![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Eens in de gevangenis aangekomen te zijn heb je NIETS meer te zeggen of te EISEN en mogen ze nog blij zijn dat ze onderdak en eten krijgen. (en de rest ... ![]() Back to basics (de Middeleeuwen?¿) denk je dan ergens, de strop en de guillotine in gedachten tevoorschijn halende. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2016 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Een overheid moet haar eigen wetten en die van de EU leren respecteren.
Wat snap je daar niet aan ?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat de meeste wetten, in huidige tijden, zwaar verouderd zijn en om een 'deftige' aanpassing vragen. Ik zal dat wel weer verkeerd zien maar toch ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat je niet over je vrijheid beschikt is de straf. Niet een mensonwaardig verblijf dat indruist tegen zelfs de meest basic normen
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het voorspeld enkele dagen geleden, dat Belgie de veroordelingen van het EHRM en andere rechtbanken smalend lachend in de vuilbak zou smijten.
Wie nu nog niet begrijpt dat Belgie een schurkenstaat is wil het niet weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus N-VA leidt een schurkenstaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel teveel complimenten & streken heeft dat crimineel volk.
Stuur dat toch terug naar land van herkomst om daar de gevangenis te leren kennen, zullen ze al heel wat minder praat hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het resultaat van 35jaar PS-beleid, veeg je niet zomaar weg
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je liedje al serieus afgezaagd is en intussen is al bewezen dat de huidige regeringspartijen er geen zak van bakken.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 mei 2016 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel, maar de N-VA is er bij, je weet toch ook wie er in de regering zit?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik sommige hun post lees weet ik het intussen wel.
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Misschien moeten we (de politiekers) toch maar eens nadenken over de strafwet. Waar vroeger de daders geen rechten hadden is de balans nu omgekeerd, daders hebben alle mogelijke rechten, slachtoffers niet. Trouwens men spreekt niet meer over straf maar over opleiden tot integreren in de maatschappij. En wat de dwangsommen betreft de meeste daders zijn ook veroordeeld tot een geldboete indien ze die niet kunnen betalen betaald slachtoffer hulp die, dus broek- vestzak operatie voor de regering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een redenering op het niveau van afghanistan, of congo. Iedereen heeft recht op één stommiteit per dag. Jij hebt de jouwe -cum laude- gehad. Sorry, ik moet nu effe gaan braken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ver gezocht ? Welnee... Voor de leefwereld die hoort bij het syndroom van Down is dat nog net binnen het haalbare. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij verwondert het dat er nog niemand geschreven heeft dat ze moeten 'dank u mijnheer' zeggen als ze hun kom water + wat eten krijgen. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van wat wachten tot er eentje ook nog die laatste stap in de regressie neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Wat met de slachtoffers van die criminelen? Meestal pakken die criminelen dan nog de zwakkeren uit de maatschappij. Criminelen ruiken zwakte... Dus die zwakkeren moeten zelfverdediging leren zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel een probleem is en waar geen enkele regering wat aan gedaan heeft (ook die van Di Rupo niet) zijn de middeleeuwse gevangeniseen. Ik ben ooit eens in Vorst geweest (niet als gevangene ![]() Het wraakroepende is dat Geens nu voorstelt om daar wat aan te doen, maar dat kan de Waalse cipiers niet schelen: ze denken enkel maar aan hun eigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En boeten en afzien en van de zweep enz... Of zoals het VB, gevangenen moeten 130€ per dag betalen om in de gevangenis te mogen zitten. ![]() En als die mensen zelf ooit in de gevangenis geraken, dan staan ze te bleten binnen de veertien dagen, als het zolang duurt.
![]() |
![]() |