Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 23 januari 2016, 09:21   #1
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard Wij zijn bange, laffe mannen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nd-kapot.dhtml

Dit filmpje is ondertussen reeds van Facebook gehaald, maar dit meisje slaat spijkers met koppen. Ze heeft meer verstand in haar jeugdige hoofd dan alle Europese politici samen. Maar waar ze nog het meeste gelijk in heeft is dat wij Europese mannen laffe honden zijn die zelfs niet in staat zijn om onze vrouwen kinderen te beschermen tegen het krapuul en uitschot dat heden ten dage onze openbare ruimte onveilig maakt. Eigenlijk is wat er nu in grote en minder grote steden aan de gang is precies wat we verdienen. Een laffe vent verdient niet beter.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 09:37   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Leren knokken is nog altijd 'n taboe.
Het word teveel met macho's geassocieerd.
Bhairav is offline  
Oud 23 januari 2016, 09:47   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Ik vind het jammer dat niemand iets doet voor de daklozen. De vluchtelingen krijgen alles, maar de eigen bevolking niets. Dat is de droevige waarheid. Ik denk dat ik met deze video iets kan bereiken, we zullen wel zien. Mensen, ik ben echt bang. Mijn vrienden zijn ook bang. Mijn vriend heeft zelfs pepperspray en een taser gekocht. Bescherm jullie vrouwen, bescherm jullie kinderen, bescherm ons."
Ik kan de juffrouw in kwestie totaal geen ongelijk geven ze krijgt van mij zelfs 1000% gelijk.

Bibi Wilhailm - Ihr macht Deutschland kaputt! Aufklärung einer 16 jährigen über Asylpolitik!

Zo dacht ik in het prille begin van de invasie naar die EU toe dat het om Syriërs ging maar wat blijkt van einde en verre en van véél andere landen uit die contreien waar totaal GEEN oorlogen aan de gang zijn stormen ze de EU maar binnen zonder dat daar men daar ook maar iets aan doet, buiten het verheerlijken en er mooie verhaaltjes over vertellen dat die invasie zo goed is voor de EU. Dat lijkt mij eerder die verhaaltjes om de mensen/het volk wat zoet te houden.

Zoals ik al eerder schreef verschiet ik er van dat die Duitsers er zo 'kalm' bij blijven.

Wat stroomt er in de EU binnen, niets dan legers en legers gespierde venten die er zeker niet hongerig uitzien, qua eten dan wel, want de honger naar moord en verkrachten die is er dan weer wel bij die 'heerschappen'

Dat mag uiteindelijk eens een toegeroepen worden die invasie op de EU.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2016 om 09:48.
Universalia is offline  
Oud 23 januari 2016, 09:49   #4
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik kan de juffrouw in kwestie totaal geen ongelijk geven ze krijgt van mij zelfs 1000% gelijk.

Bibi Wilhailm - Ihr macht Deutschland kaputt! Aufklärung einer 16 jährigen über Asylpolitik!

Zo dacht ik in het prille begin van de invasie naar die EU toe dat het om Syriërs ging maar wat blijkt van einde en verre en van véél andere landen uit die contreien waar totaal GEEN oorlogen aan de gang zijn stormen ze de EU maar binnen zonder dat daar men daar ook maar iets aan doet, buiten het verheerlijken en er mooie verhaaltjes over vertellen dat die invasie zo goed is voor de EU. Dat lijkt mij eerder die verhaaltjes om de mensen/het volk wat zoet te houden.

Zoals ik al eerder schreef verschiet ik er van dat die Duitsers er zo 'kalm' bij blijven.

Wat stroomt er in de EU binnen, niets dan legers en legers gespierde venten die er zeker niet hongerig uitzien, qua eten dan wel, want de honger naar moord en verkrachten die is er dan weer wel bij die 'heerschappen'

Dat mag uiteindelijk eens een toegeroepen worden die invasie op de EU.
Ga toch gewoon meteen met die foto's aan de grenzen staan en roep dan "Halt! Doe dit niet!"
Bhairav is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:25   #5
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Leren knokken is nog altijd 'n taboe.
Het word teveel met macho's geassocieerd.
Misschien dat we dat dan maar eens moeten veranderen. Nood breekt wet. Wat er nu aan de gang is, is een regelrechte bezetting. In Berlijn staat een troep Afrikanen te roepen dat ze alle Europeanen gaan afmaken. De politie doet niets. A la guerre comme a la guerre. Wat mij betreft zijn we in oorlog. En vergeet niet: everything is fear in love and war.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:27   #6
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Misschien dat we dat dan maar eens moeten veranderen. Nood breekt wet. Wat er nu aan de gang is, is een regelrechte bezetting. In Berlijn staat een troep Afrikanen te roepen dat ze alle Europeanen gaan afmaken. De politie doet niets. A la guerre comme a la guerre. Wat mij betreft zijn we in oorlog. En vergeet niet: everything is fear in love and war.
Ik vind wel dat zoiets roepen op zich geen aanleiding moet zijn om daar ineens op te gaan timmeren en sjotten.
Bhairav is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:27   #7
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Fair even.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:28   #8
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik vind wel dat zoiets roepen op zich geen aanleiding moet zijn om daar ineens op te gaan timmeren en sjotten.
Natuurlijk niet, maar niets doen is minstens even schadelijk.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:33   #9
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ga toch gewoon meteen met die foto's aan de grenzen staan en roep dan "Halt! Doe dit niet!"
Goed idee. Grenzen terug dicht. Strenge controle (inclusief vliegende brigades voor de kleine wegels en onbewaakte grensovergangen). Schept massa's werkgelegenheid, al die nieuwe en oude douaniers.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:34   #10
Bhairav

