![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
![]() ![]() p.s. Deze 4 organisaties hebben ondertussen in samenwerking met de Brusselse Kamer van Koophandel de crisissite stronger brussels opgericht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 april 2016 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na terroristen nu ook krakkemikkige kerncentrales. Duitsland vraagt deze week nog om ze te sluiten. België doet of het van niets weet en vandaag valt Doel 3 "plotseling" stil. Nog een land dat beter niet met dingen speelt die het niet kan controleren. Beter wegblijven. Of je ontploft of je keert radioactief terug of vol diesel fijnstof. Want zelfs voor alternatieve energie of elektrische auto's zijn ze te kerktorenachtig.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 april 2016 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 april 2016 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt domme Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou mij pas zorgen maken als ze blijven draaien als er problemen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoekt men naar oplossingen voor de problemen ik denk het niet. Men laat alles maar zen gangetje gaan, Wir schaffen das!!! (We kunnen het wel aan ... twijfelachtige zaak maar kom. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Daarin heb je gelijk : de interne controles werken blijkbaar perfect. Maar dit wil nog niet zeggen dat alles veilig is. Persoonlijk ben ik wel de mening toegedaan dat Duitsland alleen voor binnenlands gebruik zo een tussenkomst houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() [quote=Hypochonder;8076377]De bewijzen van links wanbestuur blijven zich torenhoog opstapelen. Dit land gaat naar de knoppen. Bedankt Walen, bedankt PS, bedankt
Citaat:
En nu zijn we goed ,,,, godverdomme,,,, massaal het Vlaams Belang steunen kon niet hé ? nog altijd niet blijkbaar is het teveel gevraagd om die mensen te steunen in hun actie voor sommige eigenbodem mensen.... stomme kloten met stront in hun ogen zeulen liever met de klassiekers mee ,, oh jong t'is om te wenen..... wat NVA in elkaar aan het flochen is ......... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben ver weg ge-emigreerd: Hier zijn 't allemaal kiekens en eenden! ![]()
![]() |