Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2004, 16:43   #1
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard Historisch perspectief

Tekst en uitleg volgen nog, maar indien ik het hier nu niet zet, ge ik het weer vergeten.

Nu ja, Sato zal wel weten waar het over gaat.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 16:45   #2
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik wacht dan ook af wat u hier gaat plaatsen.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 16:48   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Tekst en uitleg volgen nog, maar indien ik het hier nu niet zet, ge ik het weer vergeten.

How about een agenda of een herinnering in je GSM?
Oud 24 oktober 2004, 16:48   #4
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Ik zal even helpen, het ging hem denk ik hierom:

Citaat:
"De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim."

In het quote-archief waarop Dies zei:

"Het ergste is: er loopt hier een hele meute op dit forum rond die er een dergelijke mening op na houdt."

Daarna volgt er nog iets over historisch perspectief (zie titel post ook), en een voorstel om de discussie elders te voeren. Vandaar, denk ik, deze post. Vraag me af of koetjes en kalfjes op voorhand al nodig was, want dit kan best interessant worden. Maar dat geldt wel meer voor posts die hier uiteindelijk terecht zijn gekomen ...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 24 oktober 2004 om 16:49.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 19:24   #5
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Sato, was dat niet die arrogante etterbak, met een gevoel voor humor waar zelfs Kabouter Plop op prozac geen pap van zou lusten?
Wat kan die hier komen doen?

Laatst gewijzigd door Stratcat : 24 oktober 2004 om 19:24.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 19:56   #6
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Sato, was dat niet die arrogante etterbak, met een gevoel voor humor waar zelfs Kabouter Plop op prozac geen pap van zou lusten?
De anarchistische bankier is zoooooooo lang en ik was al zo gehaast.
Vergeef me!

nou nou gaf al een vrije mooie samenvatting van waar dit topic over dient te gaan.

Citaat:
"De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim."
Deze, of soortgelijke, uitspraak stond hier al meermaals te lezen op het forum. In allerhande discussies, met betrekking tot de Islam en dergelijke meer, duikt dit citaat op onder het mom van argumentatie. Mijn inziens wijst een dergelijke uitspraak voornamelijk op een gebrek aan historisch perspectief.
Ik plaatste hier op het forum ooit al eens een tekstje over de Romeinen en hun 'huwelijk', ik doe een poging om het terug te vinden.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2004, 18:39   #7
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De anarchistische bankier is zoooooooo lang en ik was al zo gehaast.
Vergeef me!

nou nou gaf al een vrije mooie samenvatting van waar dit topic over dient te gaan.

Deze, of soortgelijke, uitspraak stond hier al meermaals te lezen op het forum. In allerhande discussies, met betrekking tot de Islam en dergelijke meer, duikt dit citaat op onder het mom van argumentatie. Mijn inziens wijst een dergelijke uitspraak voornamelijk op een gebrek aan historisch perspectief.
Ik plaatste hier op het forum ooit al eens een tekstje over de Romeinen en hun 'huwelijk', ik doe een poging om het terug te vinden.
Ik stel voor om de dissectie van snoodaards () onderschrift ter vaststelling van het onzingehalte ervan te beginnen met de vraag: wat betekent voor jou: 'een pedofiel'?

Ik ga het me gemakkelijk maken en antwoorden met de Van Dale hedendaags Nederlands:

[font=Verdana][size=2]pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel[/size][/font][font=Verdana]
[/font] [font=Verdana][size=2]pe·do·fi·lie (de ~ (v.))[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen[/size][/font][font=Verdana][size=2][/size][/font][font=Verdana]
pe·do·sek·su·eel1
(de ~ (m.), -elen) [/font][font=Verdana][size=2]1 pedofiel[/size][/font]

PS: Wil je dit echt in K&K?

Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 oktober 2004 om 18:40.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2004, 19:30   #8
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Wat kan die hier komen doen?
Touche pas �* mon pote.
Oud 25 oktober 2004, 21:39   #9
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Touche pas �* mon pote.
Bemoei je niet met mijn identiteitscrisis!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be