Standaard

Citaat:
Goed idee. Grenzen terug dicht. Strenge controle (inclusief vliegende brigades voor de kleine wegels en onbewaakte grensovergangen). Schept massa's werkgelegenheid, al die nieuwe en oude douaniers.
En kost waarschijnlijk handen vol geld.
Bhairav is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:37   #11
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Universalia, de reden dat modale Duitser dit allemaal slikt, is omdat ze nog steeds met een levensgroot trauma zitten over WW-2. Dit is nog steeds niet verwerkt. Omdat ze dit schuldcompex nooit echt aangepakt hebben, zitten we nu met de gebakken peren.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:40   #12
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En kost waarschijnlijk handen vol geld.
Minder dan wat we uiteindelijk zullen betalen met deze grenzen open politiek me dunkt.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 10:42   #13
Bhairav

Standaard

Misschien is dat wel de reden waarom ze open zijn: omdat die hoge pieten weten dat het de goedkoopste manier is.
Bhairav is offline  
Oud 23 januari 2016, 11:06   #14
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Universalia, de reden dat modale Duitser dit allemaal slikt, is omdat ze nog steeds met een levensgroot trauma zitten over WW-2. Dit is nog steeds niet verwerkt. Omdat ze dit schuldcompex nooit echt aangepakt hebben, zitten we nu met de gebakken peren.
De Duitser??? Wij allemaal slikken dit heel Europa, wij zijn vergeven van politiek correctheid, wij kunnen door dat links gespuis hier geen kant meer op, elke reactie is racisme elke fucking reactie. In de ogen van vele ben ik racist omdat ik bovenstaande geschreven heb.

Jongens toch.
Oud 23 januari 2016, 11:08   #15
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
De Duitser??? Wij allemaal slikken dit heel Europa, wij zijn vergeven van politiek correctheid, wij kunnen door dat links gespuis hier geen kant meer op, elke reactie is racisme elke fucking reactie. In de ogen van vele ben ik racist omdat ik bovenstaande geschreven heb.

Jongens toch.
En hiermee heeft de linkse kerk precies wat ze beoogt. Dat je bevreesd bent om je mening te uiten. Terroristen.
Zac is offline  
Oud 23 januari 2016, 11:24   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan ik u geen ongelijk in geven, in wat u daar wist te schrijven.

Het woordje 'racisme' dat kots je al bijna uit als je het leest tegenwoordig.

Is dat echt het eerste woord dan men daar aan een boreling leert in die landen?

Anderzijds stel ik mezelf steeds de vraag:

Wie zijn de racisten eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2016 om 11:24.
Universalia is offline  
Oud 23 januari 2016, 11:34   #17
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Kan ik u geen ongelijk in geven, in wat u daar wist te schrijven.

Het woordje 'racisme' dat kots je al bijna uit als je het leest tegenwoordig.

Is dat echt het eerste woord dan men daar aan een boreling leert in die landen?

Anderzijds stel ik mezelf steeds de vraag:

Wie zijn de racisten eigenlijk?
Het blanke volk zal verder verdrukking ondergaan tot een minderheid groepering volkeren de komende 25 jaar in Europa ... als nu niemand nog drastisch ingrijpt ,,
de vuile muilekoek is offline  
Oud 23 januari 2016, 12:37   #18
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Europese vrouwen verdienen geen bescherming. Het zijn feministen die profiteren van de SZ.
HOUZEE ! is offline  
Oud 23 januari 2016, 12:41   #19
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Een man heeft maar enkele vrouwen te beschermen : zijn echtgenote, moeder, dochters, ... Al de rest moet hem onverschillig laten. Vrouwen moeten maar leren kiezen voor een man die hen kan beschermen. Als ze liever een bad boy of een deurmat huwen, dat ze daar de gevolgen maar van dragen!
HOUZEE ! is offline  
Oud 23 januari 2016, 12:43   #20
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wel bij hun nekvel pakken en uit het land kieperen dat ze toch zo haten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be