![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een hoofddoekdragende vrouw betuigt haar solidariteit voor de slachtoffers van de moslimterreur in België door de Israëlische vlag die werd neergelegd aan het memoriaal op het Beursplein te verscheuren.
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...23474226266124 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een gematigde moslima.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het verscheuren van een Israëlische vlag te maken met het betuigen van solidariteit voor de slachtoffers???? Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ??? Direct oppakken dat vuil wijf en uitdrijven samen met de rest van haar nest en alle bezittingen confisqueren ten bate van de vele slachtoffers. En die andere vetzak, die er een andere vod over drapeerde, eveneens. Zelfde laken en broek. Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2016 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() En we zullen daar weer niks over horen in de "politiek correcte" Belgische media.
Een struisvogel is er niks tegen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wim van Rooy werd afgebeld bij enkele NL-praatprogramma's, toen de andere gasten hoorden dat hij zou komen praten over de islam en dat absoluut niet wilden. Maar gelukkig is er GeenStijl: Gesprek op Niveau: Jan Roos en Wim van Rooy http://www.geenstijl.nl/
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie weet wordt Europa toch gered. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2016 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kent het verhaal van die ene rotte appel in de mand hé. Dat is niet uit de lucht gegrepen hé. Zo is de volksverhuizing naar Amerika ook verlopen. Wie van waardige burgers ging daar aanvankelijk naartoe? Slechts enkele, al de rest waren geloofsfanaten die hier vervolgd werden en crapuul, gangsters die op de vlucht waren en noem maar op. En zijn die ginder geïntegreerd bij de plaatselijke bevolking? Nee, die hebben ze uitgemoord op een paar na. Laatst gewijzigd door Garry : 25 maart 2016 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn partij vertelt dat al heel haar bestaan. t' Zijn die andere die een beetje doof zijn, die nog steeds geloven dat ze, met zich uit te geven voor heiliger te zijn dan de paus, het hier wel zullen redden, maar ze komen meer en meer van een kale reis terug. Vroeg of laat, misschien TE LAAT, gaan ze het toch moeten inzien want zal het volk zich tegen hen keren en dan mogen zoals gewoonlijk de andere de hete kolen uit het vuur halen en dan kunnen ze die bekritiseren wanneer dat niet van de eerste week de beoogde resultaten geeft.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 maart 2016 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 maart 2016 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zal wsl niet zonder slag of stoot gaan, maar een Europees kalifaat kunnen ze nu al op hun buik schrijven, that's for sure. Ik heb recent 'n interessant artikel daarover gelezen en zal dat vanavond laat of morgen hier posten.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Waar zaten de cultuurmarxistische knuffelaars op dat moment? Dat vrouwtje had duidelijk een knuffel en een emo-gedichtje nodig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een mottig manwijf is me dat zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen de informatie die ik daar in vindt ivm israel is nieuw voor mij (ik had hetzelfde oppervlakkige idee zoals de meeste gedesinformeerden), maar vind wel bevestiging in andere bronnen. De politiek correcte marxistische linkse bende is al jaren bezig met Israel te beschadigen en de terroristische palestijnen in een slachtofferrol aan het duwen. Israel is een bastion midden in een vijandig gebied. Als Israel valt is het westen een vogel voor de kat. Het wordt tijd dat we even sterk worden als de Joden van Israel. Ik wil mijn vrijheid terug, ik wil correcte informatie. Niet die leugens die je telkens hoort van de gecensureerde pers. Islam brengt geen vrede, de profeet was een moordenaar, heel hun geschiedenis hebben de moslims geroofd, geparasiteerd en hun gastheren vernietigd, vermoord en verkracht. |
|
![]() |
![]() |