![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een weekje doofpotoperatie in de media vraagt diezelfde media zich af hoe goed U hun hebt opgevolgd gedurende de laatste 7 dagen.
Hier kan U zich 'testen': http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ualiteit.dhtml Deel Uw puntjes mee. Ik scoorde een vette 3. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joepie! Ik heb 5 op 7!
Ik vind het ongelooflijk straf dat ik zo goed kan gokken want wat weet ik nu guns 'n roses of pearl jam of Kinderchocolade. Niks jongens, helemaal nikske ![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat, je scoorde: 6 op zeven
Juist deze had ik fout: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 5/7
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde ook 6/7, met ook die vraag over Bateson fout. Het zonnetje van de Teletubbies kon hij niet zijn want dat was een meisje, dus heb ik maar op de Pampers gegokt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 januari 2016 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 op 7
Dat VS geïnspireerd entertainment nieuws wil ik niet eens weten. Pampers of Kinder chocolade? 😕 Waarom niets over de historische H bom test van Noord Korea waar men nu in de VN druk over aan het doen is? Waarom weet amper een kat dat er deze week minstens 65doden vielen bij een terroristische aanslag in Libië? Over de grootste gasramp uit de geschiedenis van California die zich aan het voltrekken is en die men blijkbaar niet onder controle krijgt... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 januari 2016 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeven dagen, zeven vragen
Proficiat, je scoorde: 6 op zeven geen idee dat studio 100 Flandria boten in bezit had.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai.
't Belangrijkste nieuws van de laatste 7 dagen. Gelukkig dat we de MSM hebben, wat zouden we toch zijn zonder dat we wisten wie 't gezicht van Kinderchocolade was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat hij al zo'n 10 jaar dood was. 😯
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brood en spelen weet je wel. Je houdt ze beter mak met chocolade, zangwedstrijdjes en ander compleet onbelangrijk nieuws. Met echt nieuws kan je de sociale-media-generatie echt geen plezier doen.
![]() |