Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2016, 22:28   #1
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard Moslima verscheurt Israëlische vlag op Beursplein

Een hoofddoekdragende vrouw betuigt haar solidariteit voor de slachtoffers van de moslimterreur in België door de Israëlische vlag die werd neergelegd aan het memoriaal op het Beursplein te verscheuren.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...23474226266124
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 22:30   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Dat is een gematigde moslima.
Oud 24 maart 2016, 22:32   #3
vanderzapig
Europees Commissaris

Standaard

Sorry, dubbel van dit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=230156
Oud 24 maart 2016, 22:51   #4
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Een hoofddoekdragende vrouw betuigt haar solidariteit voor de slachtoffers van de moslimterreur in België door de Israëlische vlag die werd neergelegd aan het memoriaal op het Beursplein te verscheuren.

Euuu, ik kan even niet volgen hoor.
Wat heeft het verscheuren van een Israëlische vlag te maken met het betuigen van solidariteit voor de slachtoffers????

Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ??? Direct oppakken dat vuil wijf en uitdrijven samen met de rest van haar nest en alle bezittingen confisqueren ten bate van de vele slachtoffers. En die andere vetzak, die er een andere vod over drapeerde, eveneens. Zelfde laken en broek.

Laatst gewijzigd door Garry : 24 maart 2016 om 22:55.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 22:53   #5
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wat heeft het verscheuren van een Israëlische vlag te maken met het betuigen van solidariteit voor de slachtoffers????

Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ???
Ze voelde zich 'beledigd', zoals zo vaak, altijd?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2016, 22:58   #6
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze voelde zich 'beledigd', zoals zo vaak, altijd?
Beledigd? Buiten met dat mens en heel de rest van haar nest dan kan ze zich verder beledigd gaan voelen in hare zandbak in haar thuisland.
Oud 24 maart 2016, 23:15   #7
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

En we zullen daar weer niks over horen in de "politiek correcte" Belgische media.
Een struisvogel is er niks tegen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 00:10   #8
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
En we zullen daar weer niks over horen in de "politiek correcte" Belgische media.
Een struisvogel is er niks tegen.
Bij de Nederlandse journo's willen ze ook niks horen wat niet in hun pocokraam past.
Wim van Rooy werd afgebeld bij enkele NL-praatprogramma's, toen de andere gasten hoorden dat hij zou komen praten over de islam en dat absoluut niet wilden.

Maar gelukkig is er GeenStijl:

Gesprek op Niveau: Jan Roos en Wim van Rooy

http://www.geenstijl.nl/
Oud 25 maart 2016, 02:49   #9
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Maar gelukkig is er GeenStijl:

Gesprek op Niveau: Jan Roos en Wim van Rooy

http://www.geenstijl.nl/
Goed interview; het Ceausescu revolutie effect is de laatste strohalm voor behoud van Europa; heb ik als optie zien langskomen.. In 1 keer kantelt de boel.

Wie weet wordt Europa toch gered.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 maart 2016 om 02:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 06:45   #10
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als ze nu nog zou haar hoofddoek verscheurd hebben zou ik het nog kunnen snappen maar een Israëlische vlag. Wat heeft Israël in godsnaam te maken met die terroristische daden ??? Direct oppakken dat vuil wijf en uitdrijven samen met de rest van haar nest en alle bezittingen confisqueren ten bate van de vele slachtoffers. En die andere vetzak, die er een andere vod over drapeerde, eveneens. Zelfde laken en broek.
Das hun manier van doen ... leer eens uw naaste begrijpen...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 07:05   #11
vanderzapig
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat was sarcasme.
Oud 25 maart 2016, 08:28   #12
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:

Deze mensen horen niet thuis in het Westen!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 09:33   #13
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was sarcasme.
Had ik intussen ook wel begrepen. 't was een briefje, had wat tijd nodig om te vallen.
Oud 25 maart 2016, 09:47   #14
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Das hun manier van doen ... leer eens uw naaste begrijpen...
Mijn gedacht, daar wil ik geen zier mee te maken hebben. Echte Marokkanen zitten hier nagenoeg niet, allemaal van dat Berbergespuis wat ze ginder kwijt wilde zijn en wij zitten er mee. En heel die collectie rotte appels werden hier nog wat aangedikt met rotte appels van alle andere uithoeken. Er zijn er waarvan ge kunt zeggen dat ze hier mee door de beugel kunnen maar het grote merendeel is crapuul en zo lang ze dat niet tot persona non grata verklaren gaat Europa naar de klote. Ze hebben gedacht dat dat rommeltje zich hier uiteindelijk wel zou integreren en acclimatiseren maar niets is minder waar, in tegendeel, het gaat van kwaad naar erger.

