|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... | 
|  | Discussietools | 
|  15 juni 2016, 22:57 | #1 | 
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd:  4 februari 2015 
				 |  Politie belgie gewaarschuwd voor nieuwe terreurcel De Belgische autoriteiten hebben informatie ontvangen over drie doelwitten in het land van een nieuwe terreurcel die op dit moment onderweg zou zijn naar Europa. De dreiging zet de veiligheidsdiensten op scherp: de korpchef in Brussel heeft alle agenten opgedragen hun wapen mee naar huis nemen. http://www.ad.nl/nieuws/politie-belg...rcel~a22efdf4/ Hoop dat ze die rat op tijd in de kraag vatten. 
				__________________ Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard. Horatius | 
|   | 
|  15 juni 2016, 23:02 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 27 april 2004 
				 |   Enig idee welke juist? 
				__________________ Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? | 
|   | 
|  16 juni 2016, 07:32 | #3 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  16 juni 2016, 07:33 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 14 maart 2013 Locatie: Kinshasa aan de Dender 
				 |   | 
|   | 
|  16 juni 2016, 19:21 | #5 | |
				 |   Citaat: 
 Dat mogen enkel politie en het leger, tenzij je deelneemt aan een schietvereniging, dan mag je het wapen meenemen naar je club om de schietsport te beoefenen. Thuis moet er een speciale kluis zijn waar het wapen in wordt bewaard. De kogels moeten weer op een andere plaats in huis liggen. Je kunt elke dag, op ieder uur, politiecontrole aan de deur krijgen of je jezelf aan de voorgeschreven regels houdt. De wapenwet is ingegaan (althans in Nederland) in 1919 na WWI. Men was bang voor revoltes en uit zelfbescherming van de politiek werd de wapenwet ingevoerd. Brussel (EU) is bezig om deze wapenwet nog meer aan te scherpen. 
				__________________ Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard. Horatius | |
|   | 
|  17 juni 2016, 01:47 | #6 | |
| Staatssecretaris Geregistreerd: 15 oktober 2014 
				 |   Citaat: 
  Loop jij nog niet gewapend rond? Een 9mm is niet zo groot en past in een handschoenkastje van een wagen  | |
|   | 
|  17 juni 2016, 01:49 | #7 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  17 juni 2016, 01:51 | #8 | 
				 |   Mensen wat schrik aanjagen. Dat ze eens beginnen met hun grenzen terug te sluiten, een volledige immigratiestop te houden en deftige controles te doen. | 
|   | 
|  17 juni 2016, 05:54 | #9 | |
				 |   Citaat: 
  en dat is, naast de inkom, de enige plaats waar hij mocht komen. Dit was ook grappig : Mevrouw, (tegen die van ons) ben jij daar mee akkoord dat mijnheer wapens in huis heeft? Antwoord van die van ons: Mijnheer, ik ben zelf sportschutter, ik heb er ook in huis.  | |
|   | 
|  17 juni 2016, 06:29 | #10 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 december 2008 
				 |   Men heeft politiemensen al een hele tijd geleden verboden om hun wapen mee te nemen naar huis omdat er teveel zelfmoorden mee werden gepleegd. Nu moeten ze hun wapen meenemen naar huis... Wat betreft die terreurcellen: België is en blijft een veilig en warm nest voor moslimtuig van over de hele wereld. Met dank aan links die van dit land een failed state heeft gemaakt. | 
|   | 
|  17 juni 2016, 09:00 | #11 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 juli 2009 
				 |   Ge kunt dit niet meer tegenhouden. Degenen die er zijn kweken als konijnen. De vraag is niet meer óf Europa een moslimstaat zal worden. De vraag is wannéér. Reken het maar uit. Als een moslimman met een een Belgisch meisje trouwt, dan wordt zijn vrouw geconverteerd en hun kinderen nieuwe moslims. Maar wij moeten dat allemaal toelaten want als we ons niet laten overnemen zijn we racist. Denk maar niet dat de moslims ons niet zonder pardon zouden uitroeien binnen een jaar of 30. Ik zie de soskes er al staan: "maar... dat mag niet! Dat is stout. U bent..." * nekschot * 
				__________________ Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. | 
|   | 
|  18 juni 2016, 20:17 | #12 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 mei 2007 
				 |   Citaat: 

__________________ Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. | |
|   | 
|  18 juni 2016, 20:24 | #13 | |
| Banneling Geregistreerd: 17 oktober 2010 
				 |   Citaat: 
 De tijd is voorbij dat witmans met zuipen en vechten de vrouwen kon imponeren, als hij niet in staat is beter te zijn dan degene waarvoor hij in zijn broek schijt verdiend die niets beters als uit te sterven. | |
|   | 
|  18 juni 2016, 20:28 | #14 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 15 maart 2014 
				 |   Bij moslims lossen ze t simpeler op =》 gearrangeerde huwelijken. | 
|   | 
|  18 juni 2016, 20:32 | #15 | 
| Banneling Geregistreerd: 17 oktober 2010 
				 |   | 
|   | 
|  18 juni 2016, 21:26 | #16 | |
				 |   Citaat: 
 Een aantal jaren geleden was er de psychopaat Tristan van der vlis die een winkelcentrum aanzag voor zijn wargame spelletjes op de computer. Daarna is de boel verscherpt. http://www.nrc.nl/nieuws/2011/04/09/...en-aan-de-rijn 
				__________________ Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard. Horatius | |
|   | 
|  19 juni 2016, 05:14 | #17 | ||
				 |   Citaat: 
  Citaat: 
  Daar wil ik zelfs nog niet begraven liggen. Dat bekijk ik al lang niet meer als land maar als een broeinest van praatjesmakers en de bevolking is in mijn ogen een stelletje homo's  | ||
|   | 
|  19 juni 2016, 06:38 | #18 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 december 2008 
				 |   Blijkt dat ze van plan waren om duivelssupporters af te slachten: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160619_02346050 En rarara, waar hebben ze dit gepland: in de Brusselse kalifaten. Moslimterreur en Francofonen, één strijd. | 
|   | 
|  19 juni 2016, 07:57 | #19 | 
| Banneling Geregistreerd: 21 april 2008 
				 |   Ik heb meer schrik van de terreurcellen genaamd federale overheid en Vlaamse overheid dan van dat islamschorriemorie. Laat ons gewoon wapens dragen zodat we niet weerloos zijn. | 
|   | 
|  19 juni 2016, 14:57 | #20 | 
| Banneling Geregistreerd: 30 juni 2014 
				 |   | 
|   |