Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2016, 13:58   #1
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard Leuvense politie zet zware middelen voor betoging NSV

Bron

En ook de antifa's houden uiteraard alweer een tegenbetoging. Waarom moeten die toch altijd als ratten afkomen op rechtse betogingen?

Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 14:03   #2
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bron

En ook de antifa's houden uiteraard alweer een tegenbetoging. Waarom moeten die toch altijd als ratten afkomen op rechtse betogingen?

Ha, ik weet nog goed toen ik student was in Leuven. Ik aan de rechtse kant mee met het NSV. Mijne maat mee met de rooien. Was ik blij dat het waterkanon aan onze kant stond

En daarna een pint gaan pakken met mijne verzopen kameraad, goeje tijden!

Allemaal deel van de Leuven folklore, niets nieuws onder de zon.
Oud 17 maart 2016, 14:41   #3
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Wat doet een foto van een voetbalmatch in Polen bij dit onderwerp?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 14:48   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Tsja, in Leuven moet ge niet veel verkeerd doen. 32 per uur rijden ergens in 't stad: boete. 5 minuten te lang parkeren: automatische factuur van 25 euro.

Positief is dat je bijna in geen andere stad veiliger bent. Zelfs de studenten zijn daar braaf.

Het enige wat mag is fietsen stelen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 14:54   #5
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Beter Leuven vanavond vermijden, in andere woorden.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 15:00   #6
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Beter Leuven vanavond vermijden, in andere woorden.
Of net niet, wie wil genieten van een uitgelezen collectie scheve koppen op straat...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 15:09   #7
Sneaky
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Of net niet, wie wil genieten van een uitgelezen collectie scheve koppen op straat...
Haha, ik herinner me nog goed de betoging die ik mee gedaan heb. Toen we op de bondgenotenlaan kwawen was er een idioot die vanop zijn balkon 'vuile racisten' begon te roepen naar de NSVers. Die zijn ruiten zijn allemaal gesneuveld... Slim plan
Oud 17 maart 2016, 15:18   #8
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Haha, ik herinner me nog goed de betoging die ik mee gedaan heb. Toen we op de bondgenotenlaan kwawen was er een idioot die vanop zijn balkon 'vuile racisten' begon te roepen naar de NSVers. Die zijn ruiten zijn allemaal gesneuveld... Slim plan
Doet me denken aan iemand hier die zijn laptop kwijt was nadat zijn autoruiten sneuvelden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 15:37   #9
Sneaky
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Doet me denken aan iemand hier die zijn laptop kwijt was nadat zijn autoruiten sneuvelden...
Nice one

Op loempigheid staat geen politieke kleur he...
Oud 17 maart 2016, 15:50   #10
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mijn klapstoeltje en popcorn al klaar staan.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 20:38   #11
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
NSV'ers... het ultieme uitschot... Ooit meegemaakt dat ze in gent aan ons kot in oktober met een man of tien kwamen aanbellen rond 24u, ze hadden een rekening te vereffenen met iemand die er eentje van hen rammel had gegeven zes maand daarvoor omdat hij teveel begon te zeiken in cafe De Salamander (overpoortstraat) over uiterst rechts en mijne maat hen liet weten dat het hem niet interesseerde. Groot was hun ontgoocheling toen bleek dat het ging over iemand die ondertussen al afstudeerde, (ja, er zijn mensen die dat doen... ) en uiteraard niet meer in gent op kot zat.
Daar had dat saucissenvolk niet aan gedacht... Ze waren zichtbaar triestig dat ze niemand hadden om te kunnen afkloppen..
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 20:58   #12
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
NSV'ers... het ultieme uitschot... Ooit meegemaakt dat ze in gent aan ons kot in oktober met een man of tien kwamen aanbellen rond 24u, ze hadden een rekening te vereffenen met iemand die er eentje van hen rammel had gegeven zes maand daarvoor omdat hij teveel begon te zeiken in cafe De Salamander (overpoortstraat) over uiterst rechts en mijne maat hen liet weten dat het hem niet interesseerde. Groot was hun ontgoocheling toen bleek dat het ging over iemand die ondertussen al afstudeerde, (ja, er zijn mensen die dat doen... ) en uiteraard niet meer in gent op kot zat.
Daar had dat saucissenvolk niet aan gedacht... Ze waren zichtbaar triestig dat ze niemand hadden om te kunnen afkloppen..
in Gent waren die idd uitschot wat jaren terug, puur krapuul. nu zijn ze wat kalmer geworden precies. gelukkig maar.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 21:00   #13
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En zo hebben andere mensen meegemaakt dat ze beroofd werden door 10 marokkanen in groep met messen. En zodus rechts zijn geworden. Dit verklaart natuurlijk vrij veel rond je anti-rechts syndroom. Persoonlijke ervaringen kleuren je opinies....

Er zijn natuurlijk andere dievenbendes die elke maand de helft van je inkomsten stelen om het dan te verbrassen aan een strontbeleid. Deze dievenbende noemen we de staat.
Oud 17 maart 2016, 21:09   #14
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Ik heb mijn klapstoeltje en popcorn al klaar staan.
Er hangt hier zelfs een helicopter in de lucht.
Gevaarlijke mannen die van het NSV.
Het waren nogal eens tijden met de Witte Roepie Roepie.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 21:21   #15
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Positief is dat je bijna in geen andere stad veiliger bent.
Er gebeurt anders wel regelmatug, mensen worden beroofd of in elkaar geklopt door inwoners vanuit een andere gemeente/gewest.
Zo veilig is het daar toch niet meer hoor.

Laatst gewijzigd door Odol : 17 maart 2016 om 21:22.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 21:36   #16
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Pfff, er valt niks te beleven.
Een 200 man langs NSV-kant, schat ik. Voornamelijk studenten en (bijna-)pensionado's. Belachelijk veel politievertoon voor zo'n non-event.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2016, 22:51   #17
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Pfff, er valt niks te beleven.
Een 200 man langs NSV-kant, schat ik. Voornamelijk studenten en (bijna-)pensionado's. Belachelijk veel politievertoon voor zo'n non-event.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Leuven.dhtml

100 mensen langs NSV-kant en 400 linkse tegenbetogers.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be