Ge kent het verhaal van die ene rotte appel in de mand hé. Dat is niet uit de lucht gegrepen hé.

Zo is de volksverhuizing naar Amerika ook verlopen. Wie van waardige burgers ging daar aanvankelijk naartoe? Slechts enkele, al de rest waren geloofsfanaten die hier vervolgd werden en crapuul, gangsters die op de vlucht waren en noem maar op. En zijn die ginder geïntegreerd bij de plaatselijke bevolking? Nee, die hebben ze uitgemoord op een paar na.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 maart 2016 om 09:55.
Oud 25 maart 2016, 09:57   #15
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Langoor Bekijk bericht
Ga dat tegen je partij vertellen.
Mijn partij vertelt dat al heel haar bestaan. t' Zijn die andere die een beetje doof zijn, die nog steeds geloven dat ze, met zich uit te geven voor heiliger te zijn dan de paus, het hier wel zullen redden, maar ze komen meer en meer van een kale reis terug. Vroeg of laat, misschien TE LAAT, gaan ze het toch moeten inzien want zal het volk zich tegen hen keren en dan mogen zoals gewoonlijk de andere de hete kolen uit het vuur halen en dan kunnen ze die bekritiseren wanneer dat niet van de eerste week de beoogde resultaten geeft.

Laatst gewijzigd door Garry : 25 maart 2016 om 10:04.
Oud 25 maart 2016, 12:02   #16
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mijn partij vertelt dat al heel haar bestaan
. t' Zijn die andere die een beetje doof zijn, die nog steeds geloven dat ze, met zich uit te geven voor heiliger te zijn dan de paus, het hier wel zullen redden, maar ze komen meer en meer van een kale reis terug. Vroeg of laat, misschien TE LAAT, gaan ze het toch moeten inzien want zal het volk zich tegen hen keren en dan mogen zoals gewoonlijk de andere de hete kolen uit het vuur halen en dan kunnen ze die bekritiseren wanneer dat niet van de eerste week de beoogde resultaten geeft.
Allee gij ... zou het kunnen dat ik in de zelfde winkel zit dan ?... kijk weet je ,in Menen is een vluchtelingencentrum ewel in heel die straat hangt geen een brievenbus meer recht en de voordeuren van huizen zijn continu beschadigd door inbraak en wat nog allemaal ,,,maar t'is niet van die jonge vluchtelingen hoor neen neen die lopen alleen s'nachts wat rond in de straten en maken maar beetje tumult enzo....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 maart 2016 om 12:03.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 16:54   #17
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Goed interview; het Ceausescu revolutie effect is de laatste strohalm voor behoud van Europa; heb ik als optie zien langskomen.. In 1 keer kantelt de boel.

Wie weet wordt Europa toch gered.
Europa z�*l het komende decennium gered worden van het islamitisch paleotisme en de (meeste) moslims zullen de keuze krijgen, tussen die woestijnshit afzweren of het hier linea recta af te bollen, zonder enig ander alternatief.
Het zal wsl niet zonder slag of stoot gaan, maar een Europees kalifaat kunnen ze nu al op hun buik schrijven, that's for sure.

Ik heb recent 'n interessant artikel daarover gelezen en zal dat vanavond laat of morgen hier posten.
Oud 25 maart 2016, 17:00   #18
Stormram
Banneling

Standaard

Waar zaten de cultuurmarxistische knuffelaars op dat moment? Dat vrouwtje had duidelijk een knuffel en een emo-gedichtje nodig!
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 17:07   #19
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Ne schot tegen haar vette kont?

Wat een mottig manwijf is me dat zeg!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2016, 18:11   #20
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Waar zaten de cultuurmarxistische knuffelaars op dat moment? Dat vrouwtje had duidelijk een knuffel en een emo-gedichtje nodig!
Ben momenteel "waarover men niet spreekt" van Wim Van Rooy aan het lezen.

Ik moet zeggen de informatie die ik daar in vindt ivm israel is nieuw voor mij (ik had hetzelfde oppervlakkige idee zoals de meeste gedesinformeerden), maar vind wel bevestiging in andere bronnen.

De politiek correcte marxistische linkse bende is al jaren bezig met Israel te beschadigen en de terroristische palestijnen in een slachtofferrol aan het duwen.

Israel is een bastion midden in een vijandig gebied.
Als Israel valt is het westen een vogel voor de kat.
Het wordt tijd dat we even sterk worden als de Joden van Israel.

Ik wil mijn vrijheid terug, ik wil correcte informatie. Niet die leugens die je telkens hoort van de gecensureerde pers.

Islam brengt geen vrede, de profeet was een moordenaar, heel hun geschiedenis hebben de moslims geroofd, geparasiteerd en hun gastheren vernietigd, vermoord en verkracht.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be