![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Dat is en blijft natuurlijk een eigen keuze doch ... Hoe verwijder ik mijn Facebook-account definitief? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik dat krantenartikel las, maakte ik me de bedenking dat het nogal vaag is.
Wat kunnen ze nu doen met een kinderfoto, vb. manneke of meisje van 8 jaar dat in een speeltuin bezig is. Eender wie met een fototoestel van een beetje centen, kan zo in elke speeltuin 1000 foto's trekken per uur. En eender wie kan namen gaan traceren op facebook, telefoonboek, uitslag van kindersportwedstrijdje of eender wat. Tot en met de kleine van Sven Nys. Tot en met de kleinen van Phphphillepette den taaie de Laeken. Et alors ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebben ze bij de politie te veel tijd.
Plus dat zeveren over Facebook en aanverwanten veiliger is dan naar gewapende overvallers zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() De politie die ouders opvoedingsadvies gaat geven. Nieuw masturbatiemateriaal voor Jan de-moffen-hadden-hun-redenen Jambon.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klootjesvolk post graag foto's van hun lelijke en domme kinderen op Facebook. Dan kunnen hun klootjesvriendjes goed worden van jaloezie omdat die klootjeskinekens mooiere kleren dragen dan die van hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meesten van die kinderen zijn waarschijnlijk zulke afstotelijke snotfabrieken dat zelfs pedo's er niets van moeten weten. DAT zou pas echt een drama zijn voor ziekelijk narcistisch moeke en vake. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen smoelenboekfan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee toch?
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zouden die pedofielen wel foto's van facebook, maar niet van duizenden andere bronnen nemen ? En waarom doen andere perverten niet hetzelfde, maar dan met vb. gezichten van volwassenen, zoals de Schoof ? (vb. de Schoof als oude snoeper, met een jong poezeke ... ?) Pas op hé, ik wil best wel voorzichtig zijn enz. enz., maar als ze met zo van die raad komen, dan weet ik daar graag het fijne van. Want daar wordt enorm veel over gezeverd in termen van de strafste achtervolgingswaanzin en hallucinerende idioten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 maart 2016 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ja dan mogen ze ook scholen opdragen geen klasfoto's meer op hun sites te zetten
Of voetbalploegskes die teamfoto's van hun minderjarige ploegen op hun sites zetten Samengevat: pakt er iemand ergens om eender welke reden een foto van uwe kleine: ram hem ineen want voor ge het weet photoshoppen ze die zijne kop op een naakt lijfke |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Wel een goede tip om het pedofielen niet te makkelijk te maken: plak de naam van uw kind niet op uw auto
Maar dat is nog niet op het nieuws geweest |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() "Wees niet infantiel, plak geen stickers op uw automobiel" lijkt mij in het algemeen een goede boodschap.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
![]() Citaat:
U doet uw nick alle eer aan... https://www.klasse.be/archief/pers-aan-de-schoolpoort/ Citaat:
Zie ook: https://www.jeugdwerkregels.be/regel/portretrecht Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Wapper, begrijp je het verschil tussen
"teken een overeenkomst dat ze de klasfoto's niet aan een reclamebureau mogen verkopen" (portretrecht) en "zet om geen enkele reden foto's van kinderen online want pedofielen gaan die hun koppen op blote lijven plakken en er zich op aftrekken" (compleet doorgeslagen paranoïa) ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het moet zijn: "teken een overeenkomst dat foto's van uw kind mogen gepubliceerd worden op de website van de school" |
|
![]() |
![]() |