![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Je bent extra gemotiveerd , je bent 30 ongeveer je wil iets opstarten beginnen ondernemen in België, ik denk heeft het nog voldoende zin je uit te sloven om wat over te houden ?? alles wat je bereikt gaat naar de staat vroeg of laat ... is het nog de moeite je te verplichten 12 uur per dag je half suf te werken in deze tijden? ik stel gewoon de vraag?
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U kunt ook een keuze maken om 8 uren per dag te werken. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 20 juni 2016 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Precies niemand meer met ondernemers bloed is België ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Wat met ondernemen in EU - landen die zwaar getroffen zijn door de crisis? Griekenland, Spanje, Portugal...
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() been there, done that... maar dat was destijds gestart in de seventies. Geen klachten.
Vandaag? Verschillend klimaat vraagt jongeren met 't motto 'ander en beter'. Ik voor mij, wens niet meer de olifant in de rat race te spelen: olie afgelaten, fant opgeplooid en: 'I'm OK if I'm OK.' Tip: Chassagne Montrachet 1-ier Cru / 2010. Laisse rouler le bon temps, Jacqueline...
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Zou er in toerisme in Zuid - Europa niks meer te rapen vallen?
Bvb een soort B&B met terras en randactiviteiten? In Latijns Amerika vind je veel soortgelijke ondernemers, maar ze zijn vaak doodsbang voor de overheid omdat het politieke klimaat zo instabiel is. Vaak zie je dat alles cash moet worden betaald om belasting te ontduiken. Europa lijkt me duurder voor een ondernemer, maar je hoeft niet te vrezen dat je onteigend wordt. Ik heb geen idee hoe het is om zoiets te runnen in Portugal of Spanje.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 juni 2016 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Doen zoals de berbers , 3 jaar doorwerken met heel de familie en zaak doorschuiven aan een ander familielid om zo de aanpassing van sociale bijdrage te omzeilen.
Belastingen, Welke belastingen ?De man is met de zuiderzon vertrokken. De volgende? Ja ,voor mij een kabab met coctail. Laatst gewijzigd door Deo : 21 juni 2016 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik deed het voor de 2 .... altijd met plezier 39 jaar aan een stuk... tot een paar jaar geleden ,,t'is niet meer het zelfde... werken beloont niet meer, je loopt een molen van betalingen af drukte stress en meer is er niet meer,,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 juni 2016 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan moet je stoppen of iets anders zoeken. Een B&B openhouden of gras gaan afrijden of kwartels kweken. Mogelijkheden genoeg, zolang het maar plezant is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge de mogelijkheid hebt is beginnen in een ander land (na ernstige studie) natuurlijk de beste optie. Alles combineren tegelijkertijd is natuurlijk mogelijk. |
|
![]() |
![]() |