![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metro ging alweer open na 1 dag, maar Zaventem zit nog steeds dicht.
De metrobestuurders en het personeel van de STIB had schijt aan de terroristen, het personeel op Zavenetem heeft schijt voor de terroristen. We we zelf doen, doe we banger |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zit wat in. Neemt niet weg dat jij eruit moet.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een luchthaven terug openen is iets gecompliceerder dan een metrolijntje terug in bedrijf nemen. Kom terug debatteren als je beter op de hoogte bent van de zaken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij heeft gelijk. Wat we zelf doen doen we banger. We zijn bang. Bang van de makak en de overheid.
Bang om als nazi te worden gebrandmerkt. Hij vergist zich wel als hij zegt 'we'. Daar hoort hij niet bij. Niks één, niks samen. Wij, dat is ons volk. En de rest dat hier is binnengeslopen of gescheten heeft met ons niets van doen. Weg ermee.
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Installatie en testen van informaticamateriaal, onderzoek van de structuur, en dat veronderstelt dan nog dat het gerechtelijk onderzoek van al dat puin het opnieuw openen toelaat. Maar ja, ik weet dat jij je superieur waant omwille van je afkomst (op god weet welke grond), dus ik maak me geen illusies dat je oor hebt naar wat ik hier vertel. Als je tenminste niet gewoon zit te trollen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor helden werken er dan in die metro zeg? Een veel kwetsbaarder systeem ook nog. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 maart 2016 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent een vreemdeling, je riskeert niets. En dat weet je. Vooruit.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vernielingen die aangebracht zijn kunnen nogal verschillen.
Als er daarbij onderdelen stuk geraakt zouden zijn die moeilijker te vervangen zijn op korte termijn, dan zit je met een tijdsprobleem. Gebouw en tunnel met sporen moeten gecheckt op veiligheid en bruikbaarheid. De handelingen die gepaard gaan met een check in zijn toch redelijk complex. De persoon moet de juiste zijn; het dure ticket moet betaald zijn; de bagage liefst naar het juiste vliegtuig gebracht; de bagage juist gecheckt op veiligheid en fiscaliteit (douane) de persoon gecontroleerd op politioneel en veiligheidsvlak ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dus niets, maar stel me wel enkele vragen terzake. EDL |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht meteen aan een marionet van de staatsvuiligheid.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een paar balies en een stukje plafond opgeblazen, en wat schermen die scheef hangen? Hoe indrukwekkend onwetend KAN je zijn? De drie bommen (ja, ook de derde is afgegaan in de vertrekhal) zijn afgegaan op drie verschillende plaatsen in de vertrekhal, waardoor geen enkel deel ervan op dit moment bruikbaar is. Het luchthavenpersoneel heeft tot vrijdagnamiddag zelfs geen TOEGANG gehad tot het gebouw om te zien hoe groot de schade was, en of die structureel was. Men is op dit moment een volledige vervangende infrastructuur aan het opbouwen in de kelder van de Connector, met nieuwe tijdelijke incheckbalies. Dat moet niet alleen opgebouwd worden, het moet ook getest worden. Dat kost tijd. En zelfs dat zal slechts een deel van de operaties kunnen overnemen. Bij de metro zijn enkel STUKKEN van het NIET beschadigde deel van de metro terug open. In veel stations wordt niet gestopt, en tussen Schuman en het centraal station rijdt er niks omwille van de schade. Een metro kan je gedeeltelijk laten rijden op de stukken die niet getroffen zijn. Hun werking is immers niet afhankelijk van die stukken. Een luchthaven kan je niet laten werken wanneer een cruciaal gedeelte (de vertrekhal) niet gebruikt kan worden. Zo simpel is het. |
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn vaker op luchthavens bommen ontploft. Nooit was er 1 langer dan 24 uur gesloten. Hoeft ook helemaal niet, je kan het inchecken gewoon improviseren. Citaat:
Als die lijn in Vlaanderen had gelegen was er een jaar niet gereden. |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boel opruimen. Alles opnieuw installeren. Dat gaat niet op een paar dagen. Enkel op YouTube miss.
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een goed idee, Mambo.