terreurorganisatie Islamitische Staat (ISIS). Dat heeft het Franse ministerie van Defensie meegedeeld
Niet echt van te verschieten dacht ik.
Oud 16 november 2015, 06:44   #2
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Binnenkort weer een massa filmpjes, al dan niet echt, die tonen hoe ziekenhuizen, scholen en bruiloften werden gebombardeerd. De Fransen gaan Bush en Blair achterna. Drijf elke moslim maar in de handen van IS. We zijn geen haar beter als we zo reageren.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 06:52   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Met dat "massale" bombardement op Raqqa zal het wel meegevallen zijn,de Fransen hebben namelijk geen 30 vliegtuigen ter beschikking....

Tevens kennen we al lang de waarde van "bombardementen" zonder infanterie er achteraan die het "verzwakte" terrein komt bezetten,namelijk NUL KOMMA NUL....

Ondertussen een spottende,maar vrees ik ook een ijzingwekkende correcte analyse,gepend door een zekere meneer Van Reybrouck ,omtrent de door president Hollande gebruikte rethoriek laatsleden.....

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2496737

Ik vrees dat hij er recht op zit...

manmanman wat een ONNOZELAARS hebben wij als "leiders" hier in de EU.Straks gaan ze Bush Jr achterna.

Laatst gewijzigd door kelt : 16 november 2015 om 06:53.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 08:25   #4
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Binnenkort weer een massa filmpjes, al dan niet echt, die tonen hoe ziekenhuizen, scholen en bruiloften werden gebombardeerd. De Fransen gaan Bush en Blair achterna. Drijf elke moslim maar in de handen van IS. We zijn geen haar beter als we zo reageren.
Dat kan, het dan maar doen op Luk Percevals wijze, een klapke gaan doen met Islamitische Staat.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 08:50   #5
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik vraag me eigenlijk af wat men nu wil?

Indien we tussenkomen en IS aanvallen is het Westen de slechterik. Indien we Assad aanvallen is het Westen de slechterik. Indien we niets doen is het Westen ook de slechterik.

Ik zou zeggen, laat ons gewoon weg blijven uit die landen. En laat ons ineens het lef hebben om ne dikke fuck you te zeggen tegen SA. Dat ze het godverdomme allemaal maar zelf oplossen. We zullen zien hoe ze het er vanaf brengen.

Laatst gewijzigd door JBM : 16 november 2015 om 08:51.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 09:09   #6
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht

Ik zou zeggen, laat ons gewoon weg blijven uit die landen. En laat ons ineens het lef hebben om ne dikke fuck you te zeggen tegen SA. Dat ze het godverdomme allemaal maar zelf oplossen. We zullen zien hoe ze het er vanaf brengen.
Misschien geen slecht gedacht, maar dan moeten we ook de grenzen van Europa sluiten, stoppen met dubbele nationaliteit, grenzen leggen aan godsdienst.......
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be