![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik ben er nooit 'fan' van geweest van smoelboek of andere (A)sociale netwerken. Ik ben dan ook altijd van mening geweest dat als je dat niet wil volgen men u het ook niet moet opdringen of U begint te achtervolgen. Mensen die het niet volgen dat FB gedoe en toch, al dan niet, per ongeluk een Ik ben blij dat men hier werk van gemaakt heeft met dank aan die mensen die dit 'gedaan' gekregen hebben. ![]() p.s. Begrijpt u mij niet verkeerd, iemand die dat wil volgen en zijn/haar gegevens zomaar te gribbel wil gooien geen probleem mee hoor. Maar die mensen die er geen boodschap aan hebben moet men dan ook met rust laten. Daaaaaaaaaag Markske Zuckerberg. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dus zet smoelenboek in z'n volgende voorwaarden dat ze u gaan volgen.
klikt ge neen kunt ge FB ni meer gebruiken. dus zal 99,9% braaf ok klikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijken we even opzij naar wat MicroSoft doet op huidig ogenblik met Windows10 updates ... ![]() Automatisch lopen ze op de achtergrond binnen zonder dat u er veel aan te zeggen of te veranderen hebt. Ik hoop dan ook dat het allemaal 'goede' updates/upgrades zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 november 2015 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis hebben facebookgebruikers zich daar al akkoord mee verklaard. De beslissing van de kortgedingrechter heeft betrekking op mensen die geen facebookaccount hebben, en toch door facebook gevolgd worden.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 november 2015 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Installeer eens Ghostery plugin .. je zal verbaasd zijn hoeveel trackers er om sommige pagina's zitten.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig terecht, ik kies zelf wat Facebook mag weten en wat niet. Het zijn gewoon regelrechte bandieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn 1.6 miljard facebook gebruikers, Zuckerberg zal er zijn slaap niet voor laten als ge uw account afsluit.
Trouwens het is ergens naïef van te focussen op Facebook. Alles wat ge doet op internet wordt gevolgd. We zitten allemaal in duizenden verschillende gegevensbanken die geld maken met die gegevens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Dat klopt, en steken ze ook niet weg, ze geven in de opties wel de mogelijkheid om dat uit te zetten.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 10 november 2015 om 19:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zo naïef te denken dat ik me daar kan tegen verzetten. Je bent traceerbaar met je GPS, je GSM, computer, laptop, kredietkaarten, getrouwheidskaarten enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Afschaffen die handel en vervangen door een eigen sociaal netwerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu Facebook betrapt is op onwettige praktijken opent dit nieuwe mogelijkheden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() wIe wil daar nu nog opzitten . Ik wist zelfs niet dat facebook nog bestond
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onwettige praktijken van deze overzeese volksvreemde entiteit dienen gestraft te worden op de strengst mogelijke wijze.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vonnis in kortgeding werd uitgesproken door de Brusselse Rechtbank van Eerste Aanleg.
Belgen mogen binnen de 48 uur niet meer gevolgd worden. Anders moet er een dwangsom betaald worden van 250.000 euro per dag. Datum vonnis: 9 november 2015.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook gaat in beroep.
|
![]() |
![]() |