![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou nogal | |||
erotisch reageren (ik leg uit) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
boos reageren (ik leg uit) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
niet reageren (ik leg uit) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 42,86% |
heel smerig en venijnig reageren (ik leg uit) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpele vraag.
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mijn type niet, maar de situatie is prefect om mijn vrouw jaloers te maken.
Ik doe even helemaal niets en geniet van wat gaat komen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel willen durven rechtstaan, beetje vooruit, en dan wat thrust bewegingen,
maar wellicht zal ik haar beetje boos vragen om ieders plaats te respecteren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie niet in wat daar storend aan is. Elke man kijkt toch graag naar lang haar?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Jammer dat je geen schaar mee aan boord krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klaptafeltje naar beneden, klaptafeltje terug naar boven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het waarschijnlijk nog niet eens opmerken.
Een vlucht is voor mij de ideale tijd om een uiltje te vangen. En anders ben ik wel bezig een boek te lezen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk ligt dat haar gewoon over haar eigen zetel.
Ik zie geen probleem.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schaar erin!
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien het echt zou storen zou ik vragen haar haar bij haar te houden. Bij een weigering de vraag laten stellen door de stewardess, en de volgende optie is het klaptafelte die een deel van haar haar zou blokkeren.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou haar feliciteren met haar mooie lange haar en eraan toevoegen dat zij tenminste vrouwelijk is en niet rondloopt met een kort lesbo kapsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou gelijk ook een bukakke sessie vragen
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén kotsgeluidje en het ligt al aan de andere kant van de zetel
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het eerder vervelend vinden en er mij zorgen over maken dat mijn kleren onder dat haar zouden komen te zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik zou aan de hostess een extra potje ketchup vragen
![]() . |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Goed!
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() magazine pakken, magazine terugsteken
![]() nee, eerlijk, ze ziet er best aangenaam uit dus t zou me niet storen wsl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou haar haar zorgvuldig en met zachte doch ferme hand liefdevol borstelen.
Join the mile high-club. Oh, en die homo op de foto mag direct al dimmen met zijn show.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 mei 2016 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een potje knal oranje verf vragen aan de stewardess.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() alsof knappe vrouwen dat sowieso niet mogen...
|
![]() |
![]() |