![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goed voor de moslims en goed voor de Europeanen.
De opkomst van extreem-rechts is een teken aan de wand De politieke ontwikkelingen leiden onherroepelijk naar een moslimvrij Europa. Dat zal een goede zaak zijn, zowel voor moslims als voor de Europeanen. Antiracisten en antifascisten zullen steigeren bij het lezen van deze titel. Een moslimvrij Europa staat haaks op hun ideaal van een multiculturele samenleving. http://politiek.tpo.nl/2016/04/17/ee...imvrij-europa/ stelling: goed dat moslims vertrekken om in het land van herkomst te bouwen aan een nieuwe toekomst, enkel, moslims hier geboren, (dat zijn er velen), krijg je Europa niet meer uit, die eisen hun rechten op. Hoe los je dat op? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet men die allemaal met de grond gelijkmaken dan? Moskeeën in België Turkije nooit bij de EU toelaten!! Wat zich hier niet wil gedragen BUITEN En zo kan je natuurlijk nog uren doorgaan maar of er ooit iets zal aan gedaan worden lijkt mij dan weer een enorm twijfelachtige zaak, integendeel zelfs er zijn er die ze met open armen blijven ontvangen. ![]() Ik denk dat een moslim vrij Europa een beetje véél wishful thinking is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
We zijn in de afgrond gestort door het cultureel marxisme, misschien ligt er onder aan de bodem een rechts veerkussen om de klap op te vangen. Onderwijl voorzie ik burgeroorlogen tussen links, recht en de moslims. Hoop dat ik ongelijk krijg, maar het borrelt naar een kookpunt. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opkomst van rechts dat heeft men wel zelf in de hand gewerkt dacht ik. Véél van dat soort oorlogen zijn al bezig maar véél mensen beseffen of willen het niet beseffen al bezig. Angstige momenten voor Parijzenaars: forse rellen onder migranten aan metrostation Dat soort volkje (zie url) kan alleen maar vechten en dan zouden de andere mensen daar zonder er verder iets op te ondernemen daar maar moeten blijven op toekijken, werkt dat het rechts denken niet in de hand dat soort toestanden? En Parijs was zo een leuke stad vroeger ... NU???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2016 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar moet ik tekenen ??? Het mag zelfs iets kosten.
#6 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Anna List : 18 april 2016 om 08:44. |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ben geen Belg maar als ik dit lied hoor kan ik wel janken door het besef van de vergane glorie en de tijden van weleer. Wat een rust heerste er toen, geen hoofddoek te bekennen. https://www.youtube.com/watch?v=FOD2eINnj4E |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() En alle blanken keren ook terug naar Europa zeker. Lol. Sommige mensen nemen hun dromen voor waar.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() We mogen niet overgaan tot veralgemenen.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als je afhankelijk bent van deze toekomstige generatie, lijkt het mij een goede zaak dat dit soort figuren, met aanverwanten, verdwijnen uit Europa.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...moslimkinderen |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe ga je dat concreet doen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hamer er nogmaals op dat een binnenlands beleid veel belangrijker is dan een buitenlands beleid. En als je dan toch aan een buitenlands beleid doet, isoleer dan uw grenzen, zet grenskampen en zorg ervoor dat intern alles in kaart is gebracht. Men heeft het laten gebeuren en de geest zo lang mogelijk in de fles proberen houden. Ja meneer Dewever, ik kan ook grammatica van u pikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Om te beginnen kunnen we veel van die jongemannen gebruiken in de strijd tegen terrorisme. Vrijwilligers zoeken tegen de IS te vechten en ze als grondtroepen inzetten. Grenskampen bouwen en de mensen daar leren bouwen, metsen etc. Naarmate er meer gebied heroverd wordt dat laten opbouwen door vluchtelingen en zo bouwen zij hun eigen steden weer op. Meegenomen is, iedereen kan wonen waar ze thuishoren. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en op korte termijn? wat doe je met diegenen die nu op Lesbos zitten, of op de wegen lopen in midden-Europa?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Die hun eigen grenskamp laten bouwen.
In plaats van bommen te droppen levert ge stenen en cement. Ge laat Willy Naessens beton gieten en iedereen weet wat doen. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat ga je doen als ze daar niet willen blijven omdat ze aan het verhongeren zijn?
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Prikkeldraadmuren, rubber kogels, traangas etc. Die snappen wat de islam beoogt. Hier zijn ze te stom om dat in te zien. Ja, de zogenaamde racisten en fascisten c.q. bezorgde weldenkende burgers, die snappen het ook, doch krijgen dan weer met dat vandalistische AntiFa zooitje te maken. Lastig allemaal. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 april 2016 om 10:18. |
|
![]() |