![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel voel ik mij schuldig,
ik heb daarstraks voor de allereerste keer mijn kleinkind alleen gelaten. Er was een noodgeval: mijn moeder was gevallen in haar bejaardenflatje, ze belde mij op en mijnen Albeir was niet thuis. Kleinzoon is 11 jaar, trekt heel goed zijn plan. Ik heb hem mijn 2de GSM achtergelaten zodat hij mij in noodgeval kan bellen. Gelukkig zat kleinkind op de playstation te spelen toen ik terugkwam, OEF! Toch voelt het achteraf niet OK, ik voel mij schuldig. Vraag: hebben jullie je ook al eens schuldig gevoeld? Zo ja: vertel! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 11 jaar ... Wil je er echt een zebbedeetje van maken of zo? Bovendien hebben die klein apen al veel meer door- en inzicht dan jij had op je 25ste.
Shut the fuck up, oma. Wij gingen op ons 5de al een kilometer verder een pot choco kopen in de GB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OT Gisteren de hond moeten laten inslapen ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk voor uw kleinkind, leg je er niet helemaal een stolp (ook wel globeke genoemd) over zoals bij een olv-ke van Scherpenheuvel.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2016 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterkte ! Troost je met het feit dat hij/zij een heel schoon leven heeft gehad.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat jij op je 5de deed was zeker niet normaal, peuters horen geen potten choco zelf te kopen, LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voel je je daar schuldig over?
Ik zou me eerder schuldig voelen als ik een beest zou laten afzien, omdat ik het niet kan loslaten en mijn verdriet om het verlies wil uitstellen.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het betreft mijn kleinkind he Vigilante! Mijn eigen kinderen durfde ik wel eens op 11-jarige leeftijd een kwartier/half uur alleen laten. Met kleinkinderen is dat toch anders hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen lijken nu wel heiligen uit marsepein ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |