![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ... nultolerantie op alle velden .
'Meest geschifte match' van het jaar stopgezet nadat fans Aalst ref Acha Bilal viseren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk spreekt het carnaval in Rio me niet zo aan. Moet wel de moeite zijn om eens mee te maken, maar het lijkt me vooral een combinatie van glitter en al dan niet bewerkte halfnaakte vrouwenlichamen.
Het Aalsters carnaval daarentegen is een echt volksfeest met humor op de eerste plaats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carnaval in Rio is 'n keiharde competitie tussen verscheidene sambascholen.
En vooral 'n witwasfestijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() San Lorenzo carnaval beats them both mijns inziens (juist meegemaakt). En dat is niet eens een bekend carnaval. Rio is opgepept en commercieel. Aalst is niet slecht mi, maar allebij te veel gedirigeerd. Carnaval dient van onderuit te komen. Bij carnaval horen geen dranghekken en politie. Dat besef ik nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Wat politie betreft, vind je het onlogisch dat die daar rondlopen ? Zeker de dag van vandaag ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dames voor de puriteine prutlekkertjes van het forum. Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 februari 2016 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() KA-KARNAVAL AALST (uit het artikel):
Wildplassen? GAS-boete tot 375 euro Vechtpartij? Tot 375 euro Sterke drank drinken als -18 jarige? Tot 375 euro Sterke drank verkopen aan minderjarigen? Tot 375 euro Tot vijf gram cannabis op zak? 100 euro Tot vijf gram cocaïne op zak? 350 euro Tot vijf pillen XTC? 250 euro Vijf tot twintig pillen XTC op zak? 500 euro Tot vijf gram speed op zak? 250 euro Tot vijf trips LSD? 250 euro Van vijf tot twintig trips LSD op zak? 500 euro Tot vijf flesjes MDMA, GHB of Ketamine op zak? 250 euro (TVP) Kan er iemand kop of staart krijgen aan die boetes? Pissen en vechten zijn duurder dan 5(!) gram wiet of coke ![]() De kracht van verkrachting! Dat staat wel niet op de lijst. Dat is gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die madammen uit Rio (nu rond 30°c) bij 4°C ook wat anders gekleed zouden zijn.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 februari 2016 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar anderzijds denk ik dat zelfs met 30 graden de madammen alhier toch nog zo niet zouden gekleed zijn......De madammen hier hebben toch wat meer een ijskonijnen gehalte en zijn er zo niet op uit om mannen te behagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt ge de vrouwen hier onder elkaar al bezig gehoord als het over mannen gaat? Respect nul komma nul. Ik neuk ze dan ook zuiver om de sex. Na een goede beurt gaan ze dan hun vent weer kloten en commanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Spijtig
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is me ook al ettelijke keren opgevallen hoezeer heel veel westerse vrouwen hun vriend of man kleineren in het openbaar. Ik begrijp niet hoe die mannen zich dat kunnen laten ontvallen. De meederderheid van Exotische vrouwen doen dit uiterst zelden ...integendeel ze hemelen hun vriend of man voortdurend op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad .....want een schaars geklede latino kleurt je dag
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 februari 2016 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |