![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Tekst en uitleg volgen nog, maar indien ik het hier nu niet zet, ge ik het weer vergeten.
Nu ja, Sato zal wel weten waar het over gaat.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wacht dan ook af wat u hier gaat plaatsen.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal even helpen, het ging hem denk ik hierom:
Citaat: "De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim." In het quote-archief waarop Dies zei: "Het ergste is: er loopt hier een hele meute op dit forum rond die er een dergelijke mening op na houdt." Daarna volgt er nog iets over historisch perspectief (zie titel post ook), en een voorstel om de discussie elders te voeren. Vandaar, denk ik, deze post. Vraag me af of koetjes en kalfjes op voorhand al nodig was, want dit kan best interessant worden. Maar dat geldt wel meer voor posts die hier uiteindelijk terecht zijn gekomen ![]()
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 24 oktober 2004 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat kan die hier komen doen?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 24 oktober 2004 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Vergeef me! nou nou gaf al een vrije mooie samenvatting van waar dit topic over dient te gaan. Citaat:
Ik plaatste hier op het forum ooit al eens een tekstje over de Romeinen en hun 'huwelijk', ik doe een poging om het terug te vinden.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga het me gemakkelijk maken en antwoorden met de Van Dale hedendaags Nederlands: [font=Verdana][size=2]pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel[/size][/font][font=Verdana] [/font] [font=Verdana][size=2]pe·do·fi·lie (de ~ (v.))[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen[/size][/font][font=Verdana][size=2] ![]() pe·do·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen) [/font][font=Verdana][size=2]1 pedofiel[/size][/font] PS: Wil je dit echt in K&K?
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 oktober 2004 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |