![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...tml?show=react
Weigeren een vrouw een hand te schudden : geen naturalisatie en nieuw onderzoek naar hoe dat het komt dat er ooit asiel werd toegestaan. Gene zever daar in Zwitserland. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=231042
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 april 2016 om 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zie niet in waarom je iemand verplicht een hand moet geven. Pure islamofobische bullshit is dit. Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 april 2016 om 22:29. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef persoonlijk sommige mensen liever ook geen hand. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het geval Zwitserland is het zelfs een moslim die het weigert !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook hier zal men in de toekomst een papier moeten tekenen waarin je deze waarde erkent. Of men kan vertrekken. Men mag van mij gerust nog wat strenger zijn op dit gebied. Het is wenselijk een dergelijk document door iedereen te laten tekenen. Je leeft hier tenslotte niet in Pakistan. We hebben de snel Belg wet gehad, wel dan moet een snel-weer-niet-meer-belg wet ook kunnen. Uw gedachtengoed is ten dode opgeschreven. PS: weet uw man wel dat je op dit forum komt verkondigen dat je je graag eens langs achter zou willen laten pakken boven een Frans WC. PPS: dat moet toch geweldig stinken? Laatst gewijzigd door Pericles : 22 april 2016 om 09:07. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 april 2016 om 09:56. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
je moet ook niemand verplicht een hand geven. je moet ook helemaal niet in Zwitserland blijven en Zwitsers moeten al die sexistische en genderdiscriminerende toestanden ook van niemand pikken.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die dat doet (weigeren een vrouw een hand te geven) kan onmiddellijk vertrekken. Op het C4 : integreert zich niet in de groep en stelt zich stelselmatig associaal op. Over enthousiast reageren op vrouwen kan ook niet. Laatst was er daar een Marokkaan die zijn handen niet kon thuishouden. Hij mocht een papier tekenen waarin hij onmiddellijk zelf ontslag nam (zonder recht op stempelgeld). Het was dat of een strafzaak. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Europees Commissaris
|
Dat heeft met heel deze zaak niets te maken.
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar dat andere ... tja, daar begint de miserie al hé ... een dader laten kiezen ... ik hoop dat ze nadien toch nog een strafklacht hebben ingeleid. wat voor platbroekerij is dat eigenlijk, zo'n dader op zulke wijze ontzien en onterecht pamperen. het is al zo'n grote stap om zulke dingen aan te geven ... |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij probeerde haar constant te kussen. Er was ook iets dat geestelijk niet helemaal in orde was. Bovendien was hij gescheiden en een strafzaak zou betekenen dat hij mogelijk zijn kinderen niet meer zou mogen zien. Dat wou het slachtoffer hem ook niet aandoen. Het is altijd wat afwegen. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Myanmar, dat vind ik nog eens een schoon land. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Men betrouwt het niet in Zwitserland, wat een verontwaardiging... LOL
«Allah Akbar» sur le ring: l'organisateur se défend http://www.20min.ch/ro/news/vaud/story/10813870 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|