![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt U de NVA-veiligheidscultuur voor België? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 52,17% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 43,48% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hangt ervan af hoe ze het willen invullen, vooral de eerste 2 punten ben ik twijfelachtig over, net als ivm de anonieme sims
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Absoluut voorstander van. Voor mij mag het voorstel van liegois zelfd op tafel komen om bij iedereen bij geboorte DNA stalen te nemen en in databank op te slaan.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt U dat het haalbaar is? Wereldwijd de verkoop van anonieme sims verbieden en roaming onmogelijk maken? Dat is niet realistisch. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 november 2015 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn 'verdachte' voertuigen, hoe ziet dat er uit?
Wat zijn 'verdachte' verkeersstromen? Wat is 'haatpredikers/haat prediken', iemand die reciteert uit de koran/reciteren uit de koran?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Spanje worden er geen anonieme sims meer verkocht sinds de aanslagen in Madrid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zal er snel een zwarte markt ontstaan. En vanaf een sim afgeleverd op naam kan men nog steeds anoniem bellen hoor. Kortom. Totaal zinloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Jambon krijgt daarbij de steun van Homans die pleit voor een letterlijke interpretatie van de koran. Voor haar is er dus ook geen vuiltje aan de lucht met de koran. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 november 2015 om 03:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is gewoon 'n truc van "big brother". Mensen lopen niet meer zo in het gareel als vroeger en nu word dat gecompenseerd met beperking op privacy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgische privacywaakhond wil opt-out voor wifi-tracking
bron Detail tekst: Citaat:
Citaat:
![]() Begrijpt u mij niet verkeerd, van mij mogen die 'diensten' bestaan maar als ik daar geen boodschap aan heb moet er ook een mogelijkheid bestaan om dat af te zetten. (In de meeste gevallen bestaat die wel die mogelijkheid) En mocht u na het lezen van deze tekst denken: Die heeft wat te verbergen dan moet ik u teleurstellen want dat is niet zo. Ik telefoneer gewoon al niet graag en al die bijkomende 'diensten' hoeven voor mij niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 november 2015 om 04:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Gelet op de tijdgeest, door terreur zal toch veel grotere controle gedaan worden. Als het dan toch gebeurd dan ook officieel erkend. Maar geen DDR toestanden. Het gecontroleerde moet opgevraagd en verkregen worden door de gecontroleerde.
We hoeven geen geheime toestanden zoals in de VS. Officieel zodat gerechtelijk er ook iets mee kan de doen! Ben ook van mening dat als mensen zelf van alles en nog wat op Facebook zetten het ook geen probleem zou mogen zijn dat gecontroleerd word. Wel zou het individu, de persoon de mogelijkheid moeten krijgen om na te gaan wat daadwerkelijk gecontroleerd werd, wat opgeslagen werd bij politie en co zodat fouten of misvattingen rechtgezet kunnen worden, zodat Iemand niet voor de rest van zijn leven voor iets aan zien word dat niet juist is bij ieder controle onderweg enz.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Alhoewel ik niet N-VA gezind ben, moet mij van het hart dat ze deze crisis zeer goed aanpakken. Ook wat betreft omgang met de media en stilzwijgen over de politie-acties. We hebben in het verleden lekken geweten die de rechtsgang in gevaar brachten. Met deze regering, tot hiertoe niet; Ook de koelbloedigheid waarmee deze mensen in een tumultueuze tijd moeten opereren met de wereldpers op hun vingers kijkend, is alles behalve een senecure. Ik vermoed dat de regering Di Rupo misschien niet dezelfde maatregelen zou genomen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst kregen we de Belgische "wir schaffen das" van Francken, de incompetentie van Jambon en Geens, na Parijs de lafhartige respons van Michel en nu ook nog walgelijk gedweep met de politiestaat?
Tot zover jaar 1-2. We moeten nog 4 jaar uitzitten met die labiele volksgevaarlijke zotten in Brussel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 november 2015 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang de Europese buitengrenzen niet worden gesloten zijn dergelijke maatregelen als dweilen met de kraan open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hadden al lang potdicht moeten zijn die grenzen. Maar de invasie blijft maar duren niemand maar ook niemand van die bende (Politici) die ze een halt wil toeroepen. U heeft uw land verkocht, uw 'eigen' mensen in gevaar gebracht heren en dames Politici 'waarvoor dank'. Toch hoop ik dat daar strenge straffen op staan een land de ondergang induwen. (<-door Sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 november 2015 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Eerst wetten hervormen, dat kost quasi niets?
Wat doe je met duizendtal geradicaliseerde geesten? En wat doe je met illegalen op eigen bodem die "verdacht" overkomen? |
![]() |
![]() |