![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Bol.comNL vind ik er vanaf 25€ tot 100€ plus.
Heeft er iemand ervaring mee met die dingen? Zijn er punten waar ik op moet letten?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, een Tensoval.
Blijkt min of meer te kloppen, over andere kan ik niets zeggen. Als je ze consequent op dezelfde manier gebruikt, plaatsing, houding, moment dan zal een verschil wel iets betekenen. Nadat je vijftien trappen opgelopen hebt gaat de gemeten waarden natuurlijk niet hetzelfde betekenen dan de dag tevoren toen je al uren rustig aan 't lezen waart, bijvoorbeeld.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 1 mei 2016 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Je bloeddruk moet de hele dag 230/95 zijn voor een goede gezondheid.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 1 mei 2016 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij etda lef nie!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat belooft, bij de cardioloog van de week had ik tien over zes.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pols is niet precies genoeg.
Ietske meer uitgeven en een exemplaar kopen om rond je bovenarm te draaien. Bij een arm-exemplaar zal jij ook minder verleid worden om je bloeddruk te meten door de band rond je penis te draaien en plaats van rond je pols. Voorts moet jij zeker geadviseerd worden om de raad in te winnen van een veearts. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() De internist heeft me verplicht er een te kopen op 24.12.2013.
40€ bij de apotheek. Polsmeter. ik kreeg initieel de wildste resultaten. Toen ben ik vergelijkend gaan ijken met de bovenarmmeter van de verpleegster van het medisch centrum. Die me ook leerde hoe er correct mee om te springen. Sindsdien zijn de resultaten betrouwbaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 mei 2016 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() lol oud worden. Een voorrecht dat niet iedereen gegeven is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het is nog altijd beter dan het alternatief. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jong sterven?
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik kan mij dat aardig inbeelden schoof. Mijn lichaam is ook niet meer wat het was.
Zo heb ik mij 10 jaar later eens op rollerblades even jong gewaand, met een lelijke val tot gevolg. Mijn benen gingen niet meer zo goed mee als vroeger. Het alternatief is onvermijdelijk... We're all gonna die. Are you ready? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Met een pompke is het blijkbaar veel accurater.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 1 mei 2016 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, we hebben het over hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het “arm”-type in de regel iets preciezer, maar het verschil met de pols-exemplaren is quasi verwaarloosbaar. Een goede raad : ga nooit voort op één enkele meting. Doe telkens twee �* drie metingen, volledig ontspannen, en met een tussentijd van een tiental minuten. Het gemiddelde van die metingen geeft de reële waarde van uw bloeddruk weer. |
|
![]() |
![]() |