![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De kans bestaat nog altijd dat er sancties zullen worden ingevoerd voor langdurig zieken die niet meer willen werken. Maggie de Block praat daar de komende maanden opnieuw over met de sociale partners.
'Iemand die in een rolstoel zit, kan niet meer stappen, maar er zijn veel dingen die hij wel nog kan doen', zegt ze. 'Veel mensen willen dat ook echt. Onlangs bleek uit een onderzoek van het Vlaams Patiëntenplatform dat vier op de vijf langdurig zieken graag weer aan het werk zouden gaan. Niet alleen om financiële redenen, maar ook omdat ze het sociaal contact met collega's missen, bezig willen zijn en weer willen meedraaien in de maatschappij.' http://www.knack.be/nieuws/belgie/ma...al-642021.html Wie gaat die mensen aanwerven Maggie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met haar tekst wil Maggie die mensen waarschijnlijk terug een eervolle plaats geven op de arbeidsmarkt maar volgens mijn uiteraard bescheiden mening ligt dat echt niet zo gemakkelijk. Gooi die mensen er maar tussen die dat niet meer gewoon zijn. files Ik dacht dat het bij onze Noorderburen al iets populairder was dan in ons land: thuiswerk. (bron) Een 504 Gateway timeout stoorde mijn tekstinvasie weer maar eens. Thuiswerk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over de rolstoelpatiënten maar over iedereen die nog geen 67 jaar is en niet bijdraagt : de werklozen, de zieken, mantelzorgers, invaliden, ... Dat zijn economische slaven die de 2 miljoen ambtenaren en andere gesubsidieerden (de echte uierhangers) moeten onderhouden en nu niet bijdragen tot dat onderhoud. Doen ze dat niet dan zijn er 2 mogelijkheden : 1/ je wordt terug economische slaaf 2/ je wordt geschorst van uitkering. In deze context mag ook de vraag niet gesteld worden : waar moeten die dan werken?, "Is ons overheidsbeslag niet veel te hoog?". Leg gewoon de schuld bij het individu nl U kunt (beperkt) werken maar doet dat niet en vraag niet waarom? Laatst gewijzigd door demonen : 6 januari 2016 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk hoe blij die man is:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even dit ...
De eerste werkdag van mijn mama (75): "Ik ben er klaar voor" ![]() Bron Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() internet hoax. Dat is een gewoon fabrieksmodel. En zoals Demonen al zei, zou dergelijke situatie onveilig zijn. Probeer maar eens dat voertuig te verlaten in geval van nood als je in een rolstoel zit.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.at.no/anlegg/2014-04-04/-...%A5tt-471.html https://www.facebook.com/hitachi.usa...79927738842027 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Waar je wel gelijk in kunt hebben is dat het om een "gewoon fabrieksmodel" gaat en niet eentje dat aangepast werd. Hoewel er dan weer bronnen zijn die dit tegenspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Mogen gezonde jonge Belgische werklozen eigenlijk nog werken?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan we nu nog allemaal meemaken, langdurig zieken die plots niet meer ziek zijn en een arbeidscontract krijgen... Zijn er jobs niet ingevuld misschien? De gezonde mensen die werkloos zijn komen niet in aanmerking zeker? Jezus deed dat ook, zo'n mirakels, de lamme die terug kon lopen, in de Belgische versie moest hij de dag erna in den bouw gaan werken...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 januari 2016 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem er me vijf.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou als werkgever ook niet happig zijn om een vijftiger aan te nemen, noch om geld te steken in voorzieningen van rolstoelgebruikers.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tweedens : is er vraag naar deze mensen? Bewijs met vdab zoekmachine of andere vacatures (liefst niet uit de netto-ontvangersindustrie want Maggie wil dat die "renderen"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkt U in de netto-ontvangers-industrie? Bij een herstructurering moeten 300 mensen afvloeien : U bent CEO en moet de keuze maken wie mag blijven en wie moet gaan. Die keuze is steeds bij elke herstructurering dezelfde vriend nl de ouderen en de chronisch zieken vliegen ALTIJD als eersten! Laatst gewijzigd door demonen : 6 januari 2016 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |