![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Op dat vlak kan je u de vraag stellen: zijn alle berichten waarheidsgetrouw die op (A)sociale media en in kranten/'de media' verschijnen of zullen we die best met een korreltje zout (bepaalde berichten best met een hele Syberische zoutmijn, maar kom ... ) lezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zou Termont hetzelfde zeggen indien het in Antwerpen gebeurd was?
Ik twijfel sterk. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 16 december 2015 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk verkoopt dat beter.
![]() Sensatiezucht, roddelpers, media-aandacht ... We do love it!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haat die smerige sos. Hij doet niets dan Gentenaars lastig vallen met zijn makakken.
Als 'feestburgemeester' deed hij ook al niets anders met zijn lawaai.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- als het over een sos gaat, dan moet ge eerst onderzoeken en dan de eventuele schuldige vrij pleiten, - als het over een flamingant gaat, dan moet ge hem eerst aan het kruis nagelen, vervolgens onderzoeken, en als hij onschuldig is, hem met een leugentje een tweede keer aan een nog hoger kruis nagelen. Dat is schering en inslag bij alle sossen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Volgens de Gentse flikkers zouden ze hem staande hebben gehouden omdat hij zich verdacht gedroeg. Ik neem aan dat ze dan ook kunnen toelichten wat ze daar onder verstaan.
Vanuit uwen auto foto's nemen van agenten/militairen: verdacht gedrag Met een zakske van de supermarkt in de regen terug naar huis wandelen: ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou de Gèèènsche burgemiester Termoengt zeker niet gezegd hebben. Hij is er immers van overtuigd dat daar fascisten aan het bewind zijn die regelmatig fakkelmarsen organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is of ze dat mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen met een mediterraan uiterlijk - zelfs als hij al 25 jaar geintegreerd is - moet zich realiseren dat hij bij niveau 3/4 meer kans maakt op een politiekontrole. Dat is de logica zelve, hier is geen plaats voor verongelijkte verwijten als "ze hebben mij eruitgepikt wegens mijn huidskleur".
Moesten de plegers van de aanslagen allemaal Chinezen geweest zijn dan zou die bevolkingsgroep extra gekontroleerd worden. |
![]() |
![]() |