![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe ongeloofelijk triest, maar niet verwonderlijk, dat MR politicus en all-round loser Charles Michel de terroristen laat winnen.
Met onze kwallige Eerste Minister aan het roer kan een handjevol nobodies onze hoofdstad lamleggen, zonder een enkele schot te lossen. Misschien moeten we allemaal bijleggen en hem een ruggegraat kopen? Nu, sommigen zullen zeggen dat Michel junior gewoon voorzorgen neemt... maar toon mij nu eens een andere stad die zo lam gelegd werd NA een aanslag, laat staan ervoor. Neen. Michel kiest om paniek en overgave te zaaien. De hoofd van de regering is een kieken zonder kop. Eigenlijk zou hij aangeklaagd moeten worden wegens materiele steun verlenen aan terroristen. Want wat hij doet is misdadig. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Hadden we daarvoor FN niet al zo'n twintig keer in de afgelopen 10 jaar moeten aanklagen?
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang geleden @Salvatore! Gegroet! Dikke 2! uiteraad. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zever.
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hij heeft er onder meer voor gezorgd dat er zoveel criminelen in ons midden rond lopen. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn punt blijft: het sluiten van een hoofstad op deze wijze is ONGEZIEN: Madrid, London, Parijs, Istanbul, Cairo, Beirut etc, etc, NOOIT werd zo laf gereageerd. De regering Michel geeft de terroristen een overwinning. Hij belet diegenen onder ons die wel een ruggegraat hebben om ons middelvinger op te steken naar de losers van Daesh door gewoon verder te gaan met onze levens. Michel is de Neville Chamberlain van onze tijd. De Vlaamse partijen die hem hierin steunen moeten zich schamen, N-VA op kop.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik spreek u niet tegen. De PS en CdH zijn in grote mate verantwoordelijk voor de Daeshers onder ons. Maar ze zijn niet verantwoordelijj voor de lafheid van Michel junior en zijn regering.
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien ja, heb je dan aanwijzingen zoals de diensten blijkbaar wel hebben, dat er iets op til is en je je aan bezoekers mag verwachten? En hey, zou je met je heldenstatuut in ruil voor de opheffing van de lockdown, je gezin of familieleden in onderpand willen geven?
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ik moet nog eens beklemtonen dat wat Michel doet naast laf te zijn ook een enorme propaganda overwinning is voor Daesh.
Het is evenveel waard als 100 doden in de straten van Brussel. En ondertussen worden we gevraagd en gedwongen om fundamentele vrijheden op te geven. Naar school gaan, een optreden bij te wonen, een protest mars te organiseren, een boekenwinkel te bezoeken, naar een cafe te gaan. Omdat de overheid het zegt. Omdat Michel het zegt. We moeten beven en onze 'leiders' gehoorzamen. Amerika circa 12/09/01. En men weet hoe het toen afgelopen is daar: onwettelijke huizoekingen, iedereen bespioneren, martelingen en een invasie gebaseerd op leugens. Michel doet het wel op een laffe manier (die bovendien onze economie en internationale imago beschadigen), maar hij gebruikt wel dezelfde methodes. Ten laatste geef ik jullie deze quote van Benjamin Franklin: Citaat:
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Totaal 19 verdachten opgepakt: Molenbeek, Schaarbeek, Vorst en 3 in Luik. Abdeslam niet.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ze het spook Salah Absalami nog niet gevat hebben... hoe lang zal het angstaanjagende nieveau 4 van toepassing blijven? Ben benieuwd. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 november 2015 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, ik doe mijn achterdeur op slot. Maar wat Michel doet is anders. Soldaten op straat, dat is de deur op slot doen. Michel zegt dat iedereen het huis moet verlaten en dan stillekes in een schuilkelder gaan zitten. Omdat hij het zegt. Mijn deur op slot doen belet me niet van een normaal leven te hebben. Mijn huis abandoneren wel. En op u laatste vraag is het antwoord een dikke JA. Want het alternatief is een leven die gestuurd wordt door gekke mordenaars naive angsthazen en machtslustige politici. Om het in perspectief te zetten: de kans dat u, ik of mijn moeder door terroristen gedood worden bijna verwaarloosbaar. Die risico wil ik gerust lopen in ruil voor een open, vrije land waar men een normale leven kan leiden: naar school gaan, shoppen, naar de voetbal gaan, een pint pakken. Michel heeft een precedent gescapen. Dit is maar het begin. We maken nu de fouten die Bush maakte.
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie wed dat 12 of 14 van hen morgen weer vrij zijn... maar dat zal veel minder aandacht krijgen. Dit ruikt meer en meer naar Bush v2.0.
![]() |
#16 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is een recept om altijd door het leven te gaan gebogen onder angst en bangmakerij. Ge beseft toch dat er nog veel meer terroristen zijn die hetzelfde kunnen doen zonder 'pruik en bril'? We kunnen dus maar beter school, concerten, tram en trein permanent afschaffen... Fuck that. Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 november 2015 om 01:56. |
||||||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
![]() Citaat:
En als je naar dat concert, cafe, of protestmars was geweest, had je dan je deur wel opengelaten? Nochtans ben je in het geval dat er toch ongewenste bezoekers op visite komen enkel persoonlijk verantwoordelijk en niet voor derden. Dat ligt voor de veiligheidsdiensten net iets anders. Citaat:
Citaat:
Toch waren er aanwijzingen dat er iets op til was waarbij niet kan worden uitgesloten dat er ergens wel een slachtoffer zou vallen, ook al waren zijn kansen even miniem. De kans op een inbraak is weliswaar groter dan te sterven in een terreuraanval, maar daar staat tegenover dat je bij een inbraak alleen maar materiële schade lijdt. Bevrijd je van de ketens en de sloten! Laat de deuren van je woning en wagen dag en nacht open. Vrijheid, openheid en vertrouwen in onze medemensen.
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
In het eerste geval kan je achteraf nog nagaan of de diensten gefaald hebben. In het tweede geval kan je spreken van schuldig verzuim, of die aanslag nu werd gepleegd of niet. Citaat:
In beide gevallen neemt de dreiging af. De kans op een inbraak is relatief niet echt groot. Maar als hier morgen 50 woonwagenbewoners tijdelijk de weide iets verderop komen annexeren, dan ervaar ik dat als een grotere kans en zou ik voor ik naar bed zou gaan, de achterdeur nog eens extra nakijken of ze gesloten is. Jij niet dan?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 23 november 2015 om 02:17. |
||
![]() |
![]() |
#20 